איך ניתן לדעת אם השרברב מוסמך ולא חאפר?

בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים על מקרים חוזרים ונשנים של חברים וקרובי משפחה שהזמינו שרברב וגילו שמדובר בחאפר. אם הגעתם לכאן, יכול להיות שגם אתם נכוויתם מהסיטואציה. אנחנו מתכוונים למצבים שבהם מגיע שרברב לטפל בענייני צנרת ומשאיר את הבית מלוכלך, שבור ומלא כלים. ואיפה השרברב בכל הסיטואציה? נעלם ולא עונה לטלפונים. ריכזנו עבורכם טיפים שיאפשרו לכם לדעת שמדובר בשרברב מוסמך כדי שלא תיקחו חלק בסטטיסטיקה העגומה. הנה הטיפים שאתם צריכים לדעת וליישם:

 

אפשר לבקש ממנו תעודה או המלצות

אנחנו נתקלים לא פעם באנשים שמרגישים שלא בנוח לפנות אל השרברב או אל כל בעל מקצוע אחר שהם מזמינים לביתם ולבקש ממנו תעודה או המלצות. כשמדובר בשרברבים, לפעמים יש מי שלומדים את המקצוע באופן עצמאי. כך שיכול להיות שתיתקלו בשרברב שאין לו תעודה אבל יש לו ניסיון וידע רב. בכל אופן, אם מדובר בשרברב עם או בלי תעודה, אתם צריכים לבדוק גם המלצות לגביו. שרברב מומלץ ישמח לתת לכם טלפונים של לקוחות מרוצים. בזמן ששרברב חאפר יכעס עליכם או יגיב באופן שאינו הולם לבקשתכם לקבל המלצות (כי כנראה אין לו המלצות טובות לתת לכם). לפי התגובה של השרברב – תוכלו לדעת אם הוא מוסמך או חאפר.

 

אפשר לבדוק עליו פרטים ברחבי הרשת

אתם עדיין לא בטוחים לגבי השרברב? אתם צריכים לחפש עליו פרטים ברחבי הרשת. תוכלו לעשות זאת באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

 

חיפוש בגוגל

אתם יכולים לכתוב בשורת החיפוש בגוגל: "שרברב מומלץ" ולבדוק מהן האפשרויות שעולות בפניכם. שימו לב, לאחר שתגיעו לשרברב שיש עליו המלצות רבות, כדאי שתבדקו שמדובר בהמלצות אמינות. ראינו לא פעם המלצות על בעלי מקצוע שנכתבו על ידי קרובי משפחה וחברים שלהם.

 

חיפוש בפורומים

יש היום אינספור פורומים וקבוצות שניתן לפרסם בהם ולבקש המלצות על בעלי מקצוע. אם אתם בוחרים באפשרות הזו, כדאי שתכתבו בפירוט מהי הבעיה שיש לכם. כך אנשים יוכלו להמליץ לכם על בעל מקצוע שטיפל באותה בעיה בדיוק. אם לא מצאתם שרברב שמרגיש לכם מתאים, אתם תמיד יכולים להיכנס לקישור הבא ולמצוא את השרברב הבא שלכם: https://www.xblade.co.il.

 

אפשר לשאול שכנים אם הם לקחו את שירותיו בעבר

מצאתם שרברב מומלץ אבל אתם מרגישים שאתם צריכים לערוך עליו עוד חיפוש ולבדוק אם הוא באמת מומלץ? כדאי שתיצרו קשר עם השכנים שלכם ותבררו אם הם לקחו את שירותיו בעבר. במידה והם לקחו את שירותיו, תוכלו לשמוע מהם חוות דעת (חיובית או שלילית). במידה ותקבלו חוות דעת שלילית, אתם תמיד יכולים לשאול אם יש להם המלצה על שרברב מוסמך ומומלץ. בפעם האחרונה שערכנו חיפוש שכזה, גילינו שהשכן שלנו הוא השרברב של כל השכונה. מאז הבנו שאנחנו צריכים לשאול תמיד את השכנים שלנו.

אינסטלטור מתקן את הברז

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »