הכירו את האמונות הטפלות של המהמרים

משחק הפוקר מושפע ממספר רב של פרמטרים, החל ממזל ועד יכולת השחקן לשמור על איפוק בכל מצב. ישנם שחקנים שמתאמנים על 'פני פוקר' ייחודיים ושחקנים אחרים מאמינים שדווקא סבלנות היא זו שתביא להם את הניצחון. אך מה שהקהל הרחב לא יודע הוא שמספר רב של שחקנים דבקים במסורות ואמונות טפלות לצורך השגת הניצחון. הנה מספר דוגמאות לכך.

 

לבישת בגדי מזל

חשבתם שתחתונים וגרבי מזל קיימים רק בסרטים? תחשבו שוב. שחקני פוקר רבים אשר מבינים כי אין אפשרות לנצח ולהרוויח בשולחן ללא טיפת מזל, עושים את כל שביכולתם על מנת להשיג את מבוקשם. פעמים רבות כאשר שחקן חווה הצלחה משמעותית במשחק מסוים, הוא ישמור את אחד מהבגדים שלבש לאורך המשחק ויופיע איתו במשחקים נוספים.

אחד מפריטי הלבוש האהובים ביותר על שחקני פוקר הוא משקפי שמש ויש לכך מספר סיבות, אך המרכזית היא שהמשקפיים מסתירות את העיניים וכך יהיה קשה יותר ליריב לקרוא את שפת הגוף שלכם. כמובן שהטיפ הזה רלוונטי רק במשחקים פרונטליים ופחות בהימורים באתרי אינטרנט כמו bet365 ישראל.

לבישת בגדי מזל

מהלכי פתיחה קבועים

אמונה טפלה נוספת היא בחירת מהלך פתיחה מסוים ושימוש בו ברוב המשחקים. ניתן לבחור כמעט בכל מהלך, אך לרוב שחקן יבחר בזה שסיפק לו הצלחות בעבר. שחקני פוקר באתרים שונים כמו bet365 מעידים שהם מזהים מהלכי פתיחה שחוזרים על עצמם אצל יריביהם על אף שהתועלת שלהם שנויה במחלוקת.

השחקנים מעריכים כי הבחירה במהלך פתיחה מסוים קשורה לנוחות ואופן המשחק המועדף, אך במקרים רבים אין כל מחשבה העומדת מאחורי המהלך, חוץ מאמונה טפלה. אחת מאותן אמונות היא שהימור התחלתי גבוה עוד לפני שנחשפו רוב הקלפים "יעיר" את הקופה ויהפוך את המשחק למעניין יותר.

 

ישיבה בנקודה מסוימת בשולחן

כולנו מכירים את האמונה הטפלה לפיה ישיבה בפינת השולחן משמעותה שבע שנים של בדידות. שולחנות פוקר הם עגולים אמנם ואין בהם פינות, אך האמונה הטפלה מקבלת בהם לבוש חדש. לצורך העניין, שחקנים רבים מעדיפים לשבת בסוף השולחן על אף שההשפעה יכולה להיות שלילית או חיובית באותה מידה. במקרים נוספים, שחקנים מעדיפים לשבת בנקודות הקיצוניות של השולחן על מנת להיות קרובים ככל הניתן לקופה.

ישיבה בנקודה מסוימת בשולחן

משחק במכשירים שונים

מכירים את המשפט "משנה מקום משנה מזל"? אז מסתבר שהוא מקובל מאוד בקרב שחקני פוקר באינטרנט, ויש אף מספר רב של שחקנים שמחברים את המשתמש שלהם למספר מכשירים כדי לנסות ו"לשנות את המזל" במידת הצורך. חשוב לציין כמובן שמהלך המשחק לא משתנה ביחס לסוג המכשיר ואין הבדל בסיכוי להרוויח.

 

ובשורה התחתונה

בין אם אתם מאמינים באמונות טפלות ובין אם לא, משחק הפוקר לא חס על אף שחקן וסיכויי הזכייה בו זהים עבור כל אחד, וייתכן שזו הסיבה שהוא אהוב כל כך ומשוחק על ידי מיליונים ברחבי העולם. אתם עדיין לא חלק מהסצנה המרגשת? המשחק מחכה לכם באינספור אתרים ופלטפורמות.

הכירו את האמונות הטפלות של המהמרים

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »