מדברים בלי מילים: מה לומדים בקורס שפת גוף?

מקומות עבודה רבים מעניקים לאחרונה לעובדים שלהם קורס ייחודי שמאפשר להם להכיר מקרוב את שפת הגוף. שכן, מדובר בקורס שנותן להם את הכלים החשובים ביותר שיקלו עליהם במקום העבודה וגם בחיים האישיים. יצאנו לבדוק מה עומד מאחורי הקורס הזה, כדי שתוכלו לדעת מה בדיוק לומדים בו. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתרצו לקחת חלק בקורס שכזה בהמשך.

 

קורס שפת גוף: מה הדבר ה – 1 שלומדים בו? מבוא לשפת גוף

שוחחנו עם מי שלמדו את הקורס וביקשנו לדעת מה הם הנושאים שנלמדים בו. לשמחתנו, קיבלנו פירוט מעמיק אודות הסילבוס והתברר לנו שהדבר הראשון שנלמד בתחילת הקורס הוא מבוא כללי להיכרות עם שפת הגוף. אלה שלקחו חלק בקורס זה ציינו בפנינו כי בתור התחלה, המדריכים הסבירו מה היא שפת הגוף.

נאמר לכם כי זו שפה בלתי מילולית שמאפשרת לכם לדעת איך אחרים מרגישים בכל רגע נתון. במרבית הקורסים, המבוא מועבר באופן מרתק שכולל את הדברים הבאים:

  1. דוגמאות
  2. המחשות ספונטניות על אנשים שיושבים בקהל

נציין כי קורס זה מתאים לכל אחד ואחת. כך שאתם יכולים להיות רגועים. אם חשבתם ללמוד את הקורס אך חששתם שאין לכם ידע בסיסי בנושא, תוכלו פשוט להכיר את התחום בשלב הראשוני ולשאול שאלות במידת הצורך.

שפת גוף

קורס שפת גוף: מה הדבר ה – 2 שלומדים בו? עקרונות מפתח והבעות פנים

הדבר השני שלומדים במהלך שפת גוף קורס הוא עקרונות המפתח של שפת הגוף. יש כל מיני עקרונות מנחים שיאפשרו ללומדים להכיר ולקרוא את שפת הגוף מבלי להתאמץ בכלל. מדובר למשל בתנועות ידיים, אופן הישיבה על כיסא ואופן העמידה במהלך שיחה עם אחרים. המידע שיועבר בקורס יאפשר ללומדים לזהות מתי אדם מחייך חיוך אמיתי או שמא מדובר בחיוך מזויף ומאולץ.

 

החשיבות שבלימוד שפת גוף

חשוב מאוד לקחת חלק בקורס שמלמד את שפת הגוף באופן מעמיק. שכן, מדובר בכלי שיאפשר לכם לדעת מה כל אדם שנמצא בסביבתכם מרגיש. אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שלמדנו איך נראה אדם כשהוא מופנם. הדבר גרם לנו להבין שהאיש שדיבר מולנו בביטחון כביכול, הוא בכלל אדם חסר ביטחון. אתם תוהים איך ראינו זאת? בגלל הידיים השלובות שלו ושפת הגוף ששידרה מופנמות.

גוף לומד

מי יכול לקחת חלק בקורס?

כל אחד יכול לקחת חלק בקורס שפת גוף. בני נוער, צעירים ומבוגרים יכולים לקחת חלק בקורס שכזה באופן פרטי או במקום העבודה. אנו ממליצים ללמוד את שפת הגוף באופן מעמיק, מכיוון שזה הוא כלי חשוב שיאפשר לכם לערוך "רנטגן" לכל אדם שנמצא מולכם ולדעת פרטים חשובים אודותיו.

 

לסיום

המדריך הנוכחי הציג בפניכם את החומר שנלמד כחלק מקורס שפת גוף. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים הדרושים, כך שנותר לכם רק להירשם ולדעת מה אחרים מרגישים בסיטואציות שונות.

קורס שפת גוף

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »