ילדות ישראלית: 3 טיפים להורים טריים

אומרים שהילדות בישראל היא לא קלה, והאמת שאפשר להבין למה. יש לא מעט הורים שצריכים להתמודד עם גידול התינוקות והילדים שלהם בזמנים של מלחמה בתדירות גבוהה למדי וזו רק ההתחלה. יצאנו לבדוק איזה טיפים הורים טריים צריכים להכיר מקרוב כדי לגדל את הילדים שלהם בישראל על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו מהם הטיפים שישנו את חייכם.

 

רוצים לדעת מי הם הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך?

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים, ראוי שנציין בפניכם מי סייעו לנו בכתיבת המדריך ומסרו את הטיפים הללו. מדובר בבעל מקצוע מתחומים שונים שעוסקים בגיל הרך מעל לעשור.

הגענו אליהם לאחר שנכנסו לקבוצת פייסבוק שמאגדת את כל בעלי המקצועות האלה ומאפשרת להביא לשיח מקצועי בנושא. ביקשנו מהנוכחים בקבוצה לציין בפנינו טיפים שהם היו רוצים להעניק להורים טריים וקיבלנו מעל ל – 50 טיפים. בסופו של דבר, בחרנו את ה – 3 שנראו לנו הטובים ביותר.

 

ילדות ישראלית: טיפ מספר 1 להורים טריים – לקרוא מדריכים בנושא

הטיפ הראשון שחזר על עצמו מספר רב של פעמים היה לקרוא כל מיני מדריכים מקצועיים שנוגעים לנושא. היו מי שאמרו שצריך לקרוא מדריך לתינוקות כבר מהרגע שבו מגלים שיש היריון. שכן, יש כמעט 9 חודשים לקרוא את כל המידע הנחוץ שיאפשר להורים לגדל את הילדים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם לא די בכך, המדריכים הללו מציגים לא פעם מידע שנוגע להיריון והלידה שחשוב להכיר בו מקרוב ולהיערך אליו בהתאם.

 

ילדות ישראלית: טיפ מספר 2 להורים טריים – לתרגל יוגה

לגדל ילדים במדינת ישראל זה לא עניין פשוט. שכן, אנו נמצאים במקום בוער מבחינה ביטחונית. החדשות מלאות במידע שעלול להלחיץ ולגרום לסטרס. הילדים שלכם (גם תינוקות ופעוטות) מרגישים את התחושות שאתם חווים. כך שהם יכולים לדעת אם אתם לחוצים, כועסים או חוששים.

לא משנה כמה תנסו להסתיר זאת – הם תמיד ידעו. יש להם חוש מיוחד שמגלה להם את ההרגשה שלכם. לכן, ההמלצה של רבים מהמומחים היא לתרגל יוגה ותרגילי נשימה שיביאו לרגיעה ויאפשרו לכם לגדל את הילדים ממקום רגוע ושליו.

 

ילדות ישראלית: טיפ מספר 3 להורים טריים – תקבלו עזרה

לפעמים אנחנו חושבים שאנו יודעים הכול על הילדים שלנו. הדבר עשוי להוביל לעיתים לאי הסתייעות בגורמים חיצוניים כמו למשל:

  • קרובי משפחה
  • בייבי סיטר
  • מטפלת ועוד

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם יודעים מתי להסתייע בגורמים אלו. שכן, אם אתם זקוקים להתאווררות, כדאי שתעשו זאת ותזמינו גורם חיצוני שיחליף אתכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים להורים טריים. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להיות בטוחים שתהיו הורים טובים. תיישמו את הטיפים ותאפשרו לילדים שלכם לקבל הורים בריאים.

טיפים לילדות להורים טריים

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »