5 טיפים לעיצוב בית בסגנון ניאו קלאסי

גם אתם רוצים לעצב את הבית בסגנון ניאו קלאסי? אתם לא לבד. הנה כמה טיפים כדי לקבל את העיצוב המושלם בכל הבית שלכם

אם אתם מעורים בעולם עיצוב הבתים, וגם אם פשוט יצא לכם לבקר בהרבה בתים שעוצבו יחסית לאחרונה, כנראה שאתם כבר מכירים את הסגנון הניאו קלאסי אשר נותן חידוש לסגנון הקלאסי בו היה נהוג לעצב בתים בעבר. הסגנון מאופיין בעיקר ברהיטים יוקרתיים וניגודיות בין החומרים מהם עשוי החלל, שילוב של טקסטורות וצבעים אך הישארות בעיקר בפלטת הצבעים הקלאסית (הרבה לבן, שחור וצבעים דומים כדוגמת קרם ואפור).

 

חפשו ישן ונפוץ

בשונה מחברות מודרניות גדולות אשר מציעות רהיטים ופתרונות עיצוב, כדאי שאת ההשראה לרהיטים ולתכולת החלל שלכם תקבלו דווקא מבתים ישנים ויפים. תוכלו לחפש בסדרות טלוויזיה העוסקות בעבר או אפילו עיתוני עיצוב אופנתיים שעוסקים בתחום.

 

השתמשו במגוון חומרים איכותיים

העיצוב הניאו קלאסי של חדרי שינה, חדרי ארונות, סלונים או כל חלל אחר בבית, מאופיין בשילוב של כמה חומרים ומרקמים אך כולם חייבים להיות כמה שיותר איכותיים ולשוות מראה של יוקרה וחדשנות בשילוב עם המראה הקלאסי מהבתים של פעם. תוכלו לבחור בין המון חומרים וככל שתשלבו יותר (בתנאי שהם מתאימים ביחד) תקבלו חלל מעוצב ויפה יותר.

  1. עצים מלאים ואיכותיים
  2. עור, זמש וקטיפה אשר ישוו מראה קלאסי לבית (ניתן לשלב בריפוד הסלון ואפילו הכסאות)
  3. בדים איכותיים כדוגמת משי, בחירה בריפוד מיוחד אשר משווה גם מראה ייחודי

 

הוסיפו קישוטים ופריטי אספנות

הסגנון שבחרתם הוא ניאו קלסאי, כלומר אתם מעוניינים לשוות לבית שלכם מראה קלאסי של פעם, אך עם נגיעה של חדשנות ומודרניות. על כן, הוסיפו לבית שלכם פריטים אשר יתנו תחושה כי מדובר בבית מפואר מפעם.

 

הקדישו תשומת לב לתאורה

לעיתים, בשלב עיצוב הבית, אנשים נוטים להזניח כמה דברים או כמה החלטות אשר דווקא יכולות להיות החשובות ביותר. דוגמא לכך היא בחירת המיקום של שקעי החשמל, הדלתות וכמובן, התאורה. על מנת לשוות מראה ניאו קלאסי אמיתי, חשוב להקדיש תשומת לב גם לתאורה בבית, גם לנברשת או למנורות שמאירות אך גם באם הצבע יהיה לבן או יותר צהוב.

 

שמרו על סדר

גם אם תעצבו בית בדיוק בסגנון הניאו קלאסי, אין זה משנה אם הוא יטבע בפריטים ומסמכים. שמרו על סדר בבית שלכם, החזירו כל דבר למקום כך שבחלל תהיה תחושה נעימה ונוחה ולא מבולגנת אשר מתיישר בקו המינימליזם של הסגנון.

בית בסגנון ניאו קלאסי הוא בר השגה – התחילו מלבחור פריטים במראה של פעם ושלבו אותם עם תאורה נכונה וצבעים נעימים. זכרו לשמור על סדר הפריטים שהנחתם בחלל אך גם על הפריטים והתוספות שיש בבית. שיהיה בהצלחה!

 

חלל מרכזי

אולי יעניין אותך גם