מה החשיבות של ביצוע ביטוח נסיעות לחו"ל

החופשה החלומית בחו"ל סוף סוף הגיעה? מזל טוב! אחרי תקופה ארוכה של משבר הקורונה, הגיע הזמן סוף סוף לארוז מזוודות ולהנות מטיול בחו"ל… אבל לפני שאתם אורזים חשוב מאוד שלא לשכוח ביטוח נסיעות לחו"ל! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

כאזרחים ישראלים, אנו זכאים לביטוח בריאות ממלכתי שניתן למימוש דרך כל אחת מקופות החולים בארץ. אולם, יש לזכור שהביטוח הממלכתי הזה חל אך ורק בגדר גבולות המדינה אך לא חל בעת שהייה בחו"ל. משכך, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הפתרון למצב שבו אזרח ישראלי נפגע או נפצע בחו"ל וזקוק לטיפולים רפואיים שאינו זכאי להם בגבולות המדינה הזרה. בנוסף, ללא ביטוח אתם עלולים לשלם הון תועפות עבור הטיפול ההכרחי בחו"ל ולכן הביטוח נועד לכסות על הפער.

 

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

כאמור, ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לכסות על העובדה שאזרחים ישראלים לא מבוטחים בביטוח בריאות כל עוד אינן נמצאים במדינת ישראל. לשם כך, חשוב מאוד לבצע ביטוח נסיעות לחו"ל טרם היציאה מהארץ על מנת להבטיח שתקבלו כיסוי עבור ההוצאות הרפואיות שלכם במקרה של פציעה, נזק, תאונה או אשפוז. בנוסף, חשוב מאוד לתעד את ההוצאות הרפואיות במסמכים שתקבלו מגורמי הרפואה בחו"ל על מנת שתוכלו לשפות את חברת הביטוח ולבקש מהם את הסכום שבו חויבתם.

יתרון נוסף של ביטוח נסיעות לחו"ל הוא העובדה שקיימים סוגים שונים של ביטוח לצרכים שונים מעבר לצרכים רפואיים. כך למשל, קיים ביטוח שמטרתו לכסות את העלויות במקרים של ביטוח הטיסה או אובדן הכבודה. כך למשל, במידה ונאלצתם לבטל את הטיסה חברת התעופה עלולה לגבות מכם מחיר עבור הביטול בסכום לא מבוטל של כסף. משום כך, חשוב מאוד לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל על מנת שתוכלו לקבל בחזרה את עלות הקנס במידה ותחליטו לבטל את הטיסה.

 

אילו עוד סוגי ביטוח נסיעות כדאי להכיר?

קיים סוג נוסף של ביטוח נסיעות לחו"ל והוא ביטוח למטען או כבודה של המבוטח. במידה ואתם טסים עם חפצים יקרי ערך או למשל הטלפון היקר שלכם, קיימת אפשרות לבצע ביטוח מפני נזקים לכבודה או לנייד. הביטוח יפצה אתכם למעשה במידה והתכולה נגנבה, ניזוקה או אבדה בדרך. יש לזכור כי לא על כל סוג כבודה ניתן לקבל פיצוי אך הסוג העיקרי של הכבודה שניתנת לביטוח הוא מזוודה, תכשיטים, ונייד.

 

מתי כדאי לרכוש את הביטוח?

מומלץ מאוד לרכוש את הביטוח מראש ולפני הנסיעה. זכרו שכאשר אתם נמצאים בחו"ל ללא ביטוח אתם עלולים לשאת בהוצאות אסטרונומיות ולכן חשוב להיות מבוטחים מראש. ככל שיהיה לכם יותר זמן מראש, תוכלו להשוות ולבדוק פוליסות ואף לבטל במקרה בהצורך.

 

לסיכום,

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הצעד החכם והבטוח לנסיעה בראש שקט, הקפידו על כך מראש ושתהיה נסיעה טובה!

ביטוח נסיעות לחו'ל

אולי יעניין אותך גם

אנשים עם ראשי מנורות
ביטוחים
על יוזמת הר הכסף הישראלית

יש המון יוזמות שאנחנו שומעים עליהן לא פעם. בין יוזמות לעסקי נדל"ן חדשים, יוזמות של עולם ההייטק, יוזמות חברתיות ויוזמות שקשורות באיכות הסביבה, קיימות גם

קרא עוד »