על יוזמת הר הכסף הישראלית

יש המון יוזמות שאנחנו שומעים עליהן לא פעם. בין יוזמות לעסקי נדל"ן חדשים, יוזמות של עולם ההייטק, יוזמות חברתיות ויוזמות שקשורות באיכות הסביבה, קיימות גם אי אילו יוזמות אשר יכולות לגרום לכל אחד ואחת מאיתנו לגלות כל מיני פרטים מעניינים וחשובים על החיים שלנו.

יוזמת הר הכסף הישראלית היא אחת היוזמות האלו, והיא נוגעת באפשרות שלכם להיות עם היד על הדופק בכל הנוגע לכספים אבודים שהותרתם מאחוריכם לאורך הדרך.

 

יוזמת הר הכסף – על מה בעצם מדובר כאן?

יוזמת הר הכסף היא יוזמה ישראלית שמהווה בעצם חבל מקשר בינינו, בתור האזרחים הפשוטים, לבין גורמים שונים שהיינו איתם בקשר כזה או אחר שנלוו לו הוצאות כלכליות כאלו ואחרות.

היות והחיים מלאים בשינויים וקבלת החלטות, יוצאים לא פעם מצבים שבהם אנחנו מחליפים בין סוכני ביטוח, עוברים לגור בחוץ לארץ לתקופה מסויימת, מבצעים שינויים כאלו ואחרים בחברה שבבעלותנו – סוגרים אותה או מעבירים בעלות עליה, עובדים כשכירים אצל עובד שמתעד באופן לקוי את העבודה שלנו ועוד.

כל אלו סיטואציות שבעקבותיהן יכול מאוד להיות שהותרתם כספים ששייכים לכם אצל אותם הגורמים. גם אדם שלא בודק באופן תדיר את קופות הגמל שלו ואת קרנות הפנסיה שלו, עלול למצוא באמצעות יוזמת הר הכסף הישראלית שהוא משלם דמי ניהול גבוהים מאלו שהוא שילם בהתחלה, וגבוהים מאלו שאותם הוא אמור לשלם.

 

איך עובדת הבדיקה עם יוזמת הר הכסף?

יוזמת הר הכסף היא נגישה ופשוטה, וכל אחד ואחת מאיתנו יכולים לגשת אליה בקלות רבה. אתר האינטרנט של הר הכסף מציע לכם, בהזנת פרטים פשוטה, לבצע את הבדיקה.

ברגע שתשלחו את הפרטים, נציגי המיזם יוכלו להריץ בדיקה אל מול כל הגורמים השונים שיש סיכוי שכספים אבודים ששייכים לכם נמצאים אצלם. תוצאות הבדיקה יוצגו בפניכם תוך זמן קצר, ובהתאם תוכלו גם לנקוט בצעדים נוספים על מנת להשיב אליכם את הכסף.

 

המשך התהליך

לאחר הבדיקה באתר הר הכסף, תקבלו את כל הנתונים בצורה מפורטת. במידה ואכן נמצאו עבורכם כספים אבודים, תוכלו לגשת אל השלב הבא שכולל פנייה ישירה אל אותם הגורמים, בירור לגבי סכומי הכסף שנמצאים אצלם ושייכים, בעצם, לכם, ובהתאם לשלוח טפסים כאלו ואחרים על מנת שהכסף יוכל לשוב אליכם בקלות ובמהירות.

 

למה בעצם אותם הגורמים לא יוצרים איתי קשר ומחזירים לי את הכסף? זה ממש לא הוגן

אז נכון, היה מצופה מגורמים גדולים כל כך לעדכן את הלקוחות שלהם שקיימים אצלם כספים ששייכים להם, אבל אם אתם לא מבקשים את הכסף שלכם – אז למה שמישהו ימהר לשחרר לכם אותו בחזרה? יוזמת הר הכסף מבטיחה לכם שיקוף מלא של מצב הכספים שלכם, והיא הדרך שבאמצעותה תוכלו להשיב אותם אליכם. בהצלחה!

 

מטבעות על שטרות

אולי יעניין אותך גם

רואה חשבון טוב
פיננסים
כך תבחרו רואה חשבון תותח

צמד המילים "מס הכנסה" מצליח לעורר אצל רבים מאיתנו תחושות מסוימות של פחד ורתיעה, אך בסופו של דבר, חובת התשלום למס הכנסה מלווה אותנו לאורך

קרא עוד »