המלצה חמה על חברת ביטוחי דירה שכדאי להכיר

רכישת דירה היא החלום של כל תא משפחתי בישראל, התהליך הזה כולל בתוכו הרבה מיקוחים, חיפושים וגם בירוקרטיות.

ישנו הבדל גדול בתהליך כשרוכשים דירה מקבלן לעומת דירה יד 2, כמו גם הבדלים משמעותיים בתהליך כשמדובר על שדרוג לעומת רכישה של דירה ראשונה.

אך בכל מקרה של רכישת דירה החלק שחשוב תמיד לעשות (למרות שרבים שוכחים ממנו) הינו ביטוח דירה, והכי חשוב זה לעשות את הביטוח בחברה הנכונה.

 

מהי בכלל חברת הביטוח הנכונה?

כדי לבחור את חברת הביטוח הנכונה לכם צריך לחשוב על שני פרמטרים עיקריים. הראשון הינו תנאי הביטוח והשני הינו הנגישות ושירות הלקוחות של חברת הביטוח.

 

מה הביטוח צריך לכלול?

כיום במדינת ישראל קיים חוק בסיס לביטוח הדירה, כך שרוב חברות הביטוח מעניקות ביטוח בסיסי כמעט זהה. בנוסף לביטוח הבסיסי שכולל בתוכו את הביטוח על חלק מתשתיות הבית והמבנה עצמו, חשוב להוסיף כמה אלמנטים נוספים. כאן, כל חברה בוחרת לבצע את התוספות באופן שונה, זה יכול להתבצע באותה הפוליסה או כביטוח נוסף.

חשוב מאוד להוסיף ביטוח צד ג', ביטוח מהסוג מעניק לכם הגנה בכל מקרה בו גורם שלישי נפגע כתוצאה משהות בבית שלכם או כתוצאה מנזק שהבית או התשתיות שלכם גרמו (כמו במקרה של שרפה או הצפה).

ביטוח חשוב נוסף הינו ביטוח תכולה, אשר מספק לכם ביטוח על כל הריהוט, תכשיטים, מוצרי חשמל ובפעול על כל התכולה של הבית.

כמובן, שנוסף לאלו שנחשבים לסוגי הביטוחים המוכרים ביותר, ישנם סוגים רבים נוספים, כמו ביטוח ספציפי לתכשיטים או דברי ערך, ביטוח רעידות אדמה וביטוח לעסק ביתי. חשוב לבחון ולבחור את הפוליסה שתתאים לכם ולצרכים שלכם באותה זמן.

 

שירות, שירות, שירות

החלק השני הינו שירות הלקוחות והנגישות של החברה. חשוב מאוד לזכור תמיד, חברת הביטוח אינה נחוצה לנו ביום יום, אלא ברגע של אסון. ובאותם רגעים, אנחנו ממש לא רוצים להיתקע שעות על קו הטלפון או לגלות שחייבים לשלוח פקס עם המסמכים.

היום, הדרך הפשוטה והנגישה ביותר לקבל מידע וליצור קשר עם נציגים הינה באמצעות האינטרנט. אז קודם כל בדקו וודאו שאתר האינטרנט של החברה הוא נגיש ומאפשר לכם למצוא את כל הפרטים שאתם צריכים.

בנוסף, וודאו ששירות הלקוחות הטלפוני של החברה הוא נגיש, בעל נציגים טובים וזמני המתנה סבירים.

 

הומי, ביטוח דירה שרואה אתכם

אחת חברות הביטוח שמתמחה ספציפית בתחום ביטוחי הדירה ולכן גם נחשבת למקצועית מאד הינה הומי. היתרון הענק שלהם קשור גם בעובדה שאתר החברה מאפשר לכם לעשות את כל תהליכי רכישת הביטוח, קבלת הצעת מחיר וגם פנייה לנציגים בלחיצת כפתור אחת. האתר שלהם https://www.hommie.co.il הוא נגיש ומעניק את כל המידע שדרוש לכם בכל שלב בתהליך. נוסף לכך, ניתן למצוא באתר הרבה מאמרים רלוונטיים ומעמיקים בנושאים רבים הקשורים לביטוח דירה.

 

אולי יעניין אותך גם

אנשים עם ראשי מנורות
ביטוחים
על יוזמת הר הכסף הישראלית

יש המון יוזמות שאנחנו שומעים עליהן לא פעם. בין יוזמות לעסקי נדל"ן חדשים, יוזמות של עולם ההייטק, יוזמות חברתיות ויוזמות שקשורות באיכות הסביבה, קיימות גם

קרא עוד »