מהם היתרונות של רצפה הידראולית בבריכה

השיפורים הטכנולוגיים של השנים האחרונות לא פסחו על ענף בריכות השחייה. הדבר הלוהט הבא: רצפה הידראולית. לא שמעתם על כך? כל הפרטים כאן.

 

בריכות פרטיות

בשנים האחרונות עולם בריכות השחייה הפרטיות משתנה לבלי הכר. אם בעבר, בריכה פרטית הייתה סמל סטטוס של העשירון העליון, ומחירה היו בהתאם, היום – בהשקעה קלה – כמעט כל אחד יכול לרכוש לעצמו סמל סטטוס שכזה. קיימים סוגים שונים ומגוונים – החל מבריכות מתועשות, דרך בריכות פיברגלס ועד בריכות בטון.

אבל סוג הבריכה הוא רק חלק מהשינויים בענף; גם האביזרים מסביב ורמת הבטיחות של בריכות אלו משתנה ומשתפרת בזכות מוצר אחד מיוחד – רצפה הידראולית.

 

על מה כל המהומה?

רצפה הידראולית היא למעשה רצפה נעה, המבוססת משאבה הידראולית. בכך שאפשר להעלות ולהוריד את הרצפה, אפשר להפוך אותה לכיסוי המושלם לבריכה, ואף לכסות את הבריכה כאשר היא לא בשימוש. כאשר הבריכה מכוסה, הרצפה הופכת לחלק ממפלס רצפת החצר, ואף ילד לא יכול לפול אליה בטעות – אסון בפוטנציה נמנע.

המשאבה פועלת על בסיס מים, ובאמצעותם מייצרת את האנרגיה הדרושה להנעת הרצפות. בזמן עליית הבריכה, המים נשאבים החוצה ולמעשה – כמעט כמו בקסם – רצפת הבריכה הופכת לרצפה רגילה לכול דבר, מי שלא יודעת – יכולה הייתה לחשוב שאף פעם לא הייתה שם בריכה בכלל!

 

מה היתרונות ברצפה הידראולית?

ראשית, זו הרצפה הבטוחה בשוק, בהבטחה. כאשר הבריכה מכוסה וכפתור ההורדה תחת פיקוח, איש לא יכול להוריד את מפלס הרצפה, ובכך כל האסונות שיכולים להתרחש בבריכה לא מפוקחת – פשוט נמנעים ומתגמדים. שנית, העיצוב המיוחד – שלרוב ממשיך את קו המרצפות שבחצר, אבל יכול כמובן להשתנות – מוסיף עומק וייחודיות לעיצוב הבריכה הקלאסי.

בנוסף, המשאבה עושה שימוש במים ולא בשמן הידראולי כמקובל, וממוקמת מתחת לרצפה ההידראולית, היכן שהמים לא יכולים להגיע אליה. בכך, היא מונעת שימוש בחומרים מסוכנים שלא לצורך ואף שומרת על הרוחצים בה. כשהבריכה פתוחה, היא הופכת לבריכה רגילה לכול דבר, כמעט ואי אפשר לחוש בהבדלים.

 

העתיד של שוק הבריכות

מבחינת עלות כספית, אכן יש תוספת מחיר, אולם בשילוב עם מאפיינים נוספים של הבריכה – גודל, סגנון בנייה ואחרים – ניתן להגיע לקומבינציה במחיר טוב. הטיפול במשאבה הוא טיפול תחזוקה שוטף. אמנם מודבר על טיפול מורכב יותר, אולם גם ללא רצפה הידראולית, כל בריכה זקוקה לטיפול שוטף בכול מקרה, והכיסוי שומר על הבריכה מלכלוך יום יומי

רצפה הידראולית, היא הפתרון הבטוח, המתקדם והאיכותי ביותר בשוק כיום לכיסוי הבריכה. הכוח המרכזי של מוצר זה, נובע מהצעה של מספר פתרונות במקביל, לבעיות הקיימות בשוק הבריכות כיום: פתרון בטיחותי קודם, אחר כך פתרון עיצובי וחוסך מקום בחצר, ולבסוף גם פתרון תחזוקתי ותפעולי של הבריכה. בכך, רצפה הידראולית הופכת להיות כמעט חובה, לכול מי שבוחר לבנות בריכה פרטית, החל מאלפיים עשרים ואחת.

מהם היתרונות של רצפה הידראולית בבריכה

אולי יעניין אותך גם

עציץ
לבית ולגינה
כיצד לגדל בזיליקום בחצר האחורית?

 עציצים בבית יכולים לשדרג משמעותית את האווירה, ולתת גם לדירה עירונית קטנה תחושה חמימה וכפרית. ניתן להסתפק בעציצים דקורטיביים, אבל כדאי מאוד לשלב ביניהם גם

קרא עוד »
מטבח
לבית ולגינה
סוגי פינות אוכל

בבית החדש שלכם יש סוף סוף מקום גם לפינת אוכל! אחרי שנים שבהן התרכזתם כולם בסלון וישבתם על הספות, התכופפתם אל הצלחות ולכלכתם את האיזור,

קרא עוד »