בית מזוזות בעיצוב מיוחד – כניסה לבית יהודי בסטייל

בגלל המיקום, החשיבות והערך הדתי והתרבותי של בית מזוזה, כדאי לבחור אותה תוך דגש על העיצוב והאמנות. במאמר הבא נציג את היתרונות של בית מזוזות בעיצוב מיוחד ונסביר למה כדאי שהוא יהיה מבוסס על שימוש בבטון

בית מזוזה הוא חלק בלתי נפרד מרוב הבתים היהודים שיש בארץ ובעולם. באמצעות בית מזוזה ניתן לדעת שמדובר על בית יהודי, גם בלי קשר לקלף שנמצא בפנים או לכשרות שלו. כפועל יוצא מכך, בית המזוזה הוא אלמנט קריטי בעיצוב של הבית וצריך לחשוב עליו כחלק מהכניסה. אם בוחרים נכון בית מזוזה בעיצוב מיוחד, יוצרים רושם ראשוני חיובי שקשה להתעלם ממנו.

הדרך להבטיח כניסה לבית יהודי בסטייל היא באמצעות בית מזוזות בעיצוב מיוחד. אבל גם אחרי שמחליטים להתמקד בעיצוב יוצא דופן, מגלים שקיימות על הפרק כמה אפשרויות שונות ושההבדלים ביניהן גדולים מכפי שנהוג לחשוב. לכן, כדאי מלכתחילה לשים לב ליתרון של בית מזוזה מבטון.

 

כל מה שצריך לדעת על מזוזות מבטון

הקטלוג של מזוזות מבטון – DARYA מגלה לנו את כל המידע על תשמישי הקדושה שחייבים להיות בבית היהודי. דרך הקטלוג אפשר למשל לראות כיצד השימוש בבטון משנה את האופי הרגיל של בית מזוזות בעיצוב מיוחד, בלי להתפשר על המסורת ועם חיבור אותנטי למקורות. כאשר משתמשים בבטון כדי לעצב ולייצר בית מזוזה, התוצאה תשלב בין קו דק של אמנות ועיצוב ואף תשלב באופן אורגני עם הנוף הביתי.

מעבר לכך, מזוזות מבטון מומלצות כי הן מבטיחות מראה נקי ונוח לשימוש. אלו בתי מזוזה שמחזיקים מעמד שנים רבות, הם לא סופגים את פגעי הזמן וניתן לשלב אותם באלגנטיות גם לצד דלתות מתכת וגם לצד דלתות עץ. יתרה על כך, בית המזוזה הופך לאלמנט דקורטיבי שמשנה את האופי של הכניסה – אך עדיין ממשיך את המסורת של הבית היהודי מאז ומעולם.

 

איך הופכים את בית המזוזה לאלמנט דקורטיבי?

בית מזוזה מבטון הוא כל מה שהבית היהודי צריך על מנת למלא שורה ארוכה של מטרות. אלו פריטי עיצוב פונקציונאליים, נוחים ואסתטיים והמחיר שלהם מעיד על כך שמדובר בהשקעה משתלמת לשנים רבות. את בית המזוזה ניתן להעביר מבית אחד לאחר בלי שום בעיה, על ידי התאמה מלאה של העיצוב לשאר הסגנונות המועדפים על קהל היעד והלקוחות.

בפועל, תהליך הייצור שכולל עבודת יד מהעולם הישן ולאחר מכן שיטות תעשייתיות של שימוש בטכנולוגיות חיתוך במכונת CNC הוא ההוכחה הכי טובה לערך המוסף של בית מזוזות בעיצוב מיוחד. באמצעות הבטון, ניתן להביא לידי ביטוי כל אלמנט ייחודי בתהליך הזה ולדאוג שהתוצאה הסופית תעמוד בסטנדרטים של בעלי בתים פרטיים מכל רחבי העולם – כולל כמובן ספציפית בישראל.

בית מזוזה

אולי יעניין אותך גם

עציץ
לבית ולגינה
כיצד לגדל בזיליקום בחצר האחורית?

 עציצים בבית יכולים לשדרג משמעותית את האווירה, ולתת גם לדירה עירונית קטנה תחושה חמימה וכפרית. ניתן להסתפק בעציצים דקורטיביים, אבל כדאי מאוד לשלב ביניהם גם

קרא עוד »
מטבח
לבית ולגינה
סוגי פינות אוכל

בבית החדש שלכם יש סוף סוף מקום גם לפינת אוכל! אחרי שנים שבהן התרכזתם כולם בסלון וישבתם על הספות, התכופפתם אל הצלחות ולכלכתם את האיזור,

קרא עוד »