איך להתקין ויטרינה מזכוכית בבית?

התקנת ויטרינה מתבצעת לפי גודל הפתח, סוג הפרופיל, סוג הזכוכית וכמובן תוספות שנבחרות על ידי הלקוחות לאחר התייעצות עם בעלי מקצוע. במאמר הבא נסביר מה כולל כל שלב בתהליך ההתקנה ואל מי אפשר לפנות

 

אנשי מקצוע בתחום של זגגות יכולים לקחת על עצמם אחריות מלאה גם בתהליך של התקנת ויטרינה מזכוכית בבית פרטי. כיום יש ביקוש גבוה מאוד לויטרינות מן הסוג הזה, כי הן מסוגלות להכניס תאורה טבעית אל תוך הבית ולהעלות את ערך הנכס. בנוסף, בעלי מקצוע מיומנים יתאימו את הויטרינה לצרכים של כל לקוח בנפרד ויביאו בחשבון את התנאים של המקום שבו מתקינים אותה.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור זגגים מיומנים שיש להם ניסיון קודם עם התקנת ויטרינה מזכוכית בבית. אם לא בטוחים לגבי רמת המקצועיות שלהם, אפשר להתייעץ איתם לגבי תהליך העבודה. בהתייעצות כזו, מוודאים שהתהליך שאליו מתחייבים בעלי המקצוע כולל את כל השלבים החשובים.

 

התקנת ויטרינה לפי גודל המפתח וסוג הפרופיל

התקנת ויטרינה מזכוכית בבית מתבצעת קודם כל לפי גודל הפתח וסוג הפרופיל. ככל שהפתח גדול יותר, כך תהליך ההתקנה יהיה מורכב וגם יקר יותר. עם זאת, יש כיום סוגים שונים של פרופילים מאלומיניום או מחומרי גלם אחרים שבעזרתם ניתן להשלים את המראה.

ההחלטה על גודל הפתח מתקבלת רק אחרי שבעלי הבית מתייעצים עם בעלי המקצוע. במסגרת התייעצות כזו, כדאי למשל להשוות בין סוגים שונים של ויטרינות ולנסות לראות מה מאפיין אותן. בהמשך, מבררים לגבי העלות של שימוש בפרופיל אלומיניום לעומת פרופיל עץ, נירוסטה או מתכת ומבקשים לראות דוגמאות לפרויקטים קודמים.

 

סוג הזכוכית ותוספות לויטרינה

החדשות הטובות הן שניתן לשדרג כל סוג של ויטרינה עם זכוכית מיוחדת ועם תוספות. גם פה יש לכל תוספת השפעה על המחיר, אבל היתרון בא לידי ביטוי בעלייה של ערך הנכס כבר באופן מיידי. במילים אחרות, שווה להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי האופן שבו אפשר להתקין כל סוג של ויטרינה ולשאול על הבדלים בין סוגי זכוכיות או תוספות מיוחדות.

התוספות הבולטות שמשולבות בויטרינה הן צלון, תריס חשמלי או רשתות אלומיניום. לשם השוואה, יש פרויקטים שבהם התוספות הן מתחום הפרזול – כמו ידיות או צירים.

 

התקנת ויטרינה לפי כללי הבטיחות

האופן שבו מתקינים את הויטרינה לבית חייב לעלות בקנה אחד עם כללי הבטיחות. באמצעות התקנת ויטרינה אפשר להעניק לבית מראה אסתטי מיוחד ולהכניס תאורה טבעית רבה, אבל צריך לזכור שהעבודה העיקרית היא עם זכוכיות.

אז אם רוצים להגן על ילדים ובני משפחה למשל, צריך לבדוק האם הזכוכית עומדת בתו התקן ומי מייצר אותה. לאחר מכן, מתייעצים עם בעלי המקצוע לגבי תהליך ההתקנה הנכון ולוח הזמנים המשוער עבור הפרויקט.

 

ויטרינה

אולי יעניין אותך גם

עציץ
לבית ולגינה
כיצד לגדל בזיליקום בחצר האחורית?

 עציצים בבית יכולים לשדרג משמעותית את האווירה, ולתת גם לדירה עירונית קטנה תחושה חמימה וכפרית. ניתן להסתפק בעציצים דקורטיביים, אבל כדאי מאוד לשלב ביניהם גם

קרא עוד »
מטבח
לבית ולגינה
סוגי פינות אוכל

בבית החדש שלכם יש סוף סוף מקום גם לפינת אוכל! אחרי שנים שבהן התרכזתם כולם בסלון וישבתם על הספות, התכופפתם אל הצלחות ולכלכתם את האיזור,

קרא עוד »