איך אני יכול לדעת אם אני צריך לבצע ייבוש תת רצפתי?

את הייבוש התת רצפתי חשוב מאוד לבצע במקרים מסוימים. כיצד תדעו מתי עליכם לפעול ולהזמין שירותי ייבוש תת רצפתי? הנה כל הדברים שאתם צריכים לדעת.

 

מה הוא ייבוש תת רצפתי?

ייבוש תת רצפתי מתבצע באמצעות מכשיר ייחודי שנועד לנקז את המים נמצאים מתחת למרצפות בביתכם. המכשיר המיועד לייבוש תת רצפתי פועל באופן רציף למספר שבועות ללא צורך בנוכחות של בעל מקצוע. תהליך הייבוש התת רצפתי הוא אינו תהליך קצר ולכן כדאי לתכנן אותן בקפידה ולבצע אותו בזמן נוח ומתאים.

 

מתי אדע שיש צורך בייבוש תת רצפתי?

כאשר קיימת הצטברות של מים בין המרצפות שלכם, אין מנוס מביצוע ייבוש תת רצפתי. רטיבות תת רצפתית יכולה להתבטא כמובן כמו כל סוג רטיבות – קילופים וריחות טחב בבית. עוד דרך לגלות כי קיימת בעיית נזילה היא עלייה במחירי חשבון המים. אם קיבלתם חיוב חריג כדאי לברר האם הסיבה היא נזילה או הצטברות מים מתחת לרצפות.

אם נתקלתם אי פעם באבקה לבנה ומשונה מקיפה את מרצפות הבית כדאי שהדבר יעורר אצלכם חשד, שכן מדובר בסימן מובהק לרטיבות מתחת לרצפות. חשוב מאוד לפעול במהרה מרגע גילוי הצטברות המים, וכדאי להזמין את הטיפול במהרה שכן הצטברות מים שאינה מטופלת יכולה לגרום להרס ולבעיות רבות בבית ובבניין כולו.

 

איך מתבצע תהליך הייבוש התת רצפתי?

כאמור, תהליך הייבוש התת רצפתי מתבצע באמצעות מכונה ייחודית בה קיים מנגנון השואב את המים הנמצאים מתחת לרצפה ומייבש את כל האזור. היתרון המשמעותי של ייבוש באמצעות מכונה הוא העובדה כי אין צורך בפירוק המרצפות, תהליך מסובך יותר שגוזל יותר זמן וכסף. כאשר אתם מחפשים בעל מקצוע לטיפול ברטיבות מסוג זה דברו איתו וודאו כי הוא אכן מבצע את הייבוש באמצעות מכונה מתקדמת וכך תוכלו להבטיח תהליך יעיל יותר ונוח יותר עבורכם.

 

ודאו כי אתם מטפלים בבעיה כמו שצריך

חשוב לשים לב כי אתם אכן משתמשים בייבוש תת רצפתי לפי הצורך. ייבוש תת רצפתי יעיל במקרים ספציפיים מאוד בהם הלחות מתחת לרצפות היא גבוהה, ולכן חשוב שתתייעצו עם בעל מקצוע על מנת לאתר את הבעיה ואת מקור הנזילה בביתכם. ברגע שנאמר לכם שאכן קיים צורך בייבוש תת רצפתי נסו לפעול כמה שיותר מהר ולתאם ייבוש באמצעות מכונה. הייבוש באמצעות מכונת ייבוש מתאים למגוון סוגי רצפות כולל פרקטים, לכן מדובר בפתרון מצוין לכל בית.

 

שמרו על הבית ומנעו נזקי רטיבות!

כאשר אתם מקפידים על תחזוקת הבית ומטפלים בנזקי הרטיבות ישר כשהם מתגלים אתם שומרים עליו לטווח הארוך ומונעים נזקים גדולים יותר שדורשים טיפולים מסיביים ויקרים. הקפידו לטפל בנזילות כמה שיותר מהר וכך תשמרו על הבית שלכם יבש ומתוחזק.

ייבוש תת רצפתי

 

אולי יעניין אותך גם

לתיאום הדברת מזיקים
בעלי מקצוע
הדברת מזיקים – איך זה קורה?

חושבים להזמין מדביר אך חוששים? חשוב שתדעו כיצד מתבצעת הדברת מזיקים  ולדרוש מן המדביר הנחיות והוראות מדוייקות כיצד לנהוג לפני ואחרי ההדברה. במאמר זה נספר

קרא עוד »
יועץ עסקי עם טאבלט ביד
בעלי מקצוע
כמה עולה ייעוץ עסקי

כאשר משתמשים במונח "ייעוץ עסקי" בדרך כלל הכוונה היא לשכירת שירותי עלי מקצוע אשר ביכולתם לתרום ידע ומיומנויות לניהול העסק שלכם. הייעוץ עשוי להינתן בצדדים

קרא עוד »
נורת חשמל
בעלי מקצוע
הארקה ראשית – מה חשיבותה?

אחד המנגנונים החשובים של רשת החשמל המודרנית היא הארקה ראשית. להארקה יש שימושים רבים, אך בראש ובראשונה היא מונעת פציעות ומוות מהתחשמלות. במאמר הבא נסביר

קרא עוד »