הדברת מזיקים – איך זה קורה?

חושבים להזמין מדביר אך חוששים? חשוב שתדעו כיצד מתבצעת הדברת מזיקים  ולדרוש מן המדביר הנחיות והוראות מדוייקות כיצד לנהוג לפני ואחרי ההדברה. במאמר זה נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת כיצד מתבצעת הדברת מזיקים מקצועית ואמינה על ידי מדביר מוסמך למען בריאותכם ובריאות משפחתיכם. 

 

קוברה הדברות

אנו ממליצים על הדברה מקצועית על ידי מדביר מוסמך בלבד על מנת לשמור על בריאותכם ובריאות משפחתכם. כשאתם בוחרים מדביר בקשו שיציג בפניכם רשיון הדברה בתוקף ולברר את שנות הנסיון שלו בהדברת המזיק שאתם סובלים ממנו. קוברה הדברות הינה חברת הדברות אמינה, מנוסה מקצועית ומוסמכת לביצוע כל סוגי ההדברה בצורה בטוחה ויעילה. לתיאום הדברת מזיקים הכנסו עוד היום לאתר הבית והתרשמו מהנסיון הרב והמקצועיות הרבה.

לתיאום הדברת מזיקים

הדברת מזיקים – איך זה קורה?

שלבי ההדברה יכולים להשתנות בהתאם לסיטואציות השונות, אין הרחקת דבורים וצרעות דומה לפתרון בעיית מכרסמים וכדומה. אך בדרך כלל השלבים העיקריים הינם:

  • בירור היקף וסוג המזיק – השלב הראשון והחשוב מכולם הינו בירור מדוייק ככל האפשר של סוג המזיק והיקף הבעיה. פרעושים ופשפשים, עכברים וחולדות, דבורים, צרעות, עכבישים ומקקים שונים זה מזה בדרכי ההדברה, החומרים השונים וסוגי ההדברה.
  • בחירת סוג ההדברה – ישנם מדבירים הנעזרים בריסוס, בהדברה ירוקה, בהנחת מלכודות או איטום פתחי כניסה של מחילות וקינים. ישנם מדבירים המתמחים בסילוק המטרד ללא כל פגיעה בו והשבתו לטבע, שם מקומו, וישנם העוסקים בהדברה ביולוגית שהינה שתילת צמחים דוחי חרקים, בניית קינים לעופות דורסים, פיזור חרקים טורפים ועוד כדי להתמודד עם הבעיה בדרך הטבעית ביותר.
  • התאמת דרכי ההדברה לבית שבו אתם מתגוררים – הדברת דירה בת שני חדרים שבה יש חיות מחמד, תינוקות וילדים קטנים, שונה מהותית מהדברת מחסן תעשייתי ישן וריק מאדם. חשוב מאד למדביר להבין מי גר בבית ומי חשוף לסכנה כתוצאה מרעלים, ולקבל ממנו הדרכה כיצד לנהוג לפני, אחרי ובזמן ההדברה.
  • קביעת יעדי תחזוקה ומניעה – המדביר יסביר לכם הכל אודות תחזוקת הדברה מניעתית, כגון ריסוס אחת לתקופה באיזורים מועדים לפורענות כגון פחי זבל, פתחי ביוב, חצר הבית ועוד.

לתיאום הדברת מזיקים

דרכים נוספות למניעת מזיקים

לאחר שהמדביר מבין עם מה אתם מתמודדים, הוא ימליץ לכם על שורת פעולות לנקוט בהן כדי למנוע או לצמצם את הישנות התופעה. לדוגמא, אם אתם סובלים מפרעושים וקרציות בחצר, כדאי מאד לשמור על היגיינת הפרווה של בעלי החיים שלכם בנוסף לריסוס החצר, או במידה ואתם סובלים מנמלים חשוב להבין מהיכן הן נכנסות ולאטום היטב את הפתח.

 

קוברה הדברות – אמינות ומקצועיות בהדברה

קוברה הדברות הינה חברת הדברות אמינה, מקצועית ומוסמכת לכל סוגי ההדברות באמצעות מדבירים מוסמכים בלבד במחירים משתלמים במיוחד. לפרטים נוספים הכנסו עוד היום לאתר החברה להתרשמות ומידע.

לתיאום הדברת מזיקים

אולי יעניין אותך גם

יועץ עסקי עם טאבלט ביד
בעלי מקצוע
כמה עולה ייעוץ עסקי

כאשר משתמשים במונח "ייעוץ עסקי" בדרך כלל הכוונה היא לשכירת שירותי עלי מקצוע אשר ביכולתם לתרום ידע ומיומנויות לניהול העסק שלכם. הייעוץ עשוי להינתן בצדדים

קרא עוד »
נורת חשמל
בעלי מקצוע
הארקה ראשית – מה חשיבותה?

אחד המנגנונים החשובים של רשת החשמל המודרנית היא הארקה ראשית. להארקה יש שימושים רבים, אך בראש ובראשונה היא מונעת פציעות ומוות מהתחשמלות. במאמר הבא נסביר

קרא עוד »