אילו סוגי מדרסים קיימים

קיימים בשוק מגוון סוגים של מדרסים.

בין אם הופניתם על ידי רופא אורתופד ובין אם בחרתם לפנות למכון להתאמת מדרסים באופן עצמאי, חשוב שתדעו מהן האפשרויות העומדות בפניכן:

 

  1. מדרסי שעם

מדרסים אלו, כשמם כן הם, עשויים משעם (אותו שעם שמשמש להכנת פקקים של בקבוקי יין). היתרון של המדרסים הללו זו האפשרות של נידוף הזיעה. הם מאפשרים לנדף את הזיעה בקלות וכך כף הרגל שלכם נשארת יבשה ומוגנת.
היא מוגנת מפני חיידקים שעלולים להגיע בעקבות לחות ורטיבות, מצב שקורה לעיתים קרובות בעת נעילת נעליים סגורות, בעיקר בימי הקיץ החמים.
מדרסי השעם מותאמים בדרך כלל לחולי סכרת מהסיבה שצוינה קודם לכן – היכולת שלהם להשאיר את כף הרגל יבשה.
זוהי עובדה חשובה עבור חולי סכרת, הם צריכים לשמור על כפות הרגליים שלהן יבשות ונטולות לחות מכיוון שכף הרגל שלהם עלולה לפתח פצעי לחץ כאשר יש בסביבתה לחות ורטיבות.
אך חשוב לדעת שהמדרסים הללו אינם מותאמים אך ורק לחולי סכרת וכל אחד יכול לבקש מהמכון האורתופדי מדרסי שעם במידה והוא מעוניין במדרס מנדף זיעה.

 

  1. מדרסי מדף

המדרסים הללו לא מומלצים בדרך כלל.
רוב הסיכויים שבהגעתכם לאחד מהמכונים האורתופדיים, תראו אותם תלויים על המדף אך המוכר לא יציע לכם אותם.
הסיבה לכך היא שאלו מדרסים גנריים. הכוונה שכל אחד יכול לעשות בהם שימוש, אבל הם לא מותאמים לשורש הבעיה של כל אחד. בניגוד למדרסים האחרים שמפורטים במדריך הנוכחי, מדרסי המדף לא יציעו לכם את הפתרון המתאים במ-100% לבעיה שלכם, חשוב שתדעו זאת.

 

  1. מדרסי ספורטאים

אלו מדרסים שמותאמים לאנשים שמבצעים פעילות ספורטיבית אינטנסיבית באופן יום-יומי.
החומרים מהם המדרסים עשויים מאפשרים לכף הרגל יציבות מקסימלית. מדובר בתכונה חשובה מאוד, מכיוון שספורטאים צריכים שכף הרגל שלהם תהיה מוחזקת היטב בתוך הנעל.
תכונה נוספת שחשובה עבור ספורטאים היא היכולת לנדף זיעה, זו גם כן אחת התכונות של מדרסי הספורטאים שמזיעים יותר מכל אדם אחר בכפות הרגליים וזאת בעקבות הפעילות המאומצת.
תכונה נוספת וחשובה לא פחות, היא היכולת של בלימת זעזועים. חשוב לזכור שכפות הרגליים שלנו מחזיקות מעמסה כבדה מידי יום, את משקל גופנו. כאשר כפות הרגליים צריכות להחזיק את הגוף בעת ריצה או פעילות ספורטיבית אחרת מאומצת,  הן צריכות שתהיה להן אפשרות לבלימת זעזועים כדי למנוע חלילה היווצרות של דלקות בשרירים וקרעים בגידים.

אלו היו שלושה סוגי מדרסים מוכרים שעשויים לעניין אתכם. אנחנו חוזרים ואומרים שחשוב לדעת כי ישנם עוד סוגים שונים של מדרסים ולכל אחד מהם תכונות שונות ומגוונות. חשוב לבחור את הסוג שמתאים לכם ביותר, לכן,
אנו ממליצים לגשת למכון אורתופדי ולקבל הכוונה אודות המדרסים שמתאימים לכם ביותר מהמוכרים שבמקום.

נעלי ריצה

 

אולי יעניין אותך גם

כרישים
בריאות
איך מטפלים בחרדות

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהשיח סביב מקרים של חרדות ולחץ הפך להיות הרבה יותר מקובל. למעשה, סביר להניח שגם אתם באופן אישי מכירים אנשים שסובלים

קרא עוד »