רכישת דירה חדשה רק בייעוץ מקצועי של חברת נדלן נבון

אין עוררין על כך כי רכישה של דירה חדשה היא ההחלטה החשובה ביותר אותה נבצע בכל ימי חיינו. ניתן להקל בתהליך הזה ע"י לקיחה של חברה מקצועית כמו נדלן נבון אשר תדע להתאים בעבורנו את הדירה הטובה ביותר.

 

דירה יפה ונקייה

 

רכישה של דירה חדשה – חשיבה מעמיקה בהתאם לתקציב

רכישה של דירה חדשה היא ללא ספק ההחלטה החשובה ביותר אותה כל אחד מבצע, זאת משום שמדובר בנכס אשר יהווה את הבית העתידי שלנו ושל בני ביתנו. מחירי הדיור הגבוהים בישראל גרמו לכך שכיום יותר ויותר אנשים חשים כי הם איבדו את היכולת לרכוש דירה המותאמת להם, או שהם רוכשים דירה אשר היא הרבה מעל יכולתם הכלכלית וכתוצאה מכך נכנסים למאבק של שנים ארוכות בעמידה בתשלומים כמו גם בוויתור על  אולם בדיוק בשביל זה הוקמה חברת נדלן נבון אשר שמה לה למטרה להעניק ייעוץ מקצועי בתחום הכלכלי של רכישת נכס נדל"ן וזאת על מנת למנוע מהציבור להגיע למצב שבו הם רוכשים דירה שהיא מעל היכולת הכלכלית שלהם ואשר עלולה לסבך אותם בעתיד עם בעיות כלכליות הרות משקל.

 

תכנון תקציב בטרם רוכשים דירה

לאור העובדה כי רכישת דירה היא פעולה אשר מצריכה השקעה כספית ניכרת, זאת לאור מחירי הדיור הגבוהים בישראל חשוב לזכור כי כיום ניתן לקבל תנאי מימון נוחים ביותר כמו גם משכנתא בעבור רכישה של דירה חדשה, אולם רבים אינם בעלי ידע כלכלי ופיננסי והשפה הבנקאית עלולה להוות מכשול בהבנה מעמיקה יותר של ההחזר החודשי כמו גם נושא הריביות הנלוות. על כן, חברת נדלן נבון מתמחה ביישום תוכנית כלכלית נדלנ"ית בעבור הלקוח וזאת בליווי אישי של צוות אשר ידע להציע דרכים יצירתיות לרכישה של דירה חדשה כמו גם שיפור המעמד הכלכלי כתוצאה מרכישה של נכס נדל"ן אשר בעתיד יכול להניב תשואה נאה, במידה והם יחליטו למכור או להשכיר אותו.

 

סלון מרוהט בדירה

 

דירה חדשה – אין ספור אפשרויות

תנופת הבנייה בישראל בעשור האחרון שינתה לחלוטין את מפת המגורים, זאת לאור בנייתן של עשרות דירות למגורים אשר נבנות בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר, מה שמהווה פיתוי לאנשים רבים לרכוש דירה חדשה, בייחוד באזורים מבוקשים בהם הביקוש הוא גבוה. אחד הפרויקטים המבוקשים ביותר כיום הוא פרויקט אגמים אשקלון אשר נבנה ע"י חברת פרץ בוני הנגב, והוא נחשב לאחד הפרויקטים המבוקשים ביותר למגורים בישראל, זאת לאור תנאי המימון הנוחים אשר מאפשרים לכל אחד לרכוש דירה חדשה בפרויקט יוקרתי אשר נבנה בימים אלו ומהווה את פסגת החדשנות האדריכלית באחד האזורים היפים והמבוקשים ביותר בישראל, זאת לאור העובדה כי מדובר בבנייני בוטיק אשר נבנים בקרבת האגם והטבע ומאפשרים איכות חיים יוצאת דופן.

אולי יעניין אותך גם

מספרים וכסף
נדל"ן ופיננסים
הוזלת עלויות בדמי ניהול קופות

כולנו משלמים דמי ניהול לקופות הגמל וההשתלמות ולקרנות הפנסיה. קיימים שני סוגי דמי ניהול שאפשר לגבות מהחיסכון הפנסיוני- דמי ניהול מהחיסכון ודמי ניהול מהפקדות. קרן

קרא עוד »