סוגי פינות אוכל

בבית החדש שלכם יש סוף סוף מקום גם לפינת אוכל! אחרי שנים שבהן התרכזתם כולם בסלון וישבתם על הספות, התכופפתם אל הצלחות ולכלכתם את האיזור, כעת תוכלו להצטייד בפינת אוכל שבה תוכלו להתרכז בצורה מסודרת, עם שולחן גדול וכסאות נוחים לשבת עליהם, כך שארוחה משפחתית עומדת להיות ממש חוויה שכולם מצפים לה. כדי שיהיה לכם קל לבחור, ריכזנו לכם כאן כמה סוגי פינות אוכל נפוצות. אז בואו נראה מי מהן הכי מתאימה לכם!

 

פינות אוכל – לא רק לאוכל

פינות אוכל הן חשובות לא רק כי הן מהוות מקום מסודר לארוחות משפחתיות, אלא גם כי רוב השיחות שלכם יתקיימו בפינה הזו. חשבו על זה, כשאנחנו מתכנסים לארוחה משפחתית האוכל הוא לא הדבר היחיד שמתרחש על השולחן, להיפך – זו הפינה להתעדכן בה על מה עבר על כל אחד מכם היום, מה חדש ועוד.

העניין הזה הופך את פינת האוכל לאחד האיזורים החשובים בבית שלכם, ולכן היא צריכה להיות מעוצבת ומותאמת בדיוק למה שאתם אוהבים.

 

סוגי פינות אוכל

אז פינות אוכל יש בהמון סוגים – פינות אוכל גדולות וקטנות, פינות אוכל מעץ, פינות אוכל מזכוכית ועוד. בואו נבין קצת יותר לעומק מה ההבדלים ביניהן.

קחו לדוגמה פינת אוכל מעץ שנפתחת עד לגודל של 1.5 מ'. פינת אוכל זו, מדגם אלמוג, מכילה שולחן, ספסל ישיבה מעוצב ועוד שני כסאות מרופדים ומחירה עומד על 2,629 ש"ח.

פינת אוכל נוספת היא פינת אוכל מדגם גריי. היא עשויה זכוכית ונלווים לה ארבעה כסאות מהודרים ומרופדים בריפוד אפור ואיכותי, ומחירה עומד על 1,669 ש"ח.

פינת אוכל נוספת מזכוכית, מדגם בלאק אנד וואיט, מציעה שולחן שנפתח עד לגודל של 1.7 מ', ארבעה כסאות תואמים עם ריפוד דמוי עור עבה שעמיד לנוזלים, ומחירה עומד על 1,319 ש"ח.

 

מה אלו כל הדגמים האלו?

רוצים לדעת מאיפה הבאנו את כל הדגמים האלו? ברוכים הבאים לחברה שתשנה לכם את החיים – הכירו את חברת בול עץ. חברת בול עץ מתמחה בייצור רהיטי עץ מכל הסוגים – ארונות, פינות אוכל, מיטות לילדים ונוער, מיטות למבוגרים, חדרי שינה קומפלט ועוד.

החברה מציעה רהיטים איכותיים ובמחירים נוחים במיוחד, ועם אלפי לקוחות מרוצים היא נחשבת היום לאחת החברות הידועות והאיכותיות בארץ בתחום הריהוט.

 

אלו שלושת הדגמים היחידים של פינות אוכל אצל חברת בול עץ?

אז זהו, שממש לא. חברת בול עץ מציעה עשרות דגמים של פינות אוכל, והשלושה שכתבנו הם רק טעימה מכל הדגמים הקיימים. אצל חברת בול עץ תוכלו למצוא פינות אוכל קל

סלון

אסיות, פינות אוכל מעוצבות, פינות אוכל גדולות, פינות אוכל קטנות, פינות אוכל שמתאימות לפנים הבית ופינות אוכל שמתאימות לחצר. בקיצור, אל תתלבטו ואת פינת האוכל הבאה שלכם קנו אצל חברת בול עץ!

אולי יעניין אותך גם

עציץ
לבית ולגינה
כיצד לגדל בזיליקום בחצר האחורית?

 עציצים בבית יכולים לשדרג משמעותית את האווירה, ולתת גם לדירה עירונית קטנה תחושה חמימה וכפרית. ניתן להסתפק בעציצים דקורטיביים, אבל כדאי מאוד לשלב ביניהם גם

קרא עוד »