גרילי גז איכותיים מבית וובר

אין דבר מהנה יותר מאשר לארח את החברים ובני המשפחה שלנו לסעודה מוצלחת שהוכן באמצעות גריל גז איכותי. אנחנו הישראלים אוהבים לארח ואוהבים לעשות "על האש" בכל הזדמנות שיש לנו. ברגע שהשמש יוצאת והחורף חולף, נוציא את הגריל גז בהזדמנות הראשונה ונהנה מבשר טעים ואיכותי על הגריל.

קנייה של גריל גז איכותי, מקצועי ומאובזר היא קנייה לא פשוטה. היא לא רכישה שמתרחשת לעיתים קרובות והיא מגיעה לרוב בעקבות צורך לשדרג את חצר או מרפסת הבית במוצר איכותי באמת. לחברת וובר גרילי גז מקצועיים שיעניקו לכם חוויה נפלאה של צליית הבשר שלכם בצורה איכותית, מקצועית, ונוחה.

מד טמפרטורה

דוגמאות לגרילי גז איכותיים מבית וובר:

  1. גריל הגז Q3100 – גריל גז מושלם לחצר או מרפסת שאינה גדולה די להכיל מספיק מקום.
  • מבנה – גוף הגריל עשוי מיציקת אלומיניום ובתוכו זוג מבערי נירוסטה איכותיים לשליטה על הלהבות. בQ3100 זוג רשתות צלייה מברזל יצוק השומר על איכותו לאורך שנים. בגריל הגז קיימת מערכת ניקוז שומנים יעילה ונוחה לניקוי.
    משטח הצלייה גדול – 66*46 ס"מ וההצתה של הגריל מכנית.
  • צריכת גז – חסכוני מאוד בגז, רק 23,000 BTU .
  • מדפי הגריל החיצוניים מתקפלים ומאפשרים אחסון במקומות קטנים מהרגיל.
  • מחיר גריל הגז Q3100 מבית וובר הוא 2,399 ₪ .
  1. גריל גז SPIRIT II 210IL – הדור החדש של דגמי SPIRIT של חבר וובר. דגמי 2019 עוצמתיים יותר ואיכותיים יותר. גריל גז המותאם במיוחד למרפסות.
  • מבנה – מבערים חזקים מנירוסטה איכותית, מערכת איסוף שומנים לטובת אידוי השומנים חזרה ליצירת בשר עסיסי ואיכותי יותר. גודל משטח הצלייה הוא 52*45 ס"מ העשוי מברזל יצוק ומסייע לפיזור אופטימלי של החום וחווית צלייה מקסימלית של הבשר.
    המדף השמאלי מתקפל בצורה קלילה ונוחה לאחסון נוח ויעיל. מדף ימין לעומתו אינו מתקפל ובו הכנה לאפליקציית I-GRILL המאפשרת שליטה מלאה על טמפרטורת הבשר.
  • צריכת הגז – 26,500 BTU .
  • מחיר – 2,999 ₪ .
  1. גריל גז GENESIS II E-435IL – גריל גז מדגמי הפרמיום של ג'נסיס, הסדרה הוותיקה של וובר עם הטכנולוגיה החדשנית ביותר בעולם הגרילים.*
  • מבנה – 5 מבערי טורבו מטכנולוגיה חדשנית העשויים מנירוסטה, משטח צלייה ענק של 48*88 ס"מ. גוף הגריל עשוי יציקת אלומיניום קשיחה השומרת על החום בתוך המכשיר.
    במכשיר קיים מקום ייעודי עבור בלוני הגז וארונית אחסון בתחתית שלו. קיימת גם אופציה לתליית אביזרים להקלה על השימוש בגריל ומד טמפרטורה לשליטה ופיקוח על רמת החום הרצויה. בנוסף לכך, קיימת גם קומה עליונה המאפשרת חימום והפשרה של בשר, ירקות, פיתות ועוד וכרשת המשמשת כבסיס לשיפודים.
    לגריל גז זה קיימת כירת צד חזקה המאפשרת בישול וטיגון נוסף.
  • בגריל גז זה קיימת טכנולוגיה מיוחדת לפיזור החום ושמירה על הטעם – השומן נאסף, מאודה וחוזר אל חלל הצלייה. מוסיף טעם, מונע התייבשות ומאפשרת קבלת תוצאות מעולות לצלייה.
  • צריכת גז – 69,000 BTU כולל כירת הצד (צריכת הגז של כירת הגז בלבד היא 12,000 BTU).
  • מחירו של גריל גז GENESIS II E-435IL הוא 7,300 ₪ .

אולי יעניין אותך גם

עציץ
לבית ולגינה
כיצד לגדל בזיליקום בחצר האחורית?

 עציצים בבית יכולים לשדרג משמעותית את האווירה, ולתת גם לדירה עירונית קטנה תחושה חמימה וכפרית. ניתן להסתפק בעציצים דקורטיביים, אבל כדאי מאוד לשלב ביניהם גם

קרא עוד »