שיפוץ החצר עם רצפת דקים והרהיטים שיתאימו לכך

מתכננים שיפוץ בחצר הבית הפרטי או בדירת הגן? מומלץ להשקיע בריצוף דק וריהוט מעוצב, שיעניקו לחצר מראה חדשני ויוקרתי יקצור מחמאות מכל מי שיגיע אליכם.

המאמר יעסוק בשיפוץ החצר עם רצפת דקים וריהוט מתאים.

 

התקנת דקים בחצר

שיפוץ החצר שלכם הוא הזדמנות נפלאה לעשות שינוי בנראות החצר ושימוש בחומרי גלם איכותיים. כאשר בונים רצפת דקים בחצר או במרפסת צריך להתאים אותה לחלל בו תמקמו אותה. את הדקים מתקינים בדרך כלל מתחת לפרגולה מעץ, באזור הבריכה הפרטית ולעיתים בכל החצר. מי שעדיין בוחר בדשא סינטטי, יכול להשלים את המראה שלו ולשלב את ריצוף הדק. רצפת הדק צריכה להיות מותאמת לקרקע מבחינת סוג העץ אותו תבחרו ולהיות עמידה למזיקים, פגיעות, כתמים ורטיבות. לפיכך, כאשר בוחרים בריצוף דק מעץ חשוב לבחור בחומרי גלם איכותיים כמו: איפאה, אורן, טיק, במבוק, עץ סינטטי ועוד.

 

כיצד לשלב ריהוט עץ על הדק?

אין יותר מתאים מריהוט העשוי מעץ על הדק. על מנת ליצור הרמוניה ואחידות, ריהוט גן מעץ ישלים את המראה של הדק ויבלוט עליו. מומלץ לבחור בריהוט עץ בגוון טבעי מעץ מלא או סינטטי או צבעים שיצרו קונטרסט בין הריהוט לדק. את הרהיטים ניתן לעצב בהתאמה אישית ולבחור אותם כך שיהיו מותאמים לצרכים שלכם. למשל, שולחן וכיסאות מעץ או פינות ישיבה אחרות מעץ הן שימושיות לאירוח, לארוחות משפחתיות, מנוחה וכד'. אם בחרתם להתקין דק מסביב לבריכה תוכלו לבחור בשולחנות עגולים וקטנים מעץ עבור המשקאות הצוננים שתכינו ובנוסף להוסיף כיסאות שיזוף מעץ שישלימו את המראה. גם ספסלי עץ על הדק בפינות מוצלות יוסיפו לחצר הרבה חינניות ומראה שליו ופסטורלי.

 

היתרונות של ריהוט מעץ על הדק

לריהוט מעץ המוצב על שטח הדק יש יתרון עיצובי שאין לריהוט העשוי מפלסטיק או מתכת. למרות הדעה הרווחת שהעץ אינו עמיד לקרינת השמש, לרטיבות, לתנאי מזג אוויר קשים ולמזיקים, לעץ יש דווקא יתרון בכל הנוגע לדעה זו. העץ הוא חומר שניתן לעבד, לצבוע בלכה או בצבעים אוטמים ואיכותיים שמעניקים לו הגנה מתנאי מזג אוויר שונים וממזיקים, ולכן גם הצבעים שלו לא ידהו בשמש והוא יהיה עמיד לאורך שנים. כאשר בוחרים בריהוט עץ איכותי בעבודת יד, האומן מעניק גם פתרונות לעמידות של העץ. בנוסף, כאשר מתחזקים את הריהוט בדיוק כפי שמתחזקים את ריצוף הדק, הוא מחזיק לשנים רבות. מלבד זאת, כאשר עושים שיפוץ בחצר ורוצים שהגינה תהיה מרשימה ואיכותית השילוב של הדק וריהוט מעץ בהחלט יעשו את ההבדל. לסיכום, בחירת הצבע של הדק והעץ ממנו הוא עשוי צריך להיות מותאם לריהוט בחצר, לשדר איכות ולהשאיר את האורחים שלכם פעורי פה. ביחד עם זאת אל תתפשרו על אנשי מקצוע איכותיים והשוו מחירים.

 

פינת אוכל מעץ

אולי יעניין אותך גם