סטנדאפיסטים מובילים – איך לשכור סטנדאפיסט מוביל לאירוע הבא שלך?

עולם האירועים הפרטיים צובר תאוצה במהלך השנים. אם בעבר היינו "מסתפקים" ביום הולדת מצומצם עם המשפחה הגרעינית במסעדה, או כוס יין עם חברים – היום כל סיבה למסיבה הופכת לאירוע בסדר גודל מרשים למדי.

אך בין הקייטרינג לרשימת המוזמנים, המסמר של הערב נעוץ בתוכנית האומנותית, ובשנים האחרונות הזמנת סטנדאפיסט לאירוע הפכה נפוצה ביותר. השאלה היא איך למצוא את הסטנדאפיסט המתאים ביותר לאירוע שלי?

 

אז תוכנית אומנותית – במה נבחר?

כאשר אנו עומדים לתכנן אירוע, אנו חושבים על החלל בו נבחר לארח, ומשקיעים זמן רב בבניית תפריט לכיבוד האירוע. דבר שלא מומלץ להקל בו ראש הוא כמובן התוכנית האומנותית. מופע סטנדאפ בהחלט יכול לתת מענה, בין אם מדובר במופע שלם או בהנחיית האירוע באווירה קלילה.

הקשר המיוחד שנוצר בין אמן הסטנדאפ לקהל עשוי להיות המפתח להצלחת האירוע. על מנת ליצור את החיבור המנצח, יש לבחור את הסטנדאפיסט המתאים לאירוע שלכם. אז מה ההבדל בין מופעי הסטנדאפ השונים?

 

סוגי סטנדאפיסטים שונים

לסגנון הסטנדאפ פנים רבות, החל ממופעי אלתור בהם האומן נשען בעיקר על דו שיח שוטף מול הקהל ומסתמך על יכולות האימפרוביזציה שלו, כמו מופע האלתורים המצליח של אדיר מילר. ישנם סטנדאפיסטים המתמחים באומנות סיפור הסיפורים והקטעים שלהם שאובים לעיתים מחייהם האישיים ומוגשים מנקודת מבט הומוריסטית.

קיימים גם מופעים של קומיקאים שמציגים חומרים נועזים ובוטים ביותר, לעומת כאלו שמותאמים יותר לכל המשפחה ומציעים תוכן "נקי" מגסויות, וישנם גם מופעי סטנדאפ שמותאמים במיוחד לילדים ולנוער.

חלק מהסטנדאפיסטים שדרגו את מופעיהם באמצעות שיבוץ אלמנטים נוספים, כדוגמת מופע טלפתיה קומי או קטעי קסם. דוגמה לסטנדאפיסט כזה הוא הסטנדאפיסט גידי לבנה. לפרטים נוספים ניתן לבקר באתר שלו https://standupcomedy.co.il.

 

התאמת מופע סטנדאפ לאירוע מסוים

מופע סטנדאפ יספק הנאה מובטחת, אולם מומלץ מאוד להבין את אופי האירוע בכלל והאורחים בפרט, למצוא את הפורמט הרצוי ולבצע התאמות שיבטיחו את הצלחת האירוע. מרגע בחירת האומן, מומלץ לערוך פגישה מקדימה שתכלול תיאום ציפיות. חלק מהאנשים אף ירצו להעביר לאומן חומרים מראש הנוגעים לזהות האורחים או סיפורים על המשפחה שישתלבו במופע בהתאמה אישית לאירוע.

באם האירוע מיועד למבוגרים וילדים כאחד, מומלץ למצוא סטנדאפיסט בעל חומרים לכל המשפחה, שמתבססים על אירועים עימם ניתן להזדהות בכל גיל. סטנדאפיסטים רבים יתאימו את עצמם לאירוע, אם זאת יום הולדת חגיגית, ערב גיבוש חברה מטעם העבודה, פגישת מחזור של בית הספר התיכון ואפילו מסיבת רווקים נועזת.

 

אז למה סטנדאפ הוא מניה בטוחה להצלחת האירוע?

מופע סטנדאפ, כאשר נעשית בחירה נכונה ומותאמת לסטנדרט האירוע, הוא הנאה מובטחת. בעוד מופע מוזיקלי הוא עניין של טעם וריח, והרצאות שונות עלולות להפוך את הערב ל"כבד", ברגע שמבטיחים לאורחים צחוק ובידור, הערב בדרך הבטוחה להפוך לזיכרון מתוק וחיובי. סטנדאפ טוב חוצה כל גיל, מגדר או השקפת עולם- ולכן עשוי להיות הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

קריאת סטנד אפים

אולי יעניין אותך גם

מופע סטנדאפ
אירועים
מופע סטנדאפ מומלץ?

קרה לכם פעם שהזמנתם כרטיסים למופע סטנד אפ, הגעתם עם ציפיות גבוהות ויצאתם מאוכזבים? אתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם מגיעים למופע

קרא עוד »
קסם ניצח וכובע
אירועים
למה דווקא קוסם

ילדים קטנים שטרם מלאו להם 10 שנים נמצאים בשלב ההתפתחות המואץ שלהם והם מגיבים לגירויים שונים בצורה מוגברת. תפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משל אדם

קרא עוד »