מופע סטנדאפ מומלץ?

קרה לכם פעם שהזמנתם כרטיסים למופע סטנד אפ, הגעתם עם ציפיות גבוהות ויצאתם מאוכזבים? אתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם מגיעים למופע שכזה של אמנים שאנחנו לא מכירים והבנו שמדובר במופע של אמנים מתחילים שלא מצליחים להצחיק בכלל את הקהל (וגם אותנו על הדרך). את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים כדי לאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מגיעים למופע סטנד אפ מומלץ. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים שיגרמו לכם להגיע למופע הטוב ביותר.

 

טיפ מספר 1 –  תבדקו פרטים בפייסבוק אודות מקום הסטנד אפ

לא פעם מתקיימות הופעות סטנד אפ במקומות שבכלל לא מיועדים להופעות. הכוונה לברים, מסעדות ומקומות נוספים שהמטרה שלהם אינה נוגעת באופן ספציפי לסטנד אפ. הגעה למקום שכזה עלולה לאכזב אתכם עוד לפני התוכן שיוצג על הבמה בגלל הסיבות הבאות:

  • הגברה לא איכותית
  • מקומות ישיבה מאולתרים ולא נוחים
  • קושי להגיע למקום ההופעה ועוד

אלו פרטים שעשויים לגרום לכל אחד מהיושבים בקהל להרגיש שלא בנוח במהלך ההופעה. לכן חשוב תבדקו מראש שמדובר במועדון סטנד אפ או במקום שיודע להתארגן לקראת מופעים כאלו באופן המתאים ביותר.

 

טיפ מספר 2 – תבדקו שמדובר בסטנדאפיסט מומלץ

אנחנו למדנו לקח מהמופעים הקודמים שהיינו בהם. זאת אומרת, שמעכשיו, בכל פעם שאנחנו מתכננים להזמין כרטיסים אל מופע סטנדאפ, אנחנו בודקים שמדובר בסטנדאפיסט מומלץ. יש לא מעט אפשרויות לבדוק שאכן מדובר במקצוען. אתם יכולים לבחור את אחת האפשרויות שמתאימות לכם ביותר. למשל:

  • חיפוש בגוגל וקריאת חוות דעת ודירוג כללי של האמן
  • בירור עם חברים ומכרים שבדרך כלל הולכים למופעי סטנד אפ
  • חיפוש ברחבי הפייסבוק בקבוצות ייעודיות

 

טיפ מספר 3 – תצפו בסרטונים ביוטיוב

אומרים שאין טוב ממראה עיניים. לכן, אנחנו ממליצים לכם להיכנס ליוטיוב, לכתוב את שם הסנדאפיסט או הסטנדאפיסטים שאתם מתכננים להגיע להופעה שלהם ולצפות בסרטונים קודמים שיש להם. כך תוכלו לדעת פחות או יותר מה סגנון הבדיחות שלהם ולראות אם ההומור שלהם מתאים לכם או שלא. לא פעם פסלנו מופעים בעקבות צפייה בסרטונים שלא מצאו חן בעינינו, כך שאנחנו ממליצים לכם בחום שלא לפספס את היישום של הטיפ הזה.

 

טיפ מספר 4 – אל תלכו למופע ברגע האחרון

רוב הנפילות קורות כשאנחנו בוחרים לקנות כרטיסים ברגע האחרון. יש לא מעט פעמים שמנסים לשווק מופעי סטנד אפ  כושלים רגע לפני תחילת המופע במחירים נוחים לכל כיס (כדי למלא את המקום). אם אתם רואים מופע שצפוי להתקיים במהלך היום עם כרטיסים במחיר נמוך מאוד, כדאי שתבדקו את כל הטיפים שצוינו לעיל רגע לפני שתקנו כרטיסים

 

לסיום

עד כאן 4 הטיפים שיאפשרו לכם לבחור מופע סטנד אפ מומלץ. מאחלים לכם שתיישמו את הטיפים הללו, תבחרו נכון ותיהנו מכל רגע!

מופע סטנדאפ

אולי יעניין אותך גם

קסם ניצח וכובע
אירועים
למה דווקא קוסם

ילדים קטנים שטרם מלאו להם 10 שנים נמצאים בשלב ההתפתחות המואץ שלהם והם מגיבים לגירויים שונים בצורה מוגברת. תפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משל אדם

קרא עוד »