מה מומלץ יותר קוסם או אמן חושים

תכנון יום הולדת לילד יכול להפוך לכאב ראש לא קטן וכדי שזה לא יקרה, חשוב לדעת מראש מה ילדכם היה רוצה ומה אתם הייתם מוכנים. אחת האופציות הטובות ביותר כתוכן מרכזי ליום הולדת היא מופע קסמים אולם, נשאלת השאלה מה עדיף, מופע של קוסם אילוזיות קלאסי או מופע של אמן חושים שמבצע מופע טלפתיה מקסים לילדים? מבחינתי התשובה איננה חד משמעית והיא תלויה במספר משתנים חשובים. במאמר הבא אני אנסה לדבר על המשתנים ועל מה עדיף, למי ומתי.

 

נא להכיר – הקוסם

מופע קסמים קלאסי מז'אנר האילוזיות הוא מופע מצוין לכל גיל כאשר הקוסם יודע לשנות מעט את הקטעים בהתאם לגילו של הקהל. ישנו מי שחושב שמופע קוסם לילדים זה מעט מיושן אולם, אני חולק על כך באופן חד משמעי מכיוון, שמופע קסמים מפתיע ומרתק ומביא כמעט להפנוט של הילדים. רמת הסקרנות שנוצרת בקרב הילדים עצומה ועובדה זו גורמת להם להיות קשובים ומרותקים למופע. בנוסף, מרבית הקוסמים הם אנשים מצחיקים והם משלבים לא מעט הומור במופע שלהם https://asael-magic.co.il

 

למי מתאים מופע של קוסם אילוזיות?

מבחינת גילו של הקהל זה לא משנה ומופע אילוזיות מתאים לכל גיל אבל, חשוב לדעת שמופע אילוזיות מגיע באחת משתי אופציות – הראשונה, מופע אילוזיות קטן שמתבסס בעיקר על אילוזיות ידיים קטנות שאינן מצריכות במה גדולה ותשתיות מיוחדות, ומחיר המופע בהתאם. האופציה השנייה מתאימה למי מכם שמוכן להשקיע מעט יותר משאבים במטרה לקבל מופע קטן אבל בסגנון לאס ווגאס שכולל מופעי ריחוף, חיתוכים שונים, בליעת חרב וקטעי היחלצות. מופע כזה דורש במה גדולה יחסית, מערכת הגברה טובה ותאורה מינימלית.

 

אמן חושים

אמן חושים הנו קוסם שעוסק בטלפתיה (קריאת מחשבות), טלקינזיס (הזזת חפצים ללא מגע), קטעי אקסטרים שואוו כגון בליעת סכיני גילוח וקטעי אנטי קליימקס שהם פרודיה על עולם הקסמים והקוסמים. נהוג לחשוב ובמידה מסוימת של צדק שמופע אמן חושים מתאים לגילאים בוגרים יותר נגיד מגיל 12 ומעלה אולם, ישנם אמני חושים שיודעים לבצע התאמה של מופע חושים לילדים קטנים בגילאי 6 עד 12. מדובר באמנים ייחודיים וכשאתם מחפשים אמן חושים לילדים וודאו שהוא באמת מנוסה מול קהל ילדים ובנוסף, לכו לראות אותו באירוע יום הולדת.

 

עלויות

קיימים פערים במחירים בין מופע של קוסם אילוזיות שמופיע עם אילוזיות קטנות ובין קוסם אילוזיות שמופיע עם אילוזיות גדולות. אמן חושים קרוב יותר למחיר של אמן אילוזיות שמופיע עם אילוזיות קטנות. הפערים בהחלט יכולים להיות משמעותיים מכיוון שמופע אילוזיות קטן יגיע עם בידורית קטנה כהגברה, וכך גם מופע של אמן חושים. מנגד, מופע אילוזיות גדול יותר זקוק להגברה טובה ולמינימום תאורה ולכן הוא יקר יותר.

 

אז מה עדיף?

תעדיפו קודם כל את מה שהכיס מאפשר לכם ומעבר לכך, לילדים עד גיל 12 הייתי ממליץ בכל זאת על קוסם אילוזיות ולילדים גדולים יותר אמן חושים.

אמן חושים

אולי יעניין אותך גם

מופע סטנדאפ
אירועים
מופע סטנדאפ מומלץ?

קרה לכם פעם שהזמנתם כרטיסים למופע סטנד אפ, הגעתם עם ציפיות גבוהות ויצאתם מאוכזבים? אתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם מגיעים למופע

קרא עוד »
קסם ניצח וכובע
אירועים
למה דווקא קוסם

ילדים קטנים שטרם מלאו להם 10 שנים נמצאים בשלב ההתפתחות המואץ שלהם והם מגיבים לגירויים שונים בצורה מוגברת. תפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משל אדם

קרא עוד »