למה דווקא קוסם

ילדים קטנים שטרם מלאו להם 10 שנים נמצאים בשלב ההתפתחות המואץ שלהם והם מגיבים לגירויים שונים בצורה מוגברת. תפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משל אדם מבוגר והם רואים דברים מזווית אחרת לחלוטין מזו של האדם הבוגר. מופע של קוסם נוגע בדיוק באזורי המוח המתפתחים שמאותגרים כמעט כל העת בגילאים האלה, וזקוקים לתשובות שתספקנה את הסקרנות הגואה בכל אברי גופם של הזאטוטים. בואו ננסה להבין כיצד הדברים שמשפיעים על ילדים קטנים מנתבים אותנו לבחירה במופע של קוסם טוב.

 

לרגל אחר המציאות

במופע של קוסם נחשפים הילדים לסיטואציות שקשה למוח שלהם להבין דבר זה כשלעצמו גורם לכך שרמת הסקרנות שלהם אחרי דקות ספורות של מופע נמצאת בשחקים. ילד קטן שהמוח שלו מאוד מגורה מחשבתית יהיה חייב לקבל פתרונות ועד שלא יקבל אותם הוא ירצה לראות עוד ועוד מאותו הדבר וינסה שוב ושוב להבין ולהסביר לעצמו את מה שהוא רואה. פעולת החיפוש הזאת אחר הבנת מראה העיניים הבלתי מוסבר מפתחת מאוד את יכולת החשיבה של ילדים ואת היכולת לרגל אחר המציאות כלומר, לנסות לפענח את מה שלא ברור.

 

אפקט הוואוו

במהלך מופע קסמים מפתיע הקוסם את הילדים פעם אחר פעם בדברים שלא ציפו להם והדבר גורם להתלהבות עצומה ורצון לראות עוד. הקסם האמיתי של הקוסם הוא ביכולת שלו להפתיע את הילדים לאורך כל המופע שלו מה שמביא לדריכות ולהתעניינות שלהם במופע. כלומר, הילדים עסוקים בכיף ואתם ההורים מרוצים.

 

לא תדרשו לדאוג כמעט לשום דבר

במידה והזמנתם מופע של קוסם ליום ההולדת של ילדכם תהיו צריכים לדאוג רק לשתייה ומזון, כל השאר יהיה באחריות הקוסם. לטובת קיום מופע הקסמים יביא הקוסם מערכת הגברה שתואמת את כמות המשתתפים וגודל המקום בו מתקיים האירוע, הוא יבצע מופע של 50 דקות לערך ולאחר מכן הוא יכול לקיים הפעלה ליום ההולדת – סדנת קסמים מקסימה שתחשוף את הילדים אל מאחורי הקלעים של עולם הקוסמים והקסמים. המופע בתוספת ההפעלה ימלאו תוכן שיגיע לשעה ארבעים וחמש דקות.

 

מצחיק יותר מליצן

אחת היכולות המוערכות ביותר בקרב אמנים היא היכולת שלהם להצחיק. הלכתם למופע של זמר ובין שיריו הוא שזר קטעים שהצחיקו אתכם אתם תחזרו מאוד מרוצים מהמופע. אין כמו צחוק כדי ליהנות ממופע וקוסמים, בשל העובדה שהם מבצעים חלק מהקסמים בשיתוף ילדים מהקהל מצליחים בצורה טובה מאוד להצחיק את כלל הילדים, דבר שמשדרג מאוד את הנאתם מהמופע.

 

כל הסיבות הנכונות

יכול להיות שחשבתם להזמין קוסם ליום ההולדת של בנכם או בתכם ולא הייתם בטוחים שזו בחירה נכונה. אולי עכשיו תחליטו שיש לכם את כל הסיבות הנכונות להזמין קוסם ליום ההולדת. חשוב שתדעו, שעלותו של קוסם שווה ללא ספק את ההשקעה ואני בטוח שהילדים ייהנו מאוד וייקחו אתם הביתה מספר קסמים שיוכלו להשוויץ בהם מולכם.

קוסם מראה קלפים

אולי יעניין אותך גם

מופע סטנדאפ
אירועים
מופע סטנדאפ מומלץ?

קרה לכם פעם שהזמנתם כרטיסים למופע סטנד אפ, הגעתם עם ציפיות גבוהות ויצאתם מאוכזבים? אתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם מגיעים למופע

קרא עוד »