כל האטרקציות לבת מצוות החלומות

הפקת בת מצווה היא אירוע מרגש שצריך לשלב מקום בהתאם למספר המשתתפים, כיבוד טעים, תפאורה בסטייל ואטרקציות מקוריות ומיוחדות. מדובר על מסיבה של פעם בחיים ולכן מומלץ להשקיע ולהגשים חלומות. המאמר יעסוק באטרקציות שונות לבת מצווה חלומית.

 

סדנת איפור כמו באגדות

בנות בגיל 12 מתחילות לגלות את הנשיות שלהן ועוסקות לא פעם בדימוי הגוף שלהן. הפעלה לבת מצווה כמו סדנת איפור יכולה להיות אטרקציה מושלמת שתגשים את חלומן של בתכם ובנות כיתתה. בהפעלה מסוג זה הבנות ילמדו כיצד להתאפר בצורה עדינה ולא מוגזמת, יתחברו לסגנון האיפור המתאים להן ויצטלמו למזכרת לחוד וביחד. ניתן אף להעניק לחברות ערכת איפור קטנה כמזכרת שתהיה שימושית.

 

סדנת טיקטוק כדי להיות רלוונטיים

הטרנד החדש שסוחף נערות רבות היא סדנת הטיקטוק. מדובר על הפעלה מלהיבה המעוררת יצירתיות, דמיון והנעה לפעולה הן מבחינת ההפקה והן מבחינת התוצאות. בתכם וחברותיה ילמדו כיצד להצטלם בריקוד, שיר או סטנד אפ בשילוב מוסיקה קצבית ותאורה מקצועית. ניתן לשלב אביזרים ופרטי לבוש ולהיכנס לעולם הטיקטוק בצורה מקצועית וסוחפת. כמובן שהמפעיל צריך להשגיח שלא יעלו תכנים פוגעניים או ינהלו התכתבויות עם זרים ולכן התפקיד שלו הוא גם להסביר לבנות על התנהלות נבונה ברשת.

 

הפקת תצוגת אופנה בהכי סטייל

עוד לפני גיל 12 הבנות מגלות את עולם האופנה ורוצות להתלבש כמו הסלבים שהן מכירות. בהפעלה מסוג זה הן יגבשו טעם אישי וייחודי וילמדו להתלבש בסטייל המותאם לגילן. מעבר לכך, הן אלו שיתכננו וינהלו את תצוגת האופנה. זה מתחיל בבחירת הבגדים והאקססוריז כמו כובעים, צעיפים ואפילו תיקים, אחר כך סידור מסלול ועיצוב התפאורה. במהלך הפעילות המפעיל יחלק תפקידים ויהיו בנות שיסקרו את האירוע, יצלמו, ינחו וידגמנו. המטרה היא לעבוד בשיתוף פעולה ולהיות חלק מהפקה ממש כמו במציאות.

 

לרקוד ולהוציא אנרגיות בסדנת ריקוד

אטרקציה המשלבת ריקודים תמיד משמחת ומשרה אווירה טובה באירוע. באמצעות מפעיל מקצועי או די.ג'י הילדים ירגישו חופשיים לרקוד לפי אוות נפשם, להמציא ריקודים, לשלב משחקי תנועה ולהתאמן על ריקוד מובנה בשילוב מוסיקה קצבית, כלי נגינה או ליפסינג. לאחר האימונים הילדים יופיעו ויצטלמו למזכרת. מדובר על פעילות אנרגטית שתעייף את הילדים אך תעניק לכם הרבה שקט ושלווה.

 

סדנת יצירה לבת מצווה בבית

אם אתם חוגגים בת מצווה לבת ולחברותיה בבית תוכלו להזמין סדנת יצירה איכותית ומהנה. מדובר על שיטת עשה זאת בעצמך של אביזרים שימושיים כמו מידנית מעוצבת לבית הספר, תיק מלא סגנון וסטייל, כיסוי מדליק למכשיר הנייד, עיצוב חולצה מגניבה ועוד. כמובן שהבנות יקבלו למזכרת את האביזרים שיכינו ויצאו מהמסיבה בתחושת סיפוק אך עם חשק לעוד. לסיכום, כל האטרקציות שתבחרו צריכות להיות קשורות לתחומי העניין של כלת השמחה ולאופי שלה. לכן חשוב להתייעץ איתה ולאפשר לה לבחור.

מִקרֶה

אולי יעניין אותך גם

מופע סטנדאפ
אירועים
מופע סטנדאפ מומלץ?

קרה לכם פעם שהזמנתם כרטיסים למופע סטנד אפ, הגעתם עם ציפיות גבוהות ויצאתם מאוכזבים? אתם לא לבד. אנחנו מצאנו את עצמנו לא פעם מגיעים למופע

קרא עוד »
קסם ניצח וכובע
אירועים
למה דווקא קוסם

ילדים קטנים שטרם מלאו להם 10 שנים נמצאים בשלב ההתפתחות המואץ שלהם והם מגיבים לגירויים שונים בצורה מוגברת. תפיסת המציאות שלהם שונה מאוד משל אדם

קרא עוד »