איפה ניתן למצוא כובעים לחיילים?

שנים רבות חלפו במדינת ישראל בהן העמדה הרווחת הייתה שחבישת כובע היא איננה עניין אופנתי אם כי צורך הנובע מהשמש הקופחת השכיחה במחוזותינו. עם זאת, בשנים האחרונות (ואולי קצת יותר מכך) הכובע הפך גם לפריט אופנה שכיח ודומיננטי. מובילי דעת קהל בתחום האופנה נראים לעתים תכופות מתהדרים בכובעים יפים ואופנתיים, בין אם לשם אמירה אופנתית, להסתתרות מפני השמש או אולי לטובת הסתרת הפדחת. 

 

השמש של הלבנט

כידוע לכל מי שביקר בישראל, כל שכן חי בה, השמש בישראל במהלך מרבית חודשי השנה היא חזקה ביותר. המשמעות של שמש חזקה היא קרינה חזקה. כידוע, חשיפה לקרינת השמש חזקה ללא הגנה היא גורם מרכזי לתחלואה בסרטן.

לכן, לאור המודעות ההולכת וגוברת לצורך להיזהר מפני השמש, ישנם רבים המגינים על ראשיהם באמצעות כובעים. ההגנה מפני הקרינה כמובן משתנה מכובע לכובע. מובן כי כובע בעל שוליים רחבים יגן בצורה טובה יותר מכובע מצחייה עם רשת.

 

נוחות בראש

עניין משמעותי כאשר אתם מבקשים לבחור כובע חדש, הוא שאלת הנוחות שלו על ראשכם. כידוע, כובע, ככל פריט לבוש אחר, במידה והוא אינו מתאים לכם ונוח לכם, סביר להניח שרכישתו מיותרת וכי השימוש שייעשה בו הוא מועט עד אפסי. בנוסף, גם הבד ממנו עשוי הכובע הוא עניין חשוב מאוד, הנגזר מאופי השימוש בו.

אם התכלית העיקרית של הכובע היא עבודה בשמש הקופחת, מובן כי נכון יהיה לבחור כובע רחב שוליים העשוי מבד מנדף זיעה. בשונה מכך, אילו המטרה הראשית של הכובע היא אמירה אופנתית ועיקר השימוש בו יהיה בערבים, מובן כי החשיבות היא לנוחות השימוש ולהיבטים האופנתיים שלו.

 

קהל היעד

באופן כללי, ניתן לייצר חלוקה גסה בנוגע לסוג הכובע ולקהל היעד. לדוגמא, כובעים לחיילים יהיו כובעים המתאפיינים בנוחות שימוש ובסינון גבוה של קרינת השמש. בדרך כלל, כובעי מצחייה יהיו מועדפים על קהל יעד זה.

בשונה מכך, קהל המתאפיין בשהייה ממושכת בחוץ (דוגמת מדריכי טיולים, פועלי בניין, חקלאים, אנשים טכניים) יעדיף כובעים מנדפים רחבי שוליים. בשונה מכך, ספורטאים המתעמלים בחוץ יעדיפו לבחור כובע המאפשר שדה ראייה רחב תוך שמירה טובה מפני השמש ("כובע בייסבול").

 

הדפסה אישית

כאמור גם כובעים שלהם תכלית פונקציונלית ברורה אינם חייבים להיראות כך. כלומר, גם כובעים מעין אלו יכולים להיות אופנתיים ונאים כך שתהנו ללכת איתם שלא רק לטובת השימוש המיועד שלהם. על מנת להשיג מטרה זו ניתן לבצע הדפסות של סמלים על כובעים בהתאמה אישית.

מובן כי כובע בהתאמה אישית הוא כובע שתהיו קשורים אליו, הוא יבטא את הסגנון העיצובי הייחודי שלכם, ויסייע להגדיל את הנאתכם מהכובע. בנוסף, תוכלו להיות בטוחים שלאף אחד אחר אין כובע הזהה לזה שלכם, מה שעשוי לתמרץ אתכם לחבוש את הכובע מידי יום.

כובעים לחיילים

 

אולי יעניין אותך גם

סוודרים לגברים
אופנה
בואו להתכונן לסוף הקיץ עם סוודרים לגברים שמתאימים בדיוק למזג האוויר בסתיו בישראל

כשסוף הקיץ מתקרב, הגיע הזמן להתכונן למזג האוויר הסתיו שיבוא עלינו לטובה. בישראל, בה הטמפרטורות הופכות קרירות יותר בהדרגה, הקניית פריטי המלתחה הנכונים חיוניים כדי להישאר

קרא עוד »