איפה ניתן למצוא כובעים לחיילים?

כובעים לחיילים, הם פריט לבוש שכל חייל וחיילת ייתקלו בהם הרבה במהלך הצבא. מדובר בפריט שחובה להסתובב אתו ברוב הבסיסים של צה"ל. בנוסף, בבסיסים רבים נהוג להדפיס על הכובעים את שם הפלוגה או החיל, ולחלק לכל החיילים כדי לגבש אותם וליצור אחווה צבאית. לכן, מפעלי דפוס רבים וחברות שונות מציעות שירותים של הדפסה על כובעים לחיילים, וניתן למצוא אותם בכל רחבי הארץ. כדי להבין יותר איפה לחפש ואיפה כדאי להדפיס, לפניכם קצת על איפה ניתן למצוא כובעים לחיילים.

 

מה הם כובעים לחיילים ומתי נצטרך כובעים לחיילים?

כובעים לחיילים הם כובעים בסוגים ובצבעים שמאושרים על ידי הצבא. המצב היום ברוב הבסיסים הוא שחיילים צריכים לשים כובע ברוב שעות היום, ובמידה והם ללא כובע מדובר בהפרה של חוקי הבסיס. בהתאם לחוקים המותרים בבסיס בנוגע לכובעים, הם יכולים לרכוש כובעים לחיילים, להדפיס עליהם את שם הפלוגה ולהסתובב איתם בבסיס בחופשיות. ברוב הפלוגות והבסיסים בארץ, נהוג להדפיס על הכובעים את שם הפלוגה, הגדוד או הבסיס, וכך ליצור פריט מאחד עבור כלל החיילים ולהביא להם צ'ופר חדש ויעיל.

 

איפה אפשר למצוא כובעים לחיילים?

ניתן למצוא כובעים לחיילים בכל חנות המתאימה לחייל או לטיולים. הכובע צריך להיות מותאם לחוקי הבסיס ולנהלים המותרים לחיילים, מבחינת הצבעים ומבחינת הסוג. לרוב בכל חנות שמציעה ביגוד ומוצרים עבור החייל, יהיה גם מלאי רחב של סוגי כובעים בצבעים ובסוגים רבים. אפשרות נוספת, במידה ואתם מעוניינים בהדפסה על כובעים לחייל, כדי להדפיס את שם החייל, שם הגדוד או הבסיס – היא לפנות לחברות להדפסה על בגדים ולמפעלי דפוס שמציעים שירותים כאלה. כך תוכלו לקבל שם את הכובע המתאים לכם, מודפס עם הכיתוב שאתם מעוניינים בו.

 

איזה סוגי כובעים לחיילים ישנם כיום?

כובע מצחייה

מתאים בעיקר למפקדים ולא לכל חייל יאפשרו להסתובב עם כובע כזה. מדובר בכובע שהינו לרוב אפור או שחור. גם על כובעי מצחייה כאלה, בתי דפוס רבים מאפשרת הדפסה של כיתוב ולוגו, הן של שם המפקד או של הבסיס והגדוד.

 

כובע טמבל

זה הוא הסוג הנפוץ ביותר שקיים כיום עבור חיילים, ועמו החיילים בבסיסים בארץ נוהגים להסתובב. הכובע טמבל שמאושר עבור חיילים הוא לרוב ירוק, אך כדאי כמובן לבדוק את נהלי הפלוגה והבסיס מאחר וכל רס"ר יאפשר ולא יאפשר דגמים וצבעים שונים.

 

כובע צמר

כובע צמר,  הוא מעולה לחורף עבור חיילים, שרבות ישנים בקור באזורים קרים מאד בארץ, ללא חימום מספק בחדר. מדובר גם כן בכובע שניתן להדפיס עליו את שם החייל, הפלוגה או הבסיס ונהוג לעשות זאת גם כן בתקופות החורף. שימו לב שעם כובע כזה לרוב לא תוכלו להסתובב יחד עם המדים באור יום, אך בלילה יחד עם הפיג'מה, מדובר בהצלה של ממש בחורף הקר.

חייל בנוף

אולי יעניין אותך גם

סוודרים לגברים
אופנה
בואו להתכונן לסוף הקיץ עם סוודרים לגברים שמתאימים בדיוק למזג האוויר בסתיו בישראל

כשסוף הקיץ מתקרב, הגיע הזמן להתכונן למזג האוויר הסתיו שיבוא עלינו לטובה. בישראל, בה הטמפרטורות הופכות קרירות יותר בהדרגה, הקניית פריטי המלתחה הנכונים חיוניים כדי להישאר

קרא עוד »