טויוטה מציגה: כיצד יראו רכבי העתיד

רכבי העתיד של קבוצת טויוטה הם רכבים היברידיים אשר הם לא רק חסכוניים, אלא גם מעוצבים. במדריך זה נציג בפניכם את כל המידע לגבי הרכבים אותה עתידה לייצר החברה בשנים הקרובות, כאשר חלק מהדגמים תוכלו לרכוש כבר השנה.

 

טויטה: הדור הבא

הדור החדש של טויטה דגמים מוצגים כבר עכשיו בתערוכות מובילות בכל רחבי העולם, וע"פ הצפי הדגמים החדשים של החברה יגיעו כבר בשנה הקרובה לישראל, במחירי השקה אטרקטיביים בעבור קהל הלקוחות האוהד והנאמן של החברה. זה לא סוד כי קבוצת טיוטה חותרת מאז הקמתה להפוך לחברת הרכב הגדולה בעולם, אולם בתערוכת הרכב האחרונה באנגלית סיפרו נציגי החברה כי הפיתוח בימים אלו מתמקד בייצור של רכבים היברידיים אשר הם לא רק ידידותיים לסביבה אלא גם מעוצבים, חדשנים ונוחים להפעלה. יתרה מכר, ע"פ החזון של חברת טויוטה הנהג כבר לא יצטרך לנהוג באופן עצמאי ברכב, אלא רק במצבי קיצון. למעשה, חברת טויוטה בדומה לחברות נוספות מפתחת מערכות אנטומיות אשר מאפשרות שליטה מלאה על הרכב, ללא מגע יד אדם. מדובר ברכבים חדשניים אשר אותם עדיין לא הוצגו לציבור, אולם ע"פ נציגי החברה כבר בשנים הקרובות ניתן יהיה להתרשם מדגם אחד אשר יעבור לייצור מסחרי, לאחר סדרת בדיקות מקיפה.

 

מערכות בטיחות מתקדמות אשר יפחיתו באופן משמעותי תאונות

רכבי העתיד של החברה מאובזרים לא רק במערכות שליטה ובקרה אלא גם במערכות בטיחות יוצאת מן הכלל אשר נמצאו במבחני ריסוק כיעילות, בעיקר כאשר אנו בוחנים את המערכת הייחודית של החברה – Toyota Safety Sense. מדובר בשם כוללני בעבור מגוון מערכות בטיחות אשר נועדו לשמור על בטחונו של הנהג, ולסייע לו בזמן הנהיגה. מדובר במערכות מתקדמות אשר עתידות להתפתח עוד יותר בשנים הקרובות, לאור פיתוח מואץ ומתקדם, כפי שמעידים נציגי החברה בשורה ארוכה של כנסים טכנולוגים. מערכות הבטיחות של החברה זכו בשנים האחרונות לביקורות מהללות מצד מבקרים, הן בשל יכולת השליטה של המערכות על הרכב והן בשל העובדה כי הן מאפשרות לקבל מעטפת בטיחות יוצאת דופן בעבור נהגים, בין אם מדובר בדגמי המיני של החברה או בדגמים היברידיים אשר נמכרים כבר עכשיו בסוכנות הרכב ביג ליס.

 

דלקים מזהמים? לא אצל טויטה

אחד הנושאים אשר ללא ספק משנים את ענף הרכב הוא נושא צריכת הדלק. אם בעבר הרכבים היו מזהמים כמו גם יקרים מבחינת צריכת הרכב, כיום חברת טויוטה מפתחת רכבים אשר הם חסכוניים בעשרות אחוזים, בשל מערכות הנעה ייחודיות אשר משביתות את הרכב בזמן עצירה או מנצלות את כל צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית, ועל כן מדובר בבשורה של ממש בעבור לקוחות טויוטה אשר מבקשים לבצע רכישה או מימון רכב חסכוני, ומעוצב.

חברת רכבים

אולי יעניין אותך גם

מנורה אחורית
רכב
הרכבים הנפוצים ביותר בשוק ב-2021

2021 הייתה אמורה להיות שנה של התאוששות כלכלית, צמצום בהוצאות, התמסדות, התחייבות למקומות עבודה ובעיקר – תקופה רגועה יותר משנה שעברה. לתעשיות הרכב היו תכניות

קרא עוד »
מכונית ספורט
רכב
4 יתרונות לסוכך לרכב

סוכך לרכב הוא שימושי וחשוב לרכב. בקיץ הסוכך יגן על הרכב מפני השמש שעלולה לגרום לו לנזק, ואילו בחורף הסוכך יגן על הרכב מנזקי המים.

קרא עוד »