הרכבים הנפוצים ביותר בשוק ב-2021

2021 הייתה אמורה להיות שנה של התאוששות כלכלית, צמצום בהוצאות, התמסדות, התחייבות למקומות עבודה ובעיקר – תקופה רגועה יותר משנה

שעברה.

לתעשיות הרכב היו תכניות אחרות, ושום מגפה לא עצרה אותן מהתחדשות, שיווק דגמים חדשים, עיצובים חדשים והתקדמות.

גם מגפת הקורונה הכניסה את שוק הרכב להילוך שישי מאחר ואנשים נתקלו בצורך לקצץ ואפילו למכור את רכביהם.

עם תעשייה של חברות שלא מפסיקות לחדש וללטש ושוק יד שנייה שמוצף בדגמים, זו הרשימה שלנו לדגמים הנפוצים ביותר על הכביש לשנת 2021.

 

קיה

רכב מיני שהוא באמת הכי נמכר בישראל. חברת הרכב הקוריאנית, שנמצאת בבעלותה של חברת הרכב יונדאי, הלכה בשנת 2021 על מתיחת פנים לכל דגמי הרכב שלה. החברה החליטה לעבור על שדרוג חיצוני לכל דגמי הרכב אך נשארת נאמנה למנועים המותקנים ברכבים השונים. בין דגמיה הנמכרים והנפוצים ביותר ניצן למצוא את הפיקנטו, ספורטג' וסיד. בנוסף, רכבים רבים של החברה כולל דגמי סטיישן נמצאים בשירות השכרת הרכב לחברות השונות בשוק בגלל ערכם ועמידותם.

 

טויוטה

כה מולחת שהפכה לחרב פיפיות לקונה הממוצע. חברת הרכב היפנית לא מפסיקה להתחדש בתחום האנרגיה המתחדשת ומנתקת בהדרגה את רוב דגמיה פרט ללנד קרוזר המבוקש ורכב העבודה – היילוקס. דגם הקורולה, על כל דורותיו עדיים נראה על כבישי ישראל, כמו האוריס, יאריס והראב 4. טויוטה ידועה כיצרנית של רכבים עמידים, ולצערנו זו חרב הפיפיות המדוברת – כה מוצלחת שטויוטה הוא אחד מדגמי הרכב הגניבים ביותר בדרום הארץ ובצפון.

 

יונדאי

דגמי, I 20, I 30, אלנטרה והטוסון לעיתים יקבלו אתה כינוי "הג'אסטי החדשים". קוראים להם כך בהקשר של אמינות ותחזוקה. רכבי יונדאי, ביחד עם טכנולוגיה קוריאנית ועיצובי פנים נוחים, נותנים לנהג את כל מה שהוא צריך במהלך הנוסיעה. כיום, יונדאי מצטרפת למהפכה ההיברידית עם דגמי אלנטרה, טוסון, קונה, סנטה פה וכמובן האיוניק והאיוניק 5 – שכולו חשמלי ובעל עיצוב עתידני חדשני. רכבי יונדאי הם נוחים לתחזוקה, ובמידת הצורך גם מאוד זולים. מוסכי יונדאי נמצאים בפריסה ארצית נרחבת מאוד וגם בייבוא מקביל.

 

סקודה

בתחילת העשור הנוכחי, הוציאו סקודה ופולקסווגן רכבי סדאן קטנים ביחס לגודל של האוקטביה. סקודה ראפיד הוא זכר למהפכה זו ועד היום הוא נמצא על הכביש בצורותיו השונות. בגלל הנוחיות בתחזוקת הרכב ותפעולו, דגמי סקודה נפוצים בכל הארץ ותמיד ניתן לראות אותם במודעות יד שנייה במחירים גבוהים, אך מוצדקים בגלל איכויות המנוע,  עמידות הרכב וזמינות החלפים.

 

מאזדה

הסמל האייקוני נראה ללא הפסקה על כבישי ישראל, כולל דגמיו מתחילת שנות ה- 2000 ואפילו אחורה. מנוע אמין, שלדה חזקה ומוסכים רבים הופכים את רכבי מאזדה השונים לקלים ונוחים לתחזוקה ותפעול. בין דגמיה הנפוצים: מאזדה 3, 6, וסדרת ה- CX.

 

רכב מיני

אולי יעניין אותך גם

מכונית ספורט
רכב
4 יתרונות לסוכך לרכב

סוכך לרכב הוא שימושי וחשוב לרכב. בקיץ הסוכך יגן על הרכב מפני השמש שעלולה לגרום לו לנזק, ואילו בחורף הסוכך יגן על הרכב מנזקי המים.

קרא עוד »