תביעת סיעוד ביטוח לאומי

זקוקים לסיוע סיעודי ולא יודעים איך להשיג אותו? ידעתם שאתם יכולים לתבוע את ביטוח לאומי? ביטוח לאומי הינו גוף המבטח את כלל אזרחי המדינה והוא שם על מנת לסייע לכם במצבים סיעודיים. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על תביעת סיעוד מביטוח לאומי ועל איך זה יעזור לכם.

 

מה היא תביעת סיעוד מביטוח לאומי?

תביעת סיעוד מביטוח לאומי הינה תביעה בה אתם דורשים מביטוח לאומי לקבל סיוע סיעודי במידת הצורך. הסיוע הסיעודי יכול להיות סיוע צמוד של מטפל או מטפל לבית למשך מספר שעות שבועיות, סיוע בקבלת אספקה נדרשת כמו תחתונים סופגים למבוגרים ועוד. הסיוע הסיעודי שיקבל התובע מביטוח לאומי יהיה תלוי במצב שלו ועד כמה נדרש לסיוע סיעודי.

 

איך ניתן לתבוע את ביטוח לאומי?

על מנת לתבוע את ביטוח לאומי עליכם להגיש תביעה סיעודית. לתביעה תצטרכו לצרף מסמכים המעידים על מצבכם הסיעודי הכוללים בעיקר אישורים רפואיים וחוות דעת מקצועיות. כמו כן, תצטרכו לעבור הערכה של עובדת סוציאלית שתגיע אליכם. על מנת להקל עליכם, כדאי להיעזר בשירותיו של עו"ד בקיא בביטוח סיעודי שיוכל לתבוע בשמכם ויעשה עבורכם את כל העבודה.

 

למה כדאי להיעזר בעורך דין?

היעזרות בעו"ד מומחה תקל עליכם ויהיה מי שיעשה את העבודה הקשה עבורכם, בזמן שאתם תוכלו לדאוג לעצמכם או לקרובים שלכם. על מנת להגיש תביעה מוצלחת ולקבל את כל מה שמגיע לכם, כדאי להגיש אותה באופן מקצועי ולכן כדאי שאת התביעה יגיש בעל מקצוע המבין בתחום. עורך דין מקצועי ידאג לעזור לכם למצות את כל הזכויות שמגיעות לכם.

 

מתי עליי לתבוע את ביטוח לאומי?

תביעת סיעוד כלפי ביטוח לאומי כדאי לעשות כאשר היא רלוונטית, כלומר כאשר אתם נמצאים במצב סיעודי ונזקקים לסיוע מביטוח לאומי. ישנן זכויות רבות המגיעות לכם מביטוח לאומי וישנן זכויות נוספות המגיעות לכם מהביטוח הסיעודי שמכסה אתכם. כאמור, ביטוח לאומי קיים בדיוק על מנת לסייע למטופלים הנמצאים במצב סיעודי ולכן כדאי לפנות אליהם למיצוי הזכויות שלכם.

 

האם תביעת סיעוד מביטוח לאומי יכולה לעזור לי?

התביעה בהחלט יכולה לעזור לכם. לא תוכלו לקבל סיוע מביטוח לאומי מבלי להגיש תביעת סיעוד מסודרת. במסגרת התביעה תוכלו למצות את זכויותיכם ולקבל סל כלים רחב של סיוע ומוצרים שיעזרו לכם בזמן הקשה שבו אתם נזקקים לסיוע וטיפול סיעודי. ככל שתקבלו יותר כלים וסיוע מביטוח לאומי, כך יוקל לכם ותוכלו לתפקד ולנהל שגרת חיים מלאה.

 

תביעת סיעוד ביטוח לאומי – אתם לא לבד

תביעת סיעוד מביטוח לאומי הינה תביעה שכדאי להגיש אותה כאשר אתם נדרשים לסיוע סיעודי, ובמסגרתה תוכלו לקבל סל סיוע סיעודי נרחב וכל זאת ללא תשלום. מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד מוסמך שיתבע בשמכם וידאג למצות את זכויותיכם.

תביעת סיעוד

אולי יעניין אותך גם