שטיח לחדר העבודה שכדאי לאמץ

בחדר העבודה שטיח הוא פריט עיצוב חובה. השטיח הוא רהיט לכל דבר, הוא משנה את העיצוב של כל חלל ויכול היות ההבדל הקטן שבין חלל מעוצב לבין חלל משעמם. אבל אל תתבלבלו – קניית שטיח לחדר העבודה אינה עניין של מה בכך. חשוב שהשטיח יתאים לצרכים, לצבעים ולחלל העבודה כמו כפפה ליד או כמו שטיח למשרד. משלל השטיחים הקיימים – מה נבחר? 

 

שטיח ללא ניקיון

אם גם אתם מעוניינים בשטיח אבל כל מה שעולה לכם לראש הוא הניקיון והתחזוקה של רהיט כל כך יפה, אתם חושבים נכון! השטיח הוא הפריט הכי עיצוב בכל חלל הוא מאין תמונה גדולה לרצפה, אבל הוא אינו אמור להפריע או לגזול זמן יותר מרהיט אחר. הפחד מכתם יין, או אוכל שנופל הוא לגיטימי. ולכן ניתן היום למצוא ברשתות השונות שטיחים קשיחים שארוגים בצורה שטוחה וכתמי נוזלים ואוכל אינם נספגים בהם.

 

שטיחי נוסטלגיה

שטיח מהסוג של בית סבתנו, שטיח שמזכיר לנו ריחות וטעמים של פעם. שטיח שבכל פעם שתכנסו למשרד יעלה בכם זיכרונות ילדות וחיוך מתוק. שטיחים אלו בעלי צבעים עדינים ותוכלו לרכוש שטיחים במרקם אריג או פרווה קצוצה שנעימה למגע לאלו מביננו שרוצים להרגיש במשרדם כמו בבית. לרוב שטיחים מסוג זה הם באיכות מעולה, אמידים לשנים וגולת הכותרת- גם הם פרקטיים וסופר נוחים לניקוי.

 

שטיח אופנתי

שטיחים אופנתיים הם לחובבי העיצוב והנוחות. תוכלו למצוא שטיחים אופנתיים במגוון צבעים, הדפסים וטקסטורות בלא מעט חנויות שטיחים בשוק, כאשר הדגש הוא על נוחות וקלילות- שטיח חזק ועמיד שלא יחזיר אותנו לחנות השטיחים כעבור זמן קצר, שטיח קל משקל שיהיה ניתן להזיז, לנקות, לסבוב אך עם כל הנוחות והקלילות השטיח צריך להיות אופנתי, צעיר ומעוצב. בקרו באתר של קרפטים שטיחים כדי למצוא שטיח כזה.

 

שטיח עגול- לא מה שחשבתם

שטיח עגול גורם לנות לצאת מהקווים, הוא לא השטיח המובן מאליו, הוא שונה בעין ושובר את קווי החדר המרובעים ולכן הוא כל כך עיצובי בייחוד במשרד שבו קיימים הרבה רהיטים מרובעים, בקווים חדים וקוויים. השטיחים העגילים משדרים משהו יוקרתי אך עם זאת חם ומזמין, קיימים שטיחים עגולים במגוון סוגי טקסטיל, צבעים ומרקמים וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לבחור.

 

שטיחי סאטן

אם בא לכם מראה נגיש ומודרני במרקם חלק ומבריק, שטיחי סאטן הם בדיוק בשבילכם. שטיחי סאטן נראים פשוטים למראית העין, אך ברגע שמתקרבים הוא מיד מושך את העין. למעשה, זוהי יצירת אומנות בפני עצמה. אך שלא תטעו, חוץ מיופי קיימים בשטיחי הסאטן עוד איכויות רבות אחרות- גם שטיחי הסאטן נוחים מאוד לניקוי- פרמטר חשוב במיוחד למשרדים בהם יש תנועה רבה, שטיחים אלו מונעים החלקה וחייהם ארוכים מאוד.

שָׁטִיחַ

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »