רשלנות רפואית בזריקת אפידורל

זריקת אפידורל היא הליך רפואי שמתבצע לרוב עבור מטופלים שנמצאים לפני ניתוח, בעיקר לפני לידות. זו היא זריקה שייעודה הוא להקל ע לכאב המטופל, אך היא גם עלולה להיות מסוכנת וכאשר ניתן בזמן, במינון ובמקום הלא נכון – עלולה לגרום השלכות רפואיות קשות ומסוכנות. במידה והצוות המטפל והרופא המרדים ביצעו את הזריקה באופן לא נכון רפואית או ללא שיקול דעת מתאים, הם עלולים להימצא אשמים ברשלנות רפואית ולגרום למטופלים נזק רב. כדי להבין מה האפשרויות שלכם ובמה בדיוק מדובר, לפניכם קצת על רשלנות רפואית בזריקת אפידורל.

 

מה היא זריקת אפידורל?

זריקת אפידורל היא זריקה שייעודה הנו להקל על כאב המטופלים. זו בריקה שניתן במיוחד ובעיקר בלידות טבעיות של מטופלות. הזריקה עלולה לגרום לסיבוכים ולהשלכות רפואיות לא נעימות, במיוחד במידה והיא ניתנת תחת שיקול רפואי לא מקצועי או באופן לא מיומן. לכן רשלנות רפואית בזריקת אפידורל עלולה לגרום לנזקים, ויכולה להקנות לכם פיצויים לפי החוק.

 

מה היא רשלנות רפואית בזריקת אפידורל?

רשלנות רפואית בזריקת אפידורל עלולה להתבצע לעיתים, כאשר הצוות המטפל נותן את הזריקה תחת חוות דעת לא מקצועית שחושפת את המטופל או המטופלת לבעיות רפואיות והשלכות קשות יותר או פחות.

הזריקה עלולה להיות מסוכנת כשניתנת במקרים לא נכונים ובהעדר צורך, ואף כאשר היא ניתנת באופן לא מיומן ונכון רפואית תחת הזרקה רשלנית, במקום לא נכון ובמינון לא נכון.

הרופא המרדים שנותן את הזריקה חייב להפעיל שיקול דעת מקצועי נכון, וכן לבצע אותה במקום ובמינון הנכון, ובמקרים שהחלטתו או פעולתו שגויה, הוא חושף את המטופל והמטופל להשלכות רפואיות קשות ולרשלנות רפואית מסוכנת.

 

כיצד להתמודד עם רשלנות רפואית בזריקת אפידורל?

כמו כל רשלנות רפואית, המטופל שסובל מן הנזק וההשלכות של הרשלנות הזו יכול לפנות לעורך דן או לבית משפט, ולהגיש תביעה כנגד הצוות המטפל. התביעה תסקור א תהלך האירועים, את תגובת הצוות המטפל, את המינון, הזמן והמקום ותקבע האם אכן מדובר בהתרשלות רפואית וחוות דעת מוטעית ומסכנת מצד הצוות המטפל.

אלמנט חשוב גם כן בביעות כאלה הוא בדיקת הנזק והיקפו שנגרם למטופל. התביעה תנסה להוכיח שהנזק וההשלכות איתם מתמודד המטופל עקב הרשלנות הרפואית בזריקת אפידורל, אכן נובעות מן פעולות והחלטות הצוות המטפל ובמידה והתביעה תימצא כזכאית וכמהימנה – יזכה המטופל לפיצויים רבים בעקבות הנזק שנגרם לו.

 

מה גובה הפיצויים שמתקבל מתביעה של רשלנות רפואית בזריקת אפידורל?

גובה הפיצויים כמובן משתנה ממקרה למקרה, בעיקר בהתאם לגובה הנזק שגרם למטופל או למטופלת. בית המשפט בודק מה גובה הנזק ומה באמת אומדנה של הרשלנות הרפואית שננקטה מצד הצוות המטפל כנגד המטופל או המטופלת. בהתאם, גובה הפיצויים ינוע בין אלפי שקלים למיליוני שקלים. לעומת זאת תביעות מסוימות יידחו, במידה וקשה להוכיח את ההקשר הסיבתי בין הנזק הקיים לבין פעולות והחלטות הרופאים.

זריקת אפידורל

אולי יעניין אותך גם