רצועה לכלבים – דברים שחשוב לזכור

רצועה לכלב היא אמנם פריט שכל בעלי הכלבים מחויבים לרכוש עבורם על פי חוק, אך היא גם מהווה פריט אופנתי ובעל שימושים ויתרונות רבים. בכדי להתאים עבור הכלב שלכם את הרצועה המתאימה ביותר, הנה כמה דברים שחשוב לזכור

 

כלבים וטיולים

הכלב, ידידו הטוב ביותר של האדם, מלווה אותנו כחית מחמד כבר שנים רבות ולא רק בגלל נאמנותו הרבה. רגשות השמחה והאושר שהוא גורם לנו, האפשרות להשתעשע ולהתכרבל איתו, כמו גם יכולת ההבנה של הכלבים את ההוראות והרגשות שלנו, הפכו את הכלבים לחית מחמד נפוצה ופופולארית בבתים רבים ברחבי העולם.

אחד המאפיינים הבולטים בגידול הכלבים בתור חית מחמד, הוא הצורך להוציא אותם לטיול בתדירות קבועה. הטיול היומי עם הכלב מאפשר לו להכיר היטב את הסביבה שלו, לסגל לעצמו התנהגות חברתית ותקשורת נכונה ובסופו של דבר אף מהווה זמן איכות שלנו עם הכלב.

 

רצועה לכלב – כאן הטיול מתחיל

הכלב שלנו אמנם אוהב להתרוצץ בחופשיות, אך בכדי לשמור על רווחת הציבור, החוק קובע כי במרחב הציבורי, עלינו להסתובב עם הכלבים כשהם קשורים ברצועה, באופן שיאפשר השגחה ושליטה מלאה עליהם.

מעבר לדרישת החוק, רצועה לכלב משמשת אותנו גם כדרך פשוטה לשלוט בכלבים בעת אימון ואילוף והיא יכולה להיות גם פריט אופנתי מעניין, איתו נוכל להסתובב בגאווה ברחוב בעת הטיול היומי עם הכלב שלנו.

כך, או כך, כדי להתאים עבור הכלב שלנו את הרצועה באופן האידיאלי ביותר (תוכלו למצוא רצועה לכלבים בצ'או צ'או, במגוון סוגים, גדלים וצבעים), כדאי שנזכור כמה דברים.

 

סוגי הרצועה לכלבים

רצועות לכלבים קיימות במגוון סוגים, המתאימים לסוגי כלבים שונים, הנבדלים בעיקר על פי גודלם (נתון המשפיע על המשקל שלהם וכפועל יוצא מכך, על יכולת השליטה שלנו בהם) ומתאימות למטרות שונות. כך, נוכל למצוא רצועות בעלות חוט גמיש ונמתח בקלות, רצועות המאפשרות הליכה צמודה ואף רצועות המאפשרות הליכה עם 2 כלבים יחדיו.

 

חומרי הגלם ממנה עשויה הרצועה

הרצועה אמורה לשמש אותנו באופן יום יומי בעת הטיול היומי עם הכלב ולכן, עלינו לדאוג לרצועה עמידה ואיכותית. כדאי לדעת כי מרבית הרצועות לכלבים עשויות מעור, ניילון, בד ושרשראות ברזל, הנחשבים לחומרים עמידים ואיכותיים.

מלבד האיכות והעמידות, רצועה משרשראות ברזל, או מתכת, יכולה להיות פתרון אידיאלי עבור כלבים הנוהגים לנשוך, ללעוס ולהרוס את רצועת הבד שלהם.

 

סוגר הנעילה

הרצועות לכלבים מגיעות עם סוגר נעילה, המאפשר את חיבור הרצועה לקולר ו/או לרתמה. זכרו כי פעולת חיבור הרצועה תתבצע בתדירות יום יומית, ולפיכך מומלץ לוודא כי מדובר באופן חיבור פשוט ונוח. בנוסף, חשוב להקפיד כי הסוגר יהיה עשוי מחומרים איכותיים, עם עדיפות לפלדת אל חלד, בכדי למנוע מצבי קורוזיה וחלודה, העלולים לפגוע גם בבריאותו של הכלב.

 

Dogs

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »