רהיטים לסלון לבן – איך בוחרים מבין כל הסגנונות והגוונים?

כמעט שאין אדם שלא אוהב לבן, וללא ספק לא קיים חדר בו פריטים לבנים לא יוכלו להשתלב בטבעיות ואף לשדרג את המראה הכולל. אבל מה בדבר חדר בו לבן הוא הצבע השולט? כיצד ניתן לעצב סלון בו שולט הצבע הלבן ועדיין יהיה פרקטי ושמיש? כיצד נמנעים ממראה חיוור, דהוי וחסר עניין? אם התשובות לשאלות כאלו ועוד רבות אחרות מעוררות בכם עניין, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא ותכלו המון עצות וטכניקות שימושיות.

 

האם כל לבן הוא לבן? גוונים שונים של לבן

לכאורה, כאשר בוחרים פריטים בצבע לבן, אין יותר מידי מקום להתלבטויות, הולכים על צבע אחד ואין סיכוי שרהיטים, הצבעים לקיר, הכריות השטיחים והווילונות לא יתאימו זה לזה. יחד עם זאת, גם לצבע הלבן יש גוונים שונים, וכל אחד ואחד מהם יסייע לכם להגיע לתוצאה עיצובית שונה ויתאים לסגנון עיצובי שונה.

כך לדוגמא, גוונים של לבן שיש בהם מעט חמימות, המוכרים יותר לקהל הרחב כלבן שמנת, מתאימים מאוד לעיצובים במראה כפרי חמים. לעומת זאת, לבן בעל גוון קר יותר יצרו אווירה יותר מתוחכמת ופחות חמימה. לגוונים אלו יש ורסטיליות רבה והם יתאימו למגוון רחב של סגנונות, החל ממראה סקנדינבי ועד למראה מודרני.

 

שימושיות לצד עיצוב

על פניו, לבון הוא צבע מאוד לא פרקטי שכן פריטים בצבע לבן נוטים  להתלכלך בקלות רבה יותר בהשוואה לפריטים בצבעים אחרים, כהים יותר. עם זאת, לפני שאתם ממהרים לוותר על החלום ולזנוח את רעיון הסלון הלבן שחלמתם עליו, דעו שגם פריטים כהים עשויים להתלכלך, הכל עניין של אילו חומרים בולטים על צבע הפריט הספציפי. כך למשל על פריטים כהים אבק עשוי להיות בולט במיוחד.

כמו כן, כיום ניתן למצוא רהיטים שתוכננו ויוצרו על מנת שיהיו עמידים יותר לסוגים שונים של לכלוך ובליה. כך למשל ניתן למצוא ספות לבנות שרופדו עם בדים דוחי כתמים ונתפרו עם רוכסנים על מנת שיהיה ניתן לנקות אותן בצורה יסודית על בסיס קבוע.

 

קונטרסט – הסוד להקפיץ את המראה הלבן לגבהים חדשים

אם אתם אוהבים לבן ותמיד חלמתם על סלון לבן אך אתם חוששים כי התוצאה תהיה דהויה או אף משממת, דעו כי סלון לבן יכול לשמש מצע יפהפה לפריטים  צבעוניים שיבלטו על רקע הסלון הלבן שלכם ויביאו אמירה עיצובית מרגשת. דמיינו  למשל מסגרת תמונה צהובה על קיר לבן או וואזה בצבע כתום משגע בסלון מעודן ולבן, תוכלו ליצור מראה חדש ומרשים בסלון שלכם במינימום מאמץ.

 

הכי טבעי בלבן

אם אתם פחות מתחברים לצבעים החזקים, שלבו פריטים העשויים חומרים טבעיים כמו עץ לא מעובד ושעם, אשר יראו מרשימים במיוחד בסלון הלבן שלכם.

עתה שאתם מצוידים בעצות מעולות לגבי עיצוב סלון לבן, חשוב לדעת היכן כדאי לרכוש רהיטים איכותיים. הבית של עידה היא כתובת נהדרת בה תוכלו למצוא מגוון פריטים מרשימים בלבן.

רהיטים בסלון לבן
רהיטים בסלון לבן

אולי יעניין אותך גם