האם מגיע לכם פיצוי בעקבות נפילה בקניון

בשנים האחרונות ניתן לראות כי אזרחים רבים אשר נפלו בעת שהותם בקניון קיבלו פיצוי כספי גבוה. האם גם אתם זכאים לכך? עו"ד בארי מיסקביץ', מתמחה בדיני נזיקין מסביר.

פיצוי בעקבות נפילה בקניון

נשים, גברים וילדים שוהים מדי יום בקניון, כאשר לצערנו ישנם לא מעט מקרים בהם מתרחשת נפילה כתוצאה משרלטנות של הקניון, כמו גם תחזוקה לא נאותה. בתי המשפט בישראל נוטים להחמיר מאוד במקרים מסוג זה, ופוסקים פיצויים בגובה אלפי שקלים בגין הנזק אשר נגרם לאדם, כתוצאה מנפילה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי אם נפלתם בקניון, חשוב להיוועץ עם משרד עו"ד נזיקין בכדי לקבל ליווי משפטי מלא החל מהיום הראשון, בכדי להתחיל בהליך בו תוכלו לתבוע במסגרת תביעת נזיקין את חברת הביטוח, הקניון כמו גם הביטוח הלאומי וגורמים נוספים.

איש מצויר

מהו גובה הפיצוי שניתן לקבל כתוצאה מנפילה בקניון?

גובה הפיצוי בתביעות נזיקין נקבע ע"פ הנזק הגופני כמו גם הנפשי אשר נגרם לאותו אדם שנפל, כמו גם במידה והוא הפסיק את עבודתו באופן זמני או קבוע. יתרה מכך, ככל שחומרת הפציעה גבוהה יותר, כך ניתן לצפות לפיצוי בגובה אלפי שקלים, בהתאם לפוליסה בה האדם מבוטח כמו גם במידה ואכן הוכח בבית המשפט כי הקניון נהג בשרלטנות, אשר כתוצאה ממנה נגרמה חבלה בעבור האדם שנפל או נחבל. אולם, חשוב לזכור כי על מנת לקבל את הפיצוי יש לבצע איסוף של ראיות אשר כוללות חו"ד רפואיות של מומחים, קביעת אחוזי נכות אל מול וועדה רפואית כמו גם מתן ראיות מבססות אשר מראות באופן חד משמעי כי נגרם נזק לאורח החיים וכי הפגיעה עצמה גרמה לשיבוש משמעותי באיכות החיים. על כן, היוועצות עם משרד מומחה לתחום היא קריטית בכדי לקבל את הפיצויים בהקדם האפשרי, ובכך למנוע הליך משפטי ארוך ומורכב.

משרד מיסקביץ' ושות' – הדרך שלך לקבל פיצויים בעקבות נפילה בקניון

משרד מיסקביץ' ושות' נחשב לאחד המשרדים הגדולים בישראל בכל הקשור לנזיקין, וזאת לאור העובדה כי בצוות המשרד מועסקים עורכי הדין הטובים ביותר בישראל אשר מתמחים בדיני נזיקין, וליוו בהצלחה יתרה אזרחים רבים אשר נפלו בקניונים ברחבי הארץ, וכתוצאה מכך נגרם להם נזק תמידי או זמני. באמצעות צוות עורכי הדין של החברה תוכלו לקבל ייעוץ משפטי החל מהיום הראשון ועד להגשת התביעה, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בסוף התהליך תוכלו לקבל את הפיצוי ההולם אשר משקף באופן מיטבי את היקף הפגיעה, כמו גם את הצרכים הנדרשים החדשים כתוצאה מנפילה אשר התרחשה בקניון. אנו מזמינים אתכם ליצור עוד היום קשר דרך המספר 073-3744462 או דרך האתר בכתובת https://www.yml-law.co.il להשאיר פרטים ונציג מטעם המשרד ישוב אליכם בהקדם לייעוץ משפטי ראשוני.

אולי יעניין אותך גם