4 יתרונות בייצוג עו"ד לקבלת פיצויים אחרי תאונה

בין אם מדובר בגורם האנושי ובין אם בגורם המכני, תאונות הדרכים משאירות אחריהן פצועים ואף הרוגים, כאשר בכל אחד מהמקרים מדובר גם בהשלכות נפשיות וכלכליות רחבות היקף, בגינן ניתן יהיה להגיש תביעת תאונת דרכים ולקבל פיצויים בהתאם וכדי למקסם את המגיע לכם, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד מקצועי

 

תאונות הדרכים והגורמים להן

תאונות הדרכים בישראל הפכו לצערנו לתופעה שכיחה למדי, המותירה אחריה פצועים רבים ואף מספר הרוגים לא מבוטל, כאשר לכל אחד מהמקרים ישנן השלכות מהותיות על הנפגש ועל בני משפחתו, הן בפן הבריאותי – גופני והן בפן הכלכלי, המושפע מההוצאות הרפואיות ומהפגיעה ביכולת ההשתכרות של הנפגע.

כאשר מנסים לרדת לעומקם של דברים, ניתן יהיה להבחין במספר גורמים עיקריים האחראיים לתופעת תאונות הדרכים בישראל, ביניהם – הגורם האנושי (מצבו של הנהג ואופי נסיעתו); הגורם התשתיתי (מצב הכביש, מפגעים בטיחותיים ועוד); והגורם המכני של כלי הרכב.

 

תביעת תאונת דרכים לקבלת פיצויים

תהא הסיבה אשר תהא, תאונת דרכים היא אירוע טראומטי בעל טווח השפעות נרחב, כך שהמחוקק הישראלי הגדיר בחוק כי נפגעי תאונות דרכים יהיו זכאים לפיצויים וזאת, ללא קשר לשאלת האשמה בתאונה ומתוך רצון להחזיר את הנפגע לשגרת החיים במהירות האפשרית.

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים יכולה להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים ואף יותר מכך, בהתאם לסוג הפגיעה, הנזק שנגרם, מצבו של הנפגע נכון לזמן התאונה ופרמטרים נוספים. וכדי למקסם את הפיצויים המגיעים לכם, חשוב שיהיה לצידכם עורך דין תאונות דרכים.

 

היתרונות בייצוג עו"ד לקבלת פיצויים אחרי תאונה

  • האם מדובר בתאונת דרכים?

לשון החוק מגדירה מגוון מקרים היכולים להיחשב כתאונת דרכים, גם אם לא מדובר במעורבות ישירה כל כלי רכב ממונע. עו"ד מנוסה יוכל לסייע לכם להגדיר בדיוק את המקרה שקרה לכם.

 

  • למי פונים ומה עושים?

הרגעים הראשונים שלאחר התאונה עשויים להיות מבלבלים למדי ולכן, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד המתמחה בתאונות דרכים, שיוכל להכווין וללוות אתכם לאורך כל התהליך, החל משלב הגשת התביעה ועד לקבלת הפיצויים.

 

  • הניסיון עושה את ההבדל

תביעת תאונת דרכים היא תהליך משפטי לכל דבר ועניין, המתנהל לרוב מול גופים גדולים – חברות הביטוח, מקומות עבודה ועוד. לפיכך, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד תאונות דרכים מנוסה, המכיר את דרכי ההתנהלות המקובלות.

 

  • פיצוי מקסימלי

ייצוג עו"ד לקבלת פיצויים אחרי תאונה יאפשר לכם למקסם את סיכויי הצלחת התביעה וקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

כיצד נקבעים הפיצויים בתביעת תאונות דרכים?

שאלת קביעת הפיצויים בתביעת תאונת דרכים תלויה במספר פרמטרים ובהתאם לפרטי התאונה, כאשר לכל פרמטר יש השפעה על גובה הפיצויים שייתכן ומגיעים לכם. בסיועו של עו"ד תאונות דרכים, ניתן יהיה לבחון ולהבין לעומק את הפרמטרים והפרטים הללו, שיסייעו לכם לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם.

 

לסיכום

כדי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם בתביעת תאונת דרכים, חשוב שיהיה לצידכם עו"ד תאונות דרכים מקצועי ומנוסה, אשר יסייע לכם להבין כי אכן מדובר בתאונת דרכים, למי עליכם לפנות, מה גובה הפיצויים המגיעים לכם ומהן דרכי הפעולה המומלצות.

פיצויים לאחר תאונה

אולי יעניין אותך גם