ספר בתי המלון הגדול (או: כיצד להזמין מלון במספר שלבים פשוטים)

 טיסה סגרתם, אבל שנייה לפני שנשמתם לרווחה, נזכרתם שהגרוע מכל עוד לא מאחוריכם. מה זה לא מאחוריכם, אתם אפילו עוד לא הגעתם אליו בתוך תכנון הנסיעה שלכם.

כן להזמין כרטיס טיסה הפך להיות מאוד מאתגר בימים אלה – למצוא כרטיס במחיר סביר ולהספיק להכניס את הפרטים האישיים שלכם לתוך המערכת, מצריך זריזות ותושייה גדולים יותר מאשר בעבר.

אבל זה חברים, היה פיס אוף קייק. יודעים מה לא פיס אוף קייק? האתגר הבא שאתם עומדים בפניו – הזמנת בית מלון.

מה? למה? כי בתחרות ה"להספיק" להזמין כרטיס טיסה בזמן הקצר מ – 3 דקות ו- 40 שניות לפני שהמחיר עולה, השתתפתם רק אתם, החבר'ה הישראלים.

בתחרות ה"להספיק" להזמין חדר בבית מלון כי "יש חדר אחד אחרון במלון וזהו אין יותר כלום" אתם משתתפים כבר עם חבר'ה מכל העולם.

אז כיצד ניתן לצלוח את האתגר ולמצוא מלונות בדבלין \ מלונות בפורטו \ מלונות בפריז \ מלונות בבריסל (הקיפו בעיגול את האפשרות שנכונה לכם)? בואו ונראה ביחד, מה הם כמה כללים בסיסיים לבחירת בית מלון מוצלח וטוב.

 

 Here we go again

ושוב, אתם מוצאים את עצמכם מול מנוע החיפוש, מנסים להבין מה אתם מחפשים ואיך. בעיקר איך. בואו נתחיל מהגדרת הצרכים.

 

 הגדרת הצרכים

אתם מכירים את המקום שאליו אתם נוסעים? יודעים להגיד מה השכונות שנכון לכם גאוגרפית לשהות בהם, לטובת הפעילויות שתכננתם לטיול שלכם? יודעים מה השכונות המומלצות לשהייה?

בכל הנוגע לשכונות מומלצות לשהייה, נספר לכם שכמעט לכל עיר גדולה, קיימת כיום קבוצה של ישראלים בה ולהם לרוב תהיה גם קבוצה בפייסבוק שניתן להצטרף אליה. תחפשו את הקבוצות הללו ואל תתביישו לשאול את החבר'ה המקומיים, שלהם הניסין וההיכרות עם המקום, אילו שכונות מומלצות ואילו פחות, מבחינה בטיחותית.

להתייעץ זה טוב, אך גם כדאי לעשות מחקר קטן. מה הכוונה? אם ניקח לדוגמא את פריז, יש איזו דעה רווחת שכדאי להימנע מרובע ה – 18 ולהעדיף את הרובעים 1 ו – 4 (אזור הלובר ושכונת מארה הטרנדית והיהודית).

לאמיתו של דבר, רובע ה – 18 הוא רובע המונמרטר והוא הרבה פחות מפחיד מכל מה שסיפרו לכם. למען האמת , הוא לא מפחיד כלל. ולא רק שהוא לא מפחיד, הוא גם מקום טרנדי וצעיר, עם שפע של מסעדות מפורסמות, בתי מאפה איכותיים רבים שבחרו להתמקם דווקא באזור זה, חנויות בגדי מעצבים מקומיים ומה לא.

וזה, לעומת רובע ה – 4 ה"מבוקש" שכבר מזמן הפך לאי גדוש בתיירים, שנמצאים שם בכל שעות היממה והמסחר שמתמקד בעיקר באותם התיירים ופחות במקומיים, לכן פחות משקף את האופי האמיתי של העיר.

 

 מטרות טיול

נניח והגעתם לבריסל, אבל אתם לא מתכוונים להישאר בבריסל עצמה, אלא לנסוע לערים נוספות בבלגיה – האם זה נכון עבורכם לחפש בית מלון בלב ליבו של מרכז העיר של בריסל? הרי בדרככם אל היציאה מהעיר, אתם תאבדו זמן ופוטנציאלית תאריכו לעצמכם את הדרך. בצורה משמעותית.

 

 בדיקה יסודית

ברגע שמחליטים על אזור חיפוש, לא לוחצים על להזמין את בית המלון הראשון שקופץ לכם בחיפוש. קיים סיכוי שישר אחריו יהיה אחד עם תנאים טובים יותר, הנחה נחמדה מאוד או בית מלון שנותן לכם באותו מחיר, כמות שירותים גדולה יותר מבית מלון הראשון שיצא לכם  בחיפוש.

נכון, זה מעייף לשבת, לחפש ולבדוק יותר מ – 2 בתי מלון ברצף, אבל התוצאה בהחלט שווה את השקעת הזמן.

 

 שנייה לפני שמזמינים – בודקים תגובות

בעידן העכשווי, שכולם כותבים תגובות על כל דבר ועל כל שירות, אין דבר קל יותר מאשר לחפש תגובות על בית מלון שבחרתם. רק זיכרו, אתם לא מחפשים בית מלון שיש לו רק תגובות חיוביות – אנחנו לא חיים בעולם מלא בחדי קרן.

אתם מחפשים את המקום שרוב התגובות אליו הן חיוביות ואורחים יצאו ממנו עם חוויה טובה. זה בהחלט מספיק.

עברתם על כל השלבים? יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. אין לנו צל של ספק שבחרתם מלון נהדר ואתם הולכים להנות במלואו מהחופשה שלכם.

סוויטה

 

אולי יעניין אותך גם