מה הן נעלי הספורט המומלצות לתינוקות?

התשובה לשאלה זו היא רשימה די ארוכה של חברות נעליים רבות שמייצרות נעלים לכל קהילת הילדים שמתחיל מגיל אפס ועד למבוגרים. הסיבה לשאלה זו, נובעת מחששם של הרבה הורים ברחבי העולם שדואגים שילדיהם יינעלו נעלים איכותיות וטובות מכל ההיבטים הן מבחינת הסוליה של הנעל והן מבחינת איכות בד הנעל, וככל שהילד קטן יותר כך נרצה לתת לו את הנעל האיכותית והטובה ביותר שתבטיח לו מקסימום נוחות ומקסימום יציבות.

 

כמה טיפים שיעזרו לקראת רכישת נעלים לקטנטנים שלנו –

  • עדיף לקחת את ילדינו למדידת נעליים בשעות הערב משום שבשעות אלו כף הרגל מגיעה למקסימום הנפיחות שלה, כ- 5% יותר מהגודל הרגיל ולכן זאת האינדיקציה הטובה ביותר להרגיש האם הנעל נוחה כשכף הרגל במקסימום שלה.
  • נעלים לתינוקות חייבות לתת תמיכה מלאה לכף הרגל אך עם זאת הן חייבות להיות גמישות ואלסטיות כדי שיספקו לקטנטנים שלנו את מלוא התזוזה ללא הגבלה בתנועה.
  • בין חברה לחברה יש הבדלים מהותיים. יכול להיות שפעם מדדתם להם נעלים של חברה מסוימת במידה 19 אבל בחברה אחרת הם יהיו מידה 23, כן הפער הוא גדול והוא נובע מעיצוב הנעל.
  • בכל נעלי הילדים חייב להיות בולם זעזועים כדי שיגן על הגב שלהם ועל הכף רגל שלהם מפני קפיצות מגובה, מכירים את זה שאתם קופצים ופתאום מרגישים כאילו קיבלתם מכה חדה? אז בדיוק מפני זה…
  • בעת מדידת הנעלים, במיוחד כאשר מדובר על תינוקות שאינם מדברים, חשוב לשים לב לתנועות הגוף שלהם ולנסות להבין האם נוח להם או לא. במידה ואתם בספק ולא בטוחים, אל תהססו, תנסו למדוד להם נעל אחרת, כשיש ספק – אין ספק!

 

שלב ההמלצות –

לאחר שקיבלתם כמה עצות זהב שייקנו לכם את הכלים הנכונים למציאת נעל נוחה ביותר עבור ילדיכם, הגיע הזמן לעבור לשמות החברות שמייצרות נעלי ספורט לתינוקות שאפשר לרכוש בכל הארץ –

  • נעלי NIKE – המוכרות והטובות. חברת NIKE מייצרת כבר עשרות שנים נעלי ספורט לתינוקות במידות הכי קטנות שיש תוך התחשבות בכל פרמטר של איכות.
  • נעלי REEBOK – החברה הידועה מאז ומעולם מייצרת הרבה מאוד מהדגמים המוכרים והקלאסיים שלהם במידות קטנות כך שכל המשפחה יכולים לנעול את אותה הנעל.
  • חברת ADIDAS שמייצרת נעלי ספורט ונעלי סניקרס במגוון אדיר של דגמים ושל עיצובים משגעים בכל המידות

החברות המוזכרות ברשימה הן רק חלק מהחברות הרבות שמייצרות נעלי ספורט לתינוקות ולילדים, עם זאת כדאי לחפש המלצה על נעלי ספורט לתינוקות ולבדוק את חוות הדעת השונות ולפי התוצאות אפשר להתרשם מהי החברה המומלצת ביותר.

 

לסיכום

אל תתפתו לרכוש נעלים במחיר גבוה בציפייה שהיא תהיה הכי נוחה משום שלעיתים תיווכחו שההיפך הוא הנכון. כמו כן, חוות דעה של הורים שכבר קנו נעלים לילדהם הן בסוף אינדיקציה מושלמת לטיב המוצר שתרצו לרכוש.

נעליים

אולי יעניין אותך גם