מהו חיסיון הליך הגישור ולמה זה חשוב?

מסיבה שאינה ברורה לנו, לא כולם יודעים על החיסיון שבא לידי ביטוי בהליך של גישור. נחשפנו לעובדה זו ממש לאחרונה, לאחר ששמענו שיחות שהתקיימו בין קולגות שלנו. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך לעצור את שטף הכתיבה שלנו ולהתמקד לרגע בחיסיון, תוך מטרה ברורה – להעלות את המודעות לתחום. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי שתוכלו לדעת מהו החיסיון הזה ומה החשיבות שלו עבורכם.

 

תכירו תחילה את האנשים שעומדים מאחורי מדריך זה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע המעמיק בנוגע לחסיון והחשיבות שלו, ראוי לציין בפניכם מי האנשים שעומדים מאחורי המדריך. את המדריך הנוכחי בחרנו לכתוב תוך סיוע מצד גורמים יודעי דבר בהליך החיסיון. אלו בעצם מי שעברו אותו מקרוב. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון עסקי מוכר ובה ציינו כי אנו מבקשים לקבל פניות מצד גורמים יודעי דבר בהליך הגישור.

לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 4 בעלי עסקים שערו הליך כזה וביקשו להישאר אנונימיים. הם סייעו לנו מתחילת המדריך ועד סופו וזו ההזדמנות להודות להם על כך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

אז מהו החיסיון בהליך הגישור?

הגענו סוף סוף לרגע שבו אנו יכולים להציג בפניכם את המידע החשוב שלשמו התכנסנו כאן היום – החיסיון. מדובר בעצם ביתרון המשמעותי ביותר שבא לידי ביטוי בהליך של בוררות על פני הליך שמתקיים בבית המשפט – הדיסקרטיות. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם עברו הליך גישור עסקי עם המוסד לבוררות במהלכו, הם ידעו כי כל המידע שבא לידי ביטוי בעת הליך הגישור נשאר חסוי ואסור לו לצאת מכותלי החדר שבו בוצע ההליך.

 

למה זה חשוב?

הליך של גישור צריך להיות בעל חיסיון מכל מיני סיבות. הסיבה העיקרית היא בגלל שבעלי עסקים לא תמיד רוצים לתלות את הכביסה המלוכלכת שלהם בחוץ, כך שהם מעדיפים שההליך יהיה דיסקרטי וחשאי. בנוסף לכך, יש לפעמים מקרים מסוימים שבהם יש צורך לשמור על סודיות מכיוון שמדובר בתחום גישור שמחייב התעסקות ברגשות ואמוציות שעולים מצד הצדדים.

 

דוגמא לתחום מסוים שמצריך חיסיון בגישור

אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שבמצבים שבהם יש גישור שמתמקד בהטרדה מינית שאירעה במקום העבודה, יש צורך בשמירה על פרטיות הצדדים עד שהעניין נפתר. בחירה בגישור מאפשרת לשני הצדדים להיות בטוחים כי ההליך נשמר בין הנוכחים בלבד. דבר שלא צפוי לקרות אם הם יפנו אל בית המשפט. שם התיק שלהם והפרטים שלהם צפויים להיות חשופים לעיני כל.

 

לסיום

עד כאן הפרטים שאתם צריכים להכיר על חיסון של הליך הגישור והחשיבות שלו. כעת, כשיש לכם את כל המידע החשוב בנושא זה, אתם יכולים לפנות אל מגשר ולהתחיל בהליך. שיהיה בהצלחה!

גישור עסקי

אולי יעניין אותך גם

מיתוג
עסקים
החשיבות שבמיתוג

כל איש פרסום יוכל להסביר לכם כמה מיתוג הוא דבר חשוב ומשמעותי להצלחה העסקית. אנחנו חיים בעידן של תחרות מטורפת כמעט בכל תחום, בטח מבחינת

קרא עוד »
שואב
עסקים
חברות מיקור חוץ והשמה מובילות

ככל שחלפו להם השנים, חברות וארגונים גדולים העבירו חלקים משמעותיים מפעילותם לגורמים חיצוניים. כך, בתהליך הדרגתי תפסו להם חברות מיקור חוץ והשמה מקום של כבוד

קרא עוד »