כמה עולה שירותי נקיון למשרד?

בעלי משרדים שונים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים לגבי העלויות של שירותים שעשויים להינתן להם על ידי חברות חיצוניות. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת בבירור מעמיק בנושא זה ולחזור עם סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את העלויות שמשולמות עבור שירותים נפוצים. הפעם, יצאנו לבדוק כמה עולים שירותי ניקיון למשרד. הישארו אתנו ותגלו את המידע שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

שירותי הניקיון משתנים ממשרד אחד לאחר

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של שירותי ניקיון למשרד, עליכם לדעת כי התברר לנו ששירותים אלו משתנים מחברה אחת לאחרת. יצרנו קשר עם כמה חברות ניקיון ונאמר לנו שהעלות משתנה בהתאם לפרמטרים שונים. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  1. גודל המשרד
  2. שעות הניקיון  (בוקר, צהריים, ערב או לילה)
  3. משך הניקיון

חשוב לנו ליידע אתכם בשלב זה ששירותי הניקיון שאתם תקבלו עשויים לעלות לכם X ₪, בעוד משרד אחר צפוי לשלם Y ₪ בגלל הפרמטרים המשתנים.

 

ובכל זאת, מה העלות של ניקיון משרדים?

העלות של ניקיון משרדים עשויה להיקבע לפי שעה או לפי תשלום גלובלי. לא הצלחנו להשיג את התשלום הגלובלי שמשתנה באופן מהותי בין המשרדים השונים. כן הצלחנו להשיג את התשלום השעתי שצפוי לנוע בין 60 ₪ לשעה ל – 150 ₪. ראוי לציין כי העלות משתנה לא פעם גם בגלל תמחור של החברה. כך שעליכם לערוך בירור מעמיק ולהגיע אל חברה שתציע לכם מחיר משתלם כמו חברת מבריק בצ'יק.

 

אל תתמקדו רק בעלות – יש גם עניין של איכות

אתם צריכים להיות בטוחים שאתם משלמים מחיר הוגן עבור הניקיון, זה בטוח. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם כי חשוב שתתמקדו לא רק במחיר, אלא גם בתוצאה שתקבלו. עליכם להיות בטוחים כי הניקיון שיתבצע במשרד שלכם יהיה איכותי ביותר. כדי שזה יקרה, עליכם לפנות אל חברה מומלצת ומקצועית.

 

בחירה בחברת ניקיון מומלצת למשרדים – איך עושים את זה?

זה לא קשה להגיע אל חברה מומלצת שיש לה ניסיון רב בניקיון משרדים. עליכם לפנות אל גורמים יודעי דבר שמסתייעים בשירותיהן של חברות אלו ולברר עמם מה דעתם לגבי החברה. רק לאחר שתקבלו כמה חוות דעת חיוביות על חברה מסוימת, תוכלו לבחור בה בלב שלם, תוך ידיעה כי מדובר בחברה שמציעה לא רק מחיר טוב, אלא גם שירות איכותי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה העלות של שירותי ניקיון למשרד. כעת, ידועים לכם כל הפרטים החשובים בנושא, כך שעליכם רק לפנות אל חברה מומלצת שתספק לכם שירות מקצועי בעלות הגיונית. נאחל לכם בהזדמנות זו שהמשרד שלכם תמיד יהיה נקי ומצוחצח. מקווים שנתראה במדריך הבא, בו נעסוק בעלות של הזמנת הנדימן למשרד.

שירותי ניקיון משרדים

אולי יעניין אותך גם