3 טיפים לבחירת עורך דין נזיקין וביטוח

תחום הנזיקין הוא תחום משפטי רחב ומורכב, הכולל דינים רבים. אם נקלעתם לסיטואציה שבה אתם מבקשים לתבוע גורם מסוים על נזק שנגרם לכם – נפשי, גופני, או כלכלי – יש לפנות את הטיפול בכך לעורך דין המתמחה בתחום הנזיקין.

כיצד תדעו לבחור עורך דין נזיקין וביטוח מוצלח? ריכזנו עבורכם שלושה טיפים מנצחים. שיהיה בהצלחה!

 

לפני שנתחיל, קצת על דיני נזיקין

דיני נזיקין עוסקים בנזקים הנגרמים באופן לא רצוני לאדם, לגופו, או לרכושו. בגין הנזק שנגרם, אותו האדם תובע פיצוי. ניהול של תביעות נזיקין וביטוח דורש ידע רב ובקיאות בחוקים רבים.

עורך דין נזיקן חייב להחזיק בידע נחרב בקטגוריות רפואיות משפטיות רבות, וביכולת מעולה לניהול משא ומתן בבית המשפט. כמו כן עליו לדעת להתנהל בצורה נכונה אל מול גורמים מקצועיים שונים.

ייעוץ משפטי מעורך דין נזיקין משפר משמעותית את גובה הפיצוי שניתן לקבל, ועושה את ההבדל שבין קבלת תביעה נזיקית לבין דחייתה.

 

טיפ מספר 1: ניסיון וותק

מקדו את בחירתכם בעורך דין נזיקין שהנו בעל שנות ניסיון וותק רבות. פרמטר זה מעיד, לרוב, על יכולת מקצועית גבוהות, ועל יכולת להתמודד עם אתגרים רבים הכרוכים בתיקים הנוגעים לדיני נזיקין וביטוח.

תביעות נזיקין הנן תביעות מורכבות, הדורשות היכרות מעמיקה עם סוגיות משפטיות בתחום. עורך דין נזיקין בעל רקורד של טיפול בתיקי נזיקין הדומים לזה שלכם, יידע כיצד יש להתמודד עם התיק על הצד הטוב ביותר, תוך שמירה אופטימלית על זכויותיו של המיוצג.

 

טיפ מספר 2: המלצות וחוות דעת חיוביות

על פי רוב, המלצות וחוות דעת חיוביות של לקוחות קודמים אודות עורך דין שנעזרו בו בעבר יכולות בהחלט לסייע ואף להכריע את הכף בהתלבטות בין אנשי המקצוע הרבים הנמצאים בתחום.

אל תחששו לשאול את המיוצגים הקודמים על שביעות רצונם מהתהליך שעברו עם עורך הדין המדובר, ומהתוצאות המשפטיות בפועל, בכדי לקבל תמונת מצב שלמה ואובייקטיבית שתעזור לכם לקבל את ההחלטה הנבונה והחכמה ביותר.

 

טיפ מספר 3: סמכו על תחושת הבטן שלכם

פגשתם עורך דין פוטנציאלי שנראה ונשמע על פניו מצוין, אך תחושת הבטן שלכם אומרת לכם אחרת? אל תתעלמו ממנה! עורך דין נמדד לא רק במקצועיותו, אלא גם ביכולתו לייצר כימיה טבעית ויחסי אנוש תקינים מול המיוצגים שלו.

עורך דף הבית עורך דין אושיק אליהו חרט על דגלו מתן של יחס אישי וליווי בגובה העיניים לכל לקוח ולקוחה. מעבר למקצועיות הרבה, חשובה גם יכולתו של עורך הדין לגלות אמפתיה כלפיכם, לגלות קשב, ולהבין את הצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר.

 

לסיכום

לאור מורכבותה הרבה של הסוגייה, אין ספק כי היעזרות בעורך דין נזיקין היא חובה, ולא רק זכות.

אנחנו מקווים שלא תזדקקו לעזרתנו, אך אם כן – אתם יודעים לאן לפנות. בהצלחה!

עורכת דין

 

אולי יעניין אותך גם