חתול של האלפיון: הכירו את מזרקת המים לחתולים

מחסור בשתיית מים עלול לגרום לבעיות רפואיות חמורות אצל חיות. כאשר מדובר על חיות שגדלות אצלנו בבית, אנחנו חייבים לוודא שהחיות שותות מספיק מים, כדי למנוע התייבשות או מצבים של אי ספיקת כליות. כאשר אנחנו מגדלים חתול, העובדה שמדובר על חיה היגיינית במיוחד עלולה להוביל אותו להימנע משתייה של מים עומדים, וכאן נכיר לכם פתרון נהדר.

 

גידול חתולים

אחד האתגרים שפוגשים את כל מי שמגדל חתולים בבית הוא ההקפדה הגבוהה שלהם על היגיינה. למגרות שבחוץ אנחנו רגילים לראות את החתולים שוהים דווקא באזורים של פחי האשפה, תתפלאו לשמוע שחתול נחשב לבעל חיים מאוד היגייני, כזה שמקפיד לעשות את הצרכים שלו בצורה נקייה, וכמובן נמנע משתייה של מים מלוכלכים. זו בדיוק הסיבה שאתם צריכים מזרקת מים לחתולים.

מזרקת מים היא לא הדבר היחיד שיכול לשמור על החתול שלכם. מעבר לצרכים הבסיסיים של החתול כמו מים, אוכל וטיפולים רפואיים בסיסיים, יש עוד הרבה דברים שיכולים לעזור לחיות בצורה נעימה יותר. בתור הבעלים של החתול, רמת החיים שלו תלויה בכם, ובעזרת מתקנים נוספים כמו מתקן גירוד לחתולים אתם בהחלט יכולים לשפר את איכות החיים שלו בצורה משמעותית.

 

מזרקת מים לחתולים

הייעוד של המזרקה הוא לוודא שהחתול שלנו שותה מספיק מים ולא מגיע למצב של התייבשות. קערה או מיכל שבהם יש מים עומדים עלולים לגרום לחתול לא לשתות מספיק, כיון שמים עומדים עלולים להיות פחות נקיים. ברגע שהחתול רואה את המזרקה הוא מבין שמדובר על מים זורמים שנחשבים בעיניו הרבה יותר נקיים. כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שהחתול שלנו ישתה מספיק.

 

המים של המזרקה

המזרקות השונות נבדלות זו מזו בגודל שלהן ואתם פשוט צריכים לבחור את המזרקה המתאימה עבור החתול שלכם. בחלק מהמזרקות במהלך ההזרמה של המים הם עוברים דרך פילטר ומקבלים הגדלה של רמת החמצן במים. כל אלו גם יגרמו לחתול שלכם לשתות הרבה יותר מים, וכמובן ידאגו לכך שהמים שהוא שותה יהיו מספיק נקיים כך שהוא לא יסבול מבעיות רפואיות שונות.

 

מתקן גירוד לחתולים

חתולים אוהבים להתגרד, ואהבה הזו שלהם עלולה לפגוע ברהיטים של הבית שלכם. הפעולה הזו חיונית להתפתחות של החתול, ולכן ברגע שתספקו לו מקום שבו הוא יוכל לגרד את עצמו, הוא לא יגרום שום נזק לרהיטים בבית שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מתקן גירוד בגודל מתאים שיוכל להוות מקום נעים יותר לחתול שלכם לבצע את הפעולה הזו.

 

לסיכום

מזרקת מים לחתולים נועדה לאפשר להם לשתות מים נקיים, ולא להגיע למצבים של התייבשות או אי ספיקת כליות כתוצאה מחוסר שתייה. המזרקה ומתקן הגירוד לחתולים הם שני מתקנים פשוטים שמשפרים בצורה משמעותית את איכות החיים של החתולים שגדלים אצלנו.

מתקן גירוד לחתולים

אולי יעניין אותך גם

אילוף בפנסיון כלבים
בעלי חיים
אילוף בפנסיון כלבים

כאשר מזהים צורך בתהליך אילוף עבור החבר הטוב שלנו המהלך על ארבע, עולה לעתים השאלה של המיקום. חלק מהמאלפים יציעו אילוף בתנאי הבית, ואילו אחרים

קרא עוד »
חיית מחמד
בעלי חיים
מה הוא אוכל רפואי לכלבים?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח רב ברשת שנוגע למאכלים רפואיים לבעלי חיים. התברר לנו שיש מי שחושבים שמדובר בטריק שיווקי של מותגי המזון לכלבים וחתולים.

קרא עוד »