איפה למצוא את הרהיטים הכי זולים בארץ?

בעת שאנחנו מרהטים מחדש את הבית או עוברים לדירה חדשה, אנחנו נזקקים לרהיטים חדשים. העיצוב הישן כבר לא לטעמנו והגיע הזמן אחרי שנים ארוכות להתחדש. עם זאת, ההוצאה שמגיעה יחד עם הרהיטים לא תמיד זולה כל כך. אז איפה ואיך מוצאים את הרהיטים הכי זולים בארץ? במאמר זה נסייע לכם במשימה. 

 

תכננו את הקנייה מראש

מה באמת דרוש לכם? זו השאלה שאתם צריכים לענות עלייה. הכינו רשימה של כל הרהיטים שאתם מעוניינים לרכוש לפני צאתכם לקנייה הגדולה. אין סיבה ללכת ישירות לחנות הרהיטים ולרכוש כל דבר שנראה לנו יפה, כי בקצב הזה לא נצליח לצאת מהבור שאנחנו חופרים לעצמנו. בחנויות כמו לילך חנות רהיטים תוכלו למצוא את כל הרהיטים המתאימים לביתכם במחירים זולים ונוחים לכל כיס.

 

אל תמהרו לרכוש

אחרי שהכנתם רשימה, תעברו עליה היטב ובדקו אם אתם זקוקים לכל הרהיטים. האם אתם מחליפים את כל הרהיטים בבית? האם אינכם משאירים דבר? או שחלק ילך איתכם לעיצוב החדש? וודאו כי בתכנון הבית החדש או העיצוב החדש לא יחסר אף רהיט.

כלומר, שלא תרכשו בטעות פינת מטבח ללא גז או מקרר. שלא תמצאו את עצמכם ישנים במיטה בלי מזרון או ללא כריות. לאחר עשיית הרשימה, בדקו את עצמם שוב ושוב.

 

איפה למצוא את הרהיטים הכי זולים בארץ?

זו שאלה שגם חכמינו מנסים לענות עלייה עד היום. למעשה, יש צורך בבדיקת סקר שוק ברחבי הארץ במידה ומעוניינים לרכוש את הרהיטים הזולים ביותר. כנסו לאתרי האינטרנט ובדקו את המחירים של הרהיטים שבהם אתם מעוניינים. בדקו את המחיר הממוצע ולאחר מכן צאו לחנויות, לרשתות ולשווקים.

עשו סיבוב והשוו מחירים, אחרת לא תוכלו לדעת מה הכי זול באמת. רק לאחר ההשוואה, אנחנו ממליצים לכם לרכוש את הרהיטים מהמקום הזול ביותר. אל תשכחו שהרכישה לעיתים כוללת גם מחיר כספי של הובלה וכן הלאה. שכללו את המחיר כולל ההובלה, פירוק, הרכבה וכן הלאה, על מנת לדעת בדיוק כמה כל רהיט עולה.

 

שמרו על קו עיצובי

עם וללא קשר למחיר, ההמלצה שלנו היא כמובן גם לשמור על הקו העיצובי. אנחנו איננו רוצים שהבית יראה כמו בלאגן צבעוני אחד גדול. הקו העיצובי בעיצוב בתים הוא לרוב יתבסס על צבע אחד, וכמה גוונים של אותו הצבע. מלבד זאת, במידה ואתם מעוניינים במספר צבעים, כדאי ללכת על צבעים משלימים ולא צבעים הפוכים.

 

הכינו תקציב מראש

ברגע שיש לכם מסגרת, אתם יודעים מתי חציתם אותה. הכינו לכם תקציב מראש, שלא משנה מה, לא תחצו אותו. קל נורא לבזבז מבלי לשים לב כמה כסף באמת בוזבז על כל הרכישות. תקציב ישמור אתכם בתוך היגיון פיננסי ולא יגרום לכם לבזבז יותר ממה שתכננתם.

לילך חנות רהיטים

אולי יעניין אותך גם