מה ההבדל בין לייקים לעוקבים באינסטגרם

האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לאחת הרשתות החברתיות המצליחות ביותר. אז איך האינסטגרם בנוי, מה ההבדל הין עוקבים לשירות של לייקים באינסטגרם וגם איך אפשר לעשות כסף משני אלו?

 

מהו האינסטגרם?

אם אתם לא מכירים את האינסגרם, ככל הנראה שגרתם במערה ב-5 שנים האחרונות. מדובר על רשת חברתית שכל כולה מוקדשת לצילומים ותמונות. אומרים שתמונה אחת שווה לאלף מילים, ובדיוק על עיקרון זה האינסטגרם עובד.

 

איך אפשר להפוך את האינסטגרם שלי לרווחי?

אך מעבר לעובדה שמודבר על רשת חברתית שכיף להיות חלק ממנה, האינסטגרם הפך בשנים האחרונות לפלטפורמה שיווקית מדהימה. יצירת עמוד אינסטגרם מעניין, רלוונטי ומושך יכול לעזור לכם בפרסום העסק שלכם או בקידום מכירות של גורם שלישי.

 

כל מה שצריך לדעת על עוקבים

אך, כדי להצליח לקדם את הרעיונות, שירותים או מוצרים שלכם, עליכם להבין איך השיווק באינסגרם עובד. אז ראשית חשוב להבין שיש חשיבות גדולה מאוד לכמות העוקבים שלכם. מספר העוקבים שלכם הינו המדד של אינסטגרם ושל החברה כולה להעריך את הפופולאריות שלכם. לכך יש סיבה אחת ברורה, חשיפה! ככל שיש לכם יותר עוקבים, כך יותר אנשים יהיו חשופים לתוכן שתפרסמו. בין אם מדובר בצילומים שלכם, צילומים של מוצרים שאותם אתם רוצים לקדם בשביל ספונסר, לינקים לקנייה ישירה או השירות שהעסק שלכם מעביר. הנוסחה היא פשוטה, ככל שיש לכם יותר עוקבים, כך אתם רווחים יותר (בתיאוריה כמובן).

נוסף לכך, חשוב לזכור שלכל אחד מהעוקבים שלכם יש עוקבים משלו. חלק מהעוקבים מתעניינים בדיוק בתחום העיסוק שלכם ולכן עוקבים שלהם יהיו חשופים גם אליכם בדרכים עקיפות. גם כאן, ככל שיהיו לכם יותר עוקבים, כך בפועל יותר אנשים "זרים" שאינם עוקבים שלכם יהיו חשופים אליכם.

 

ומה לגבי הלייקים?

הגדרת הפופולאריות וגם ההצלחה השיווקית שלכם אינה נגמרת רק בתחום העוקבים. עשויים להיות לכם עוקבים רבים, אך השאלה האם הם אוהבים את התוכן שאתם מציגים. כשעוקב שלכם אוהב את התוכן שלכם הוא יעשה לכם לייק. כמות גדולה של לייקים מעלה את החשיפה שלכם בשתי דרכים.

הדרך הראשונה הינה אלגוריתם של אינסטגרם אשר מאפיין את הפוסטים הרלוונטיים ביותר ומציג אותם בתחילת הפייד.

הדרך השנייה הינה התעניינות נוספת, ככל שלפוסט יש יותר לייקים כך עולה הסיכוי שעוקבים נוספים יכנסו לפוסט זה, יקראו את מה שכתבתם, יכנסו ללינק שצירפתם ואף יקנו את המוצר ששיווקתם.

 

קונים עוקבים ולייקים – אל תשכחו לבדוק אם בחרתם ביחס עוקבים-לייקים נכון

האלמנט האחרון שחושב מאוד לזכור בכל הנוגע לעוקבים ולייקים הינה העובדה שכיום ישנה אפשרות לרכוש אותם. עסקים ואנשים רבים אשר רוצים להזניק את עמוד האינסגרם שלהם רוכשים עוקבים כדי להעלות את החשיפה שלהם. הבעיה עם נושא זה, מגיעה מהעובדה שאינסטגרם אינו מעריך (בלשון המעטה), אנשים שרוכשים עוקבים.

לכן, חשוב מאוד לשים לב ליחס בין מספר העוקבים ללייקים שיש לפוסטים שלכם. ישנן נוסחאות שונות המציגות את היחס הזה בהתאם לכמות העוקבים שיש לכם. אך, אם בחרתם לרכוש עוקבים, שימו לב שעליכם לוודא גם את מצב הלייקים שלכם, באופן יומי ושבועי.

 

רשת חברתית

אולי יעניין אותך גם

מנוף
דיגיטל
בניית אתרים למתחילים

העידן האלקטרוני העכשווי מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת בעיקר בעולם המחשוב. וכמתחוור מכך, אחד מהתחומים שסומנו כהצלחה מסחררת ובעל עתיד מזהיר בהחלט הינו תחום בניית האתרים. כל

קרא עוד »
פלפל שחור
דיגיטל
מכירת תבלינים בחנות וירטואלית

אתם מעוננים למכור תבלינים וחושבים שאי אפשר לעשות את זה דרך האינטרנט ? תתפלאו ובואו תגלו שמכירת תבלינים בחנות וירטואלית אפשרית ופשוטה. מכירת תבלינם נראית

קרא עוד »