הדרך להנות בקמפינג ולא לסבול מהחום הישראלי

האתר של עידנס כולנו בלי יוצא מן הכלל מכירים את החום הישראלי. לא פעם וגם לא פעמיים נקלענו בסיטואציה שבה אנו צריכים לעשות משהו בחוץ כאשר מזג האוויר חם מאוד, ומצאנו את עצמנו מוותרים עליו בעקבות החום הרב. ישנם מספר יתרונות שיאפשרו לכם להעביר את הפעילות ואת השהות שלכם בחוץ ליותר קרה, גם כאשר חם מאוד.

החום שיש בטבע

פעילויות חוץ- הבעיה האמיתית

בחודשים יולי אוגוסט החמים, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מוותרים על פעילות כזאת או אחרת לטובת המזגן הביתי. בין הפעילויות הרבות שאתם עשויים לעשות ניצב הקמפינג. מדובר בפעילות המאפיינת במידה משמעותית את האופי הישראלי הצברי, במסגרתה יוצאת קבוצת חברים או משפחה לקמפינג. כפי שציינו, בחודשים החמים של השנה הטמפרטורות עשויות להגיע עד מעל לארבעים מעלות חום, מה שמקשה מאוד על הוצאה לפועל של הקמפינג או פעילויות נוספות. כמענה לבעיה זו אנו ממליצים לכם להשתמש במזגנים ניידים או בכל אמצעי קירור אחר שתוכלו לנייד אותו ולקחת אותו איתכם (מאוורר נייד לדוגמא). על מנת לקבל הצעות מחיר ופירוט מקיף אודות האפשרויות שעומדות לפניכם בבואכם למצוא פתרון צינון וקירור למזג האוויר הקשה, תוכלו לחפש את האתר של עידנס ולקבל מידע זה שם.

פתרונות ומענה לבעיות החום בקיץ

כפי שכבר ציינו, נדרש היה למצוא פתרון שיאפשר שעות ממושכת ונעימה בחום הקיצוני של חודשי הקיץ. כחלק הפתרונות האפשריים לקחו את פורמט המזגן הנייח והחליפו אותו למזגן נייד. המבנה הפיזי ואופן ההפעלה של המזגן הנייח זהה ברובו לזה של המזגן הנייד. כוח המזגן הנייד נמדד באותה צורה שהמדד כוח המזגן הנייח. רק לשם ציון, ישנם מזגנים ניידים שהם בעלי 5 כוח סוס ומנפיקים כמויות אוויר קרות או חמות בצורה אדירה. בהנחה ואכן החלטתם לצאת לקמפינג ברחבי ישראל היפה- בין אם בחלק הצפוני הירוק של מדינתנו, בין אם במרכז הארץ ולטייל בנוף עירוני ובין אם בחלקה הדרומי של הארץ, אנו ממליצים לכם לקחת איתכם מזגן נייד. באמצעות מזגן נייד (תצטרכו להתאים את גודל המזגן שתיקחו לסוג הטיול שאתם מתכננים ולכמות האנשים הרלוונטית) תוכלו להעביר את יום הקמפינג ואת ליל הקמפינג בצורה נעימה וכיפית, ללא התעסקות מיותרת בענייני החום הכבדים. פתרון נוסף שמתבסס על אותו עיקרון הוא בדמות המאווררים הניידיםשגם איתם ניתן להעביר את השהות בצורה כיפית וקרירה יותר.

חשוב לציין שמזגן נייד או כל כלי קירור נייד אחר יכולים להתאים לכל סוג של פעילות חוץ, כולל ימי ספורט, ימי גיבוש ואולי תתפלאו לשמוע, אך גם כתחליף למזגנים נייחים באירועים. עזרו לעצמכם להעביר את הקמפינג בצורה יותר כיפית וטובה ובהוסף להימנע מעצבים וכעסים מיותרים בעקבות החום הקיצוני..

אולי יעניין אותך גם

טיולים
חניוני קרוואנים בישראל

בישראל ישנם אזורים ספציפיים בהם ניתן להחנות את הקוראן. מה חשוב לדעת באשר לעלות וכיצד ניתן לאתר את החניונים באופן קל ופשוט? כל הפרטים –

קרא עוד »