אמן חושים לאירועים פרטיים – הטרנד החדש

אירועים פרטיים הם שיא העומס עבור המארגנים אותם. יש כאלה שמתחברים לעבודת התכנון ויש כאלה שלא, אך כך או כך זמן ואנרגיה רבים מושקעים בחיפוש אחר האירוע המושלם. מעבר לבחירת המיקום, התאריך הנכון, רשימת המשתתפים האקסקלוסיבית והאוכל, אחד הדברים שהופכים אירוע לאירוע מושלם הוא אטרקציה מרכזית. אטרקציה שתוסיף תוכן, עניין ותהפוך את לוח הזמנים של האירוע לאידאלי. טרנד חדש העונה על כל הצרכים האלה הוא אמן חושים לאירועים פרטיים. ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל הפרטים החשובים להזמנת האטרקציה המושלמת

 

אמן חושים לאירועים פרטיים

בתור התחלה, חשוב להבין מיהו אמן החושים. אמן החושים הוא אדם המתעסק בתחום מסוים בקוסמות – כל הנוגע למעשים על טבעיים באמצעות יכולות ואלמנטים שונים. לרוב, אמן החושים יהיה מומחה בתחום המחשבה – קריאת מחשבות, שליטה במחשבות, חיזוי עתידות ועוד, יחד עם שליטה באלמנטים דוממים וביצוע קסמים שונים.

 

מה כולל מופע של אמן חושים?

הופעות של אמן חושים הן דינמיות, ומותאמות בצורה המושלמת לכל אירוע – הן למטרת האירוע והן למשתתפים. המופע משלב את הקהל בצורה פעילה על הבמה או במקומות הישיבה, וגורם לכולם להישאר בפה פעור.

המופע משלב אווירה קלילה, עם קטעי מעבר והומור כייפי בין הקסמים ותוך כדי ביצועם. מעבר לקסמי הטלפתיה עליהם פירטנו קודם לכן, אמן חושים מומחה גם בקסמי קלוז אפ – קסמים הנוגעים לזריזות ידיים וחוש הראייה ומתבצעים ממש מתחת לאף.

 

לאיזה סוגי אירועים פרטיים יתאים להזמין אמן חושים?

אחד היתרונות הגדולים במופע אמן חושים שהוא מתאים כמעט לכל סוג אירוע. המופע הוא מעניין, מיוחד ומצחיק, כך שהאווירה הטובה שהוא מביא עימו והיחס האישי לחוגגים יתאימו במקרים רבים. ריכזנו עבורכם רשימה של אירועים בהם מופע אמן חושים ירים את האירוע ויהפוך אותו לבלתי נשכח:

  1. ימי הולדת למבוגרים: בכל גיל – 20, 30 או אפילו 80 – כולם אוהבים קסמים. מופע של אמן חושים יהיה אטרקציה מרכזית וייחודית הן לחתן או כלת השמחה והן למשתתפים. המופע יכול להתקיים בכל מקום בו יהיה האירוע – מאולם אירועים ועד החצר האחורית או סלון הבית.
  2. שבתות חתן/ כלה: מופע אמן חושים הוא מושלם לשבתות חתן או כלה. בשבת בהם כולם נמצאים יחד, חשוב שתהיה אטרקציה שתשבור את השגרה, תיתן תוכן מוסף ומעניין ותגרום לשבת להיות בלתי נשכחת.
  3. חגיגות בר/ בת מצווה: בין האירועים החשובים במסורת היהודית, וכאלה שרוצים שיהיו לא פחות ממושלמים בשביל המשפחה והחברים. בבר או בת המצווה לרוב נכנסות הברכות, השירים והאוכל (הלא פחות חשוב), אך מופע אמן חושים יהפוך את האירוע למהנה, מקורי ומיוחד בשביל כל המשתתפים.

 

להזמנת אמן חושים מקצועי, מומחה ומיוחד לכל אירוע פרטי שתרצו, היכנסו לאתר https://yaron-mind.co.il.

 

אמן חושים עם קלפים

 

אולי יעניין אותך גם