איך להציל מערכת יחסים כושלת ב – 10 שלבים 

מערכות יחסים חדשות או מרובות שנים, חוות עליות וירידות במהלך הזמן. לעיתים, מערכת היחסים חווה ירידה קטנה, אך לעיתים, מערכת היחסים חווה כישלון. איך להציל מערכת יחסים כושלת ב – 10 שלבים – המדריך המלא. 

 

היו מחויבים

מחויבות אומנם נשמעת כדבר מובן מאליו, אך לא מעט זוגות אינם מחויבים מספיק למערכת היחסים. התחייבות למערכת היחסים מצריכה עבודה קשה ולקיחת אחריות, אך צעד זה, ישפיע באופן חיובי על מערכת היחסים שלכם.

 

אל תשאירו פתחי מילוט

בעתות משבר, זוגות רבים מתרכזים בדברים אחרים, ולמעשה, בכל דבר מלבד בזוגיות עצמה. שלב הכרחי ביותר על מנת להצליח להציל את מערכת היחסים, היא לסגור את פתחי המילוט. בשלב זה, עליכם למקד את כל הכוחות והמשאבים שלכם במערכת היחסים.

 

טיהור מערכת היחסים

בשלב בו מערכת היחסים הגיעה למצב של כשלון, יש צורך בטיהור מערכת היחסים. בשלב זה, עליכם להימנע ולהיפטר מכל מילות הגנאי והעלבונות. דברו על הרגשות שלכם, דברו בפתיחות, ללא עצבים וכעסים וללא לנטור טינה. הציפו את הקשיים והצרכים שלכם, אתם תופתעו עד כמה שיחה כנה ופשוטה יכולה לסייע למערכת היחסים שלכם.

 

היכנסו לנעליים של בן זוגכם

נסו להיכנס לנעליו של בן זוגכם. הבינו כי לכל אחד במערכת היחסים ישנו עולם נפרד ממערכת היחסים. נסו לראות את העולם דרך נעליו, ודרך כך, נסו להבין את צרכיו.

 

גילויי אהבה

מערכת יחסים חדשה כוותיקה, מצריכה השקעה רבה. בעתות משבר, רמת ההשקעה צריכה לעלות מדרגה. השקיעו בגילויי אהבה. העריכו את בן זוגכם וחזקו אותו ואת הדברים הטובים בו. קבעו דייט זוגי קבוע, בו תבלו זמן איכות עם בן זוגכם, תצברו חוויות משותפות חדשות, ותחזירו את הכיף למערכת היחסים.

 

קיימו יחסי מין

קיום יחסי מין הוא חלק חובה בהצלת מערכת היחסים הכושלת. יחסי מין מייצרים קרבה ואינטימיות בין בני הזוג וקושרת אותם יחד. על מנת להפוך את חיי המין שלכם לטובים יותר, רכשו קמגרה.

 

הפתיעו את בן הזוג שלכם

הפתעות מראות על מחשבה. הפתיעו את בן הזוג שלכם, במחוות רומנטיות כאלו ואחרות. השקעת המחשבה תהפוך לנקודות זכות אצל בן הזוג שלכם.

 

בחרו את המלחמות שלכם

בחיים משותפים עם אדם נוסף, לא פעם עולים קשיים וויכוחים. בחרו באיזה מלחמות להילחם, ונסו לשמור על אווירה רגועה.

 

שמרו על כבוד

בכל שלב במערכת היחסים, ובמיוחד כאשר מערכת היחסים כושלת ונמצאת בהתדרדרות, שמרו על כבוד כלפי בן הזוג שלכם, אל תשכחו כי מדובר בבן אדם אהוב איתו עברתם הרבה.

 

הזכירו לעצמכם את ההתחלה

התחלות במערכות יחסים לרוב מאופיינות בניצוצות. נסו להיזכר ולהזכיר לבן זוגכם כיצד התחלתם, כיצד הרגשתם בהתחלה. נסו לזכור את הטוב, ולשכוח את הרע. הדבר יסייע רבות להשבת הניצוץ במערכת היחסים שלכם.

מערכת יחסים

אולי יעניין אותך גם