איך לבחור מנעולן?

אתם מוכרחים לצאת מהבית, אך מגלים שהמפתח בחוץ? אתם כבר מחוץ לבית, מאחרים לפגישה אך המפתח פשוט לא מסתובב? נדרשת החלפת צילינדר ואין לכם מושג ירוק בנושא? לכל המקרים הללו יש פתרון אחד פשוט: הזעקת מנעולן. אבל איך נבחר אותו?

 

בעיות בדלתות- תסכול

המונח "ביתנו הוא מבצרנו" הוא מעבר לביטוי. הבית הוא המקום בו אנו מרגישים מוגנים, וחשוב מאיתנו, גם ילדינו. הוא חייב להיות מקום בטוח, ולכן תקלות בדלת ובמנעול עשויות להיות מתסכלות במיוחד, ולהוליד תרחישים כמו הינעלות מחוץ לבית או התמודדות עם פריצת גורם זר. בחירה נכונה של מנעולן מקצועי ומהימן יכולה להעניק שקט לכל בני הבית ולהעניק הגנה למקום הבטוח שלכם.

 

תכונות הכרחיות למנעולנים

מנעולנים הם אנשי מקצוע שהוכשרו בקורס מנעולנים מקצועי. תחום רגיש זה של התקנת ופריצת מנעולים, מחייב את העוסקים בו להיות רציניים, אחראיים ואמינים. הם מוכרחים לנהוג ביושרה ובשקיפות אל מול הלקוח, שבמרבית המקרים יפגוש את המנעולן כשהוא מתוסכל או חושש מסיבות כאלה ואחרות.

 

כמו בכל מקצוע, מוניטין הוא המפתח

ייתכן ויותר מכל בעלי מקצוע אחרים העורכים ביקורי בית, כאשר אנו ניגשים לבחור את המנעולן הנכון עבורנו, יש לערוך בדיקת מוניטין. המוניטין הוא תדמית העסק, ובין אם מדובר בתדמית חיובית או שלילית, אין לקחת מנעולן שלא נאספו לגביו מספיק חוות דעת מלקוחות כדי לגבש מוניטין שכזה.

 

תעודת יושר- חובה

מתוקף היותו ענף שמתפתח במהירות במרוצת השנים, תמיד יהיו אנשים מפוקפקים שינסו לרכב על גל ההצלחה של תחום זה, ולהציג את עצמם כאנשי מקצוע ברחבי האינטרנט. כאשר אנו עומדים לבחור מנעולן שיטפל בבעיותינו, חשוב לבקש ממנו לראות תעודת יושר, תעודת הסמכה המאששת את העובדה שהאדם הוא איש מקצוע מוסמך. תעודה נוספת שמוגדרת קריטית וחייבת להיות בבעלותו של מנעולן היא תעודת אישור מנעולן מהמשטרה. בלי תעודה שכזו, אסור בשום מקרה לקבל את המנעולן, שכן אי הצגת תעודה זו לא מבטיחה שלאדם אין תיק פלילי פעיל במשטרה.

 

תחום התמחות

בעת בחירת מנעולן, יש להתאים את המנעולן לסוג ותחום הבעיה. למנעולנים תחום התמחות מסוים, ואם למשל אנו חווים תקלה בדלת הבית מסוג רב בריח, נרצה להזמין מנעולן מקצועי ייעודי לסוג זה, ולא למנעולן מקצועי המתמחה בדלתות מולטילוק. על מנת למנוע אי הבנה ותסכול, יש לעדכן את המנעולן בשיחת טלפון על אופי התתקלה ולהבין אם ביכולתו לתקנה.

 

שיוך ארגוני

על אף היותו ענף דינמי שנמצא תמיד בשלבי התפתחות, ישנו ארגון הנקרא "ארגון המנעולנים הישראלי" המאגד בתוכו את כל המנעולנים המוסמכים לעבודה. אם אין בבעלותו ניסיון בענף או אם זה לא העיסוק העיקרי כאיש מקצוע, לא ניתן להשתייך לארגון ולפיכך, אין לבחור במנעולן שלא משתייך לארגון זה.

בסופו של דבר, בחירת מנעולן היא לקיחת אחריות מהמעלה הראשונה, על ביתכם, תכולתו ובעיקר- על בני משפחתכם. לכן חשוב לוודא שהמנעולן שנבחר לעבודה עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר, המקצועיים והאישיים כאחד. יותר מכל מקצוע אחר, אמינות של מנעולן מקצועי היא חובה של ממש.

מנעול פתיחה עם מברג

אולי יעניין אותך גם

גליובלסטומה
כללי
מה זה אופטיון?

רבים מאיתנו מכירים בצורה כזו או אחרת, חולי סרטן. לצערנו, מחלת הסרטן היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר, המייסרות ביותר ובעלות ההשלכות החמורות ביותר על בני

קרא עוד »