איך לבחור מוצר הוקרה מנצח?

הי חברים, היום אנחנו הולכים ללמוד שיעור קצר בנושא מתנות הוקרה. אז איך בוחרים אותן נכון? התשובה היא שחובה לעשות עבודת מחקר מקיפה לפני שאתם מגישים מתנת הוקרה, אלא אם כן אתם רוצים שהיא תאכזב, תישלח לפח האשפה, או תיגנז במחסן טחוב.

אנחנו כאן עם רשימת שאלות המפתח שיכוונו אתכם למציאת מתנות הוקרה ייחודיות ומתאימות שתגרומנה למקבלים להודות על הזכות להכיר אתכם. קדימה לעבודה.

 

רגע לפני שאתם שולפים מכל הבא ליד, משקיעים מחשבה ברכישת מתנת הוקרה

רכישה של מוצרי הוקרה אינה תמיד משימה קלה, ולעיתים נרצה להתפטר ממנה, משום שהיא עלולה להעיק עלינו. חשוב שלא לבחור מתנה כזו בהיסח הדעת, משום היא עלולה פשוט לא למלא את ייעודה. מוצרי הוקרה יש לבחור בתשומת לב כשהמטרה היא לשמח את לב המקבלים. לא תאמינו כמה סיפוק יהיה לכם לכשתצליחו להביע בפני יקיריכם את רגשות ליבכם באמצעות מתנת הוקרה מיוחדת.

 

שאלות שחשוב לשאול לפני שרוכשים מתנת הוקרה

אז קדימה, לפני שאתם יוצאים לשוטט בחנויות מוחשיות או וירטואליות, הבה נבדוק מה בדיוק אנו רוצים שתבטא מתנת ההוקרה שלנו, ובאיזה אופן:

 

למי?

השאלה הראשונה אותה עלינו לשאול את עצמנו היא למי אנו מעוניינים להעניק את המתנה, התשובה אינה בפשטות "למנהל" או "לסבתא", אלא צריכה להיות מבוססת על ההבנה המדויקת על איזה קהל יעד נמנה מקבל המתנה. האם זהו ילד, מבוגר או צעיר, האם הוא טבעוני, חובב אלכוהול, או "שרוף" על נושא האקולוגיה. ככל שנעמיק היכרות עם הדמות המדוברת, כך נוכל "להדביק" לה תשורת הוקרה יותר מתאימה.

 

למה?

כעת אחרי שהיטבנו להכיר את דמותו של מקבל המתנה (אם איננו מכירים אותו מספיק, יהיה נכון לחקור מעט ולהתחקות אחר מרכיבי אישיותו), נפנה לשאול את עצמנו עבור מה אנו מייעדים את המתנה: הישג בתחום הצבא? כתודה על עזרה רפואית? כהוקרה על עזרה נאצלת בתחום הלימודים? מתנה שתביע הערכה על תמיכה מתמדת ממישהו קרוב? אם התשורה שלנו תתאים ותבטא את הפן שעומד מאחורי ההוקרה, היא תהווה מזכרת מאוד חשובה עבור המקבל, שהרי כולנו צמאים לקבל הכרה והוקרה על מעשינו, ביטוי מוחשי לכך יהווה תשורה מועדפת.

 

מתי?

לעיתים, מתנת הוקרה אקטואלית הניתנת בסמוך לתאריך משמעותי, היא מוצר שמשיג את יעדו באופן הטוב ביותר. כלומר, שאם אתם בוחרים להביע הוקרה דווקא סמוך לחנוכה, הרי שחנוכייה מפוארת עשויה "להדליק" את מקבל התשורה, או לחילופין דגל מעוצב על מעמד עץ לקראת יום העצמאות. נצלו את המומנטום רבותיי, זהו מתכון לתשורה מנצחת.

 

כך בוחרים תשורה מושלמת להוקרה

אחרי ששאלתם את עצמכם את השאלות הרלוונטיות ועניתם לעצמכם בכנות את התשובות, ייקל עליכם למצוא תשורת הוקרה מיוחדת עבור יקיריכם. אם גם תנסחו הקדשה אישית ותחרטו על המתת, הרי שמובטח לכם שהתשורה תקצור תשואות.

מוצר הוקרה מנצח

אולי יעניין אותך גם

הדלקת נרות שבת כסף
מתנות
ברכת הדלקת נרות שבת מכסף

ערב יום שישי הגיע, כל הבית נקי ומצוחצח, ערכת קניות, העמדתם סירים, ומילאתם את כל הבית בשלל ניחוחות של תבשילים ביתיים מעוררי תאבון. רגע קסום

קרא עוד »