איך בוחרים אוכל טבעי לכלבים?

מזון טבעי לחיות מחמד איננו טרנד חולף אלא דרך חיים. כפי שאנו, בני האדם דואגים לשמירת בריאותינו על תזונה מאוזנת והמעטה בשימוש חומרי גלם לא בריאים, כך אנחנו צריכים לפעול למען החיות מחמד שלנו. אמנם מזון טבעי עולה יקר יותר משמעותית ממזון יבש אך מידי פעם אפשר בהחלט לפנק את החבר הכי טוב שלנו עם שמנת גורמה משובחת, טרייה ומזינה. 

 

מה שמכניסים לפה כך גם ייראה כלפי חוץ

זה הרי ידוע שכל מזון שנכנס לקיבה שלנו, בני האדם, או של הכלבים שלנו, בסוף יש לו השפעה ישירה לשאר האברים בגוף כמו לשיניים, לריח הפה, לעור ובמקרה של הכלבים, לפרווה. לכן כדי לדאוג לשמירת בריאות כלבינו ומחובתנו לתת להם את המזון הטוב ביותר.

חשוב לציין שקיימים מזונות יבשים טובים מאוד לבריאותם של חיות המחמד שלנו שכוללים את כל הוויטמינים וכל התוספים התזונתיים להם הם זקוקים ומחירים משתנה בהתאם למשקל האריזה. עם זאת קיימים מזונות טבעיים ייעודיים לחיות מחמד, שנמכרים באריזות ייעודיות לשמירה בקירור, ממש כמו האוכל שלנו.

אוכל טבעי לכלבים שומר על עורם, על מערכת העיכול שלהם, על שמירה מאוזנת של אורח חייהם ובכלל הוא מכיל את כל מה שהכלב צריך. מחיר אוכל טבעי יקר משמעותית מהאוכל היבש ומגיע גם כן באריזות במשקל שונה מ6 קילו ועד 30 קילו.

 

מה זה אומר בכלל מזון טבעי?

אוכל טבעי לכלבים מגיע במין קופסת שימורים השומרת על טריות המוצר ומכילה בתוכה מזון מבושל רך על בסיס טעמים שונים כמו עוף, הודו ודגים. המזון עבר בישול ופסטור למניעת היווצרות חיידקים וסלמונלה. אוכל טבעי זה מספק מינונים מאוזנים ונכונים של חלבון מהטבע, ירקות ופירות טריים אשר מספקים את מלוא התוספים שהכלב צריך.

כמו כן מדובר בהחלט ב אוכל מומלץ לכלבים שכן כך יודעים בוודאות שהכלב מקבל את מלוא הוויטמינים, החלבונים והשומנים הטובים שהוא צריך לקבל. אוכל טבעי לכלבים חייב להיות מאושר ומפוקח על ידי משרד החקלאות וחייב לעמוד בכל התקנים המחמירים. כמו כן פיתוח מזון טבעי לחיות מחמד פותח על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום התזונה ובריאות החיות. לכן כאשר רוצים לקנות אוכל טבעי לכלבים חייבים לבדוק את כל האותיות הקטנות שעל גבי המוצר שאכן הוא בפיקוח הגורמים הרלוונטיים.

 

לסיכום

בגלל העלויות המשמעותיות של מזון טבעי לכלבים לא כולם יכולים לממן זאת אך מעת לעת אפשר בהחלט לפנק את הכלבים שלנו מנות משובחות אשר מכילות רק דברים טובים כמו אומגה 3, אומגה 6 , חלבונים ושומנים מהחי ומהצומח. אגב, יש אנשים, אמנם מעט, שמבשלים לכלבים שלהם מנות במטבח הפרטי שלהם, אך כמובן שזה לא דבר פשוט משום שצריך לדעת אילו חומרי גלם לשים, אילו מינונים ועוד.

אולי יעניין אותך גם